Pff ik zat laatst met Chai in het café, en ik ging met GhpH op de vuist om haar eer te verdedigen en ze zwijmelde helemaal voor mij dus wat weet je.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat chai niet zo van white knighten houdt, dus beter wel ruzie maken.
Oh goed opgelet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja hoor, ik gebruik een extra dik waslijn.
carequote:Op woensdag 23 maart 2016 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ruzie op internet
iemand (van een online forum) verafgoden
Je mening geven gelijk betitelen als ruziën
Niet durven zeggen wat je wil omdat men je anders misschien 'stom' vind
waarom was GhpH in het café, zaten jullie in een gaycafé?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Pff ik zat laatst met Chai in het café, en ik ging met GhpH op de vuist om haar eer te verdedigen en ze zwijmelde helemaal voor mij dus wat weet je.
Precies.quote:
Vet cool!quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Chai en ik kennen elkaar gewoon persoonlijk hoor.
mmm lekkerquote:
#don'tcarequote:Op woensdag 23 maart 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zie je me caren?
ZIE JE ME CAREN 2NUTZ!
Ik zie het. Worstel er niet te lang mee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zie je me caren?
ZIE JE ME CAREN 2NUTZ!
Die denigrerende posts van jou zijn veel sterker verwant met narcisme.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil hem nog best horen, eigenlijk....
[..]
Nee, idd promoten van je eigen hersenscheten is totaal geen kenmerk van narcisme... Dacht dat jij slimmer was...
()
Rot op WKquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ruzie maken met Chai![]()
Chai de FOK!godin.
wow mad?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Die denigrerende posts van jou zijn veel sterker verwant met narcisme.En die act van mensen zogenaamd boos maken en dan zelf totaal niet caren ook.
Wanneer ik een enkele keer iets van aandacht vraag moet je daar gelijk op reageren als een echte narcist die dat niet kan hebben.
Ook ben je sterk geneigd conflicten op te zoeken...
[ afbeelding ]
[..]
Rot op WK
Ja leuk verhaal Chai...quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Die denigrerende posts van jou zijn veel sterker verwant met narcisme.En die act van mensen zogenaamd boos maken en dan zelf totaal niet caren ook.
Wanneer ik een enkele keer iets van aandacht vraag moet je daar gelijk op reageren als een echte narcist die dat niet kan hebben.
Ook ben je sterk geneigd conflicten op te zoeken...
[ afbeelding ]
[..]
Rot op WK
McDonalds, ik loop te veel trappen, dat moet er weer bij...quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:47 schreef Firuze het volgende:
Wat eten jullie vanavond? Moet nog boodschappen doen...
Help, help, ik zit een soort loop waarin telkens hetzelfde gebeurt, maar dan een beetje anders en ik kom er maar niet uit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wow mad?volgens mij care jij wel heel erg.
In bepaalde gevallen wel. Pro pre abortus.quote:
Inderdaad, deze conflicten zorgen voor een darminfectie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:48 schreef Catkiller het volgende:
Doe gewoon lief tegen elkaar, ik kan niet tegen conflicten.
Misschien kan je nog een keerquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Help, help, ik zit een soort loop waarin telkens hetzelfde gebeurt, maar dan een beetje anders en ik kom er maar niet uit.![]()
Dat is juist het enge, het lijkt oneindig te zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien kan je nog een keerposten of een plaatje van rest my case, dan heb je het laatste woord en win je.
Ik loop te weinig trappenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
McDonalds, ik loop te veel trappen, dat moet er weer bij...
Nee, Jimmy heeft mij kunnen overtuigen om tegen abortus te zijn.quote:
gewoon een komkommer naar binnen schuivenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens Stimorol zou je dan niets moeten eten vanavond om te compenseren
Kennis laten maken met de feiten bedoel je.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee, Jimmy heeft mij kunnen overtuigen om tegen abortus te zijn.
Ik bied me aan bij Firuzequote:Op woensdag 23 maart 2016 14:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
gewoon een komkommer naar binnen schuiven
Niets is oneindig.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is juist het enge, het lijkt oneindig te zijn.
Een augurk is ook groen maar dat voelt toch anders.quote:
Niet een 30+ cm hebbenquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een augurk is ook groen maar dat voelt toch anders.
Caren om bijvalquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niets is oneindig.
De bijval valt ook tegen zeg...
Bedankt voor het verbeteren, zou de man die enkel en alleen de waarheid verkondigt niet willen beledigen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Kennis laten maken met de feiten bedoel je.
Dat zou ik niet volhouden, ben echt slecht met dieetquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens Stimorol zou je dan niets moeten eten vanavond om te compenseren
Kom je koken?quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
o toch wel. NEE DAAR GA IK ZO PAS HEEN oke?
Regel je kaarsjes en zoquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:57 schreef Firuze het volgende:
[..]
Dat zou ik niet volhouden, ben echt slecht met dieet
[..]
Kom je koken?
Caren? is toch juist hoe meer zielen hoe meer vreugde?quote:
We kunnen ook doen dat jij een reactie plaatst en dan aldoor voor mij antwoord geeft? scheelt mij typenquote:
Nu pas voor het eerst, zonde.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
Voor het eerst laatst falafel(?) gehad en vond het erg lekker
Ja klopt, zo kom je wel vaker achter dingen die je liever al eerder weet van had en/of probeert.quote:
Hebben ze ook niet bij de mac.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:00 schreef McGrath het volgende:
Ik heb nog nooit falafel gehad, altijd wel iets anders gehad om te kunnen eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |