Da's een mooie bijkomstigheidquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zie je ook eens wat meer dan alleen Leeuwarden en Delfzijl/Roodeschool
heej matip , ik krijg telkens appjes met de vraag wat wij hebben uitgespookt bij de bushalte HAHA. ik heb niks verteld hoorquote:
oke gelukkig, graag discreet houdenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej matip , ik krijg telkens appjes met de vraag wat wij hebben uitgespookt bij de bushalte HAHA. ik heb niks verteld hoor
hahaquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
heej matip , ik krijg telkens appjes met de vraag wat wij hebben uitgespookt bij de bushalte HAHA. ik heb niks verteld hoor
de politie staat voor de deur?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongens jongens
Ik heb een groot probleem
Dat zou een straf zijn hey, dat je dan gearresteerd wordt omdat je terrorist bent en dan moet je de hele dag discussies voeren met Argo als strafquote:
Oh, wie was de gelukszak wiens stok werd verwend door onze Opsoquote:Op woensdag 23 maart 2016 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft lekker aan tieten gevoeld, maar ook gepijpt, dus ze weet nu nog steeds niet of ze wel hetero is.
Je piemel wordt niet meer stijf?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongens jongens
Ik heb een groot probleem
dan nog liever naar gitmoquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zou een straf zijn hey, dat je dan gearresteerd wordt omdat je terrorist bent en dan moet je de hele dag discussies voeren met Argo als straf
daar zou je jezelf wel van opblazen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat zou een straf zijn hey, dat je dan gearresteerd wordt omdat je terrorist bent en dan moet je de hele dag discussies voeren met Argo als straf
Is dit echt? Want dan heb ik nog een discussie te voeren met Opso.quote:Op woensdag 23 maart 2016 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft lekker aan tieten gevoeld, maar ook gepijpt, dus ze weet nu nog steeds niet of ze wel hetero is.
Maf hé, ik heb Jessica Jones in een ruk (ahaha) uitgekeken, maar Daredevil nog helemaal niet behalve de eerste drie afleveringenquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 2 van Daredevil uitgekeken, ik heb afkickverschijnselen
Dan moet het nog beginnen Hansquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maf hé, ik heb Jessica Jones in een ruk (ahaha) uitgekeken, maar Daredevil nog helemaal niet behalve de eerste drie afleveringen
Geeltand en co achtige figuren?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Srs ?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Peter R. was er weer in vele programma's. Onuitstaanbaar die vent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |