quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik noem jou een narcist omdat je dit zo promoot zoals ik zeg in mijn post hierboven die je zelfs nog quote.
Begrijpend lezen meidniet zelf dingen verzinnen zoals je complottheorietje
ik heb geen vraag gezien hoorquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:24 schreef HPLC het volgende:
Bedankt voor het antwoord madeliefff, ik kies nu voor Opsonisatie
o toch wel. NEE DAAR GA IK ZO PAS HEEN oke?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zit jij op 450? Nee toch? En waarom niet?
Ik wilde een grapje maken over de shift-toets op mijn toetsenbord maar toen besefte ik me dat je het waarschijnlijk ook gewoon over deze zelfde shift-toets had en mijn grapje regelrecht het figuurlijke water in donderde.quote:
Ja promoten is echt een kenmerk van narcisme idd.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik noem jou een narcist omdat je dit zo promoot zoals ik zeg in mijn post hierboven die je zelfs nog quote.
Begrijpend lezen meidniet zelf dingen verzinnen zoals je complottheorietje
Je traplift?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:35 schreef McGrath het volgende:
Ik wil hier even klagen over mijn lift die het nog altijd niet doet.
Ik wil hem nog best horen, eigenlijk....quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:32 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wilde een grapje maken over de shift-toets op mijn toetsenbord maar toen besefte ik me dat je het waarschijnlijk ook gewoon over deze zelfde shift-toets had en mijn grapje regelrecht het figuurlijke water in donderde.
Nee, idd promoten van je eigen hersenscheten is totaal geen kenmerk van narcisme... Dacht dat jij slimmer was...quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja promoten is echt een kenmerk van narcisme idd.Zelf ook niet zelf dingen gaan verzinnen hè, beetje hypocriet.
Goed voor je conditiequote:Op woensdag 23 maart 2016 14:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee de lift die gewoon naar mijn 12e verdieping zou moeten gaan
je wil toch afvallen? wat klaag je danquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:35 schreef McGrath het volgende:
Ik wil hier even klagen over mijn lift die het nog altijd niet doet.
Ughquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:39 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oke oke komt ie:
ahaha shift ik heb wel een shift toets op m'n toetsenbord hoor
Ik hang even de braddie uit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je wil toch afvallen? wat klaag je dan
ik heb gehoord dat chai niet zo van white knighten houdt, dus beter wel ruzie maken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ruzie maken met Chai![]()
Chai de FOK!godin.
Ruzie op internetquote:Op woensdag 23 maart 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
Ruzie maken met Chai![]()
Chai de FOK!godin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |