Morgen mag ik ook weer, en eigenlijk maakt het me geen reet uit of het regent of niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 12:41 schreef DavetheNL het volgende:
[..]
Lekker!
Ik mag morgen weer. Zal wel een loopje in de stromende regen zijn mijn geluk kennende..
Het werd ook wel tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2016 14:12 schreef YUR het volgende:
Morgen en maandag weerEn vanmorgen ook weer heerlijk kunnen trainen
Fijn! Al op gelopen?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:56 schreef DeLuna het volgende:
Nieuwe schoenen gehaald bij de Lopers Company. Had 25 euro korting vanwege de Zwolse Halve Marathon. Ging vrij snel, heb gewoon de Saucony Ride 8 aangemeten gekregen, had hiervoor de Ride 7. Zitten goed
Nee ik denk dinsdag pas, morgen 16km maar dat vind ik wat te ver voor een nieuw paar schoenen.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 16:23 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Fijn! Al op gelopen?
Ik was gisteren in het voorportaal van de hel dat Bataviastad heet en heb daar een paar Asics gel Kayano 20 meegenomen. Vandaag al op gelopen en ze zijn goedgekeurd.
Nu heb ik weer 3 paar schoenen om tussen te rouleren, want ik heb mijn Brooks voortijdig met pensioen gestuurd omdat ik die ervan verdenk dat ze de oorzaak zijn van mijn hielspoor. Gelukkig gaat het daar weer beter mee.
Ja zo ben ik opgevoedquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:05 schreef SEMTEX het volgende:
Wat ben je streng voor jezelfIk vond dat je het supergoed deed
Whow! 2 keer achter elkaar 20 km lopen zo kort voor een hm! Niet ideaal als je fit aan de start wil staan.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:03 schreef hoe-die-nie het volgende:
Net terug van de laatste 20km training voor de HM in Berlijn volgend weekend. Speciaal vandaag gekozen vanwege het 'warmere' weer (16 gr hier) en volle zon, om te zien hoe dat voor mij zou gaan. Ik heb nog niet eerder bij dit soort weer gelopen en mijn god wat vond ik het zwaar, ondanks dat er toch een windje stond. Mijn lichaam produceert zoveel warmte en dan met die zon erbij kost het me veel meer energie. Vorige week liep ik bij 12 graden de 20km nog in 2.06 nu deed ik er 2.14 over. Ik was er al bang voor, maar het blijft toch een beetje een teleurstelling.
Enige positieve is dat ik nu wel zeker weet dat ik de HM ga uitlopen, mijn tijd zal wel bepaald worden door wat het weer daar zal zijn. Ergens hoop ik dan ook wel beetje op regen ofzo, of iig bewolktHet is mijn eerste HM en ik weet dat ik dan vooral moet genieten, maar je hebt toch in je hoofd een bepaalde tijd die je graag zou willen lopen.
Hardlopend sightseeing in Berlijnquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:03 schreef hoe-die-nie het volgende:
Net terug van de laatste 20km training voor de HM in Berlijn volgend weekend. Speciaal vandaag gekozen vanwege het 'warmere' weer (16 gr hier) en volle zon, om te zien hoe dat voor mij zou gaan. Ik heb nog niet eerder bij dit soort weer gelopen en mijn god wat vond ik het zwaar, ondanks dat er toch een windje stond. Mijn lichaam produceert zoveel warmte en dan met die zon erbij kost het me veel meer energie. Vorige week liep ik bij 12 graden de 20km nog in 2.06 nu deed ik er 2.14 over. Ik was er al bang voor, maar het blijft toch een beetje een teleurstelling.
Enige positieve is dat ik nu wel zeker weet dat ik de HM ga uitlopen, mijn tijd zal wel bepaald worden door wat het weer daar zal zijn. Ergens hoop ik dan ook wel beetje op regen ofzo, of iig bewolktHet is mijn eerste HM en ik weet dat ik dan vooral moet genieten, maar je hebt toch in je hoofd een bepaalde tijd die je graag zou willen lopen.
Ja is ook zo, ik wilde voor mijn zelfvertrouwen minstens 2x 20km gelopen hebben voor de HM en ik was pas deze maand aan die afstand toe. Ik heb heel veel gehad aan de ervaring van Sem en goede advies van een sport fysio en zo sta je 6 maanden later aan de start van een HMquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Whow! 2 keer achter elkaar 20 km lopen zo kort voor een hm! Niet ideaal als je fit aan de start wil staan.
Maar inderdaad, uitlopen moet wel lukken, een leuke tijd ook wel lijkt me. Je hebt jezelf aardig snel klaargestoomd voor de hm vanaf nul
Yup, Eindhoven is mijn stadje en die moet ik gewoon doen. Dan zijn we weer een half jaar verder en zal ik ook beter zijn. Ik ben sinds kort begonnen met baan-training en het plan is om ook mee te gaan lopen met de HM-training zodat ik van hun ook meer kan leren.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Hardlopend sightseeing in Berlijn
Tijd is toch niet zo belangrijk, dat komt nog wel. Je bent echt snel van niks naar een HM gegaan. Ik weet uit ervaring dat er nog veel tijd te winnen valt in zo'n situatie. Gewoon inschrijven voor de HM in Eindhoven, daar loop je zo minstens 10 min tot een kwartier zeker sneller.
de artikelen moeten toch blijven komen,quote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:54 schreef Guard het volgende:
https://www.runnersweb.nl(...)pers-boven-de-40.htm
![]()
Wat een bullshit artikel, waarom geldt dit voor 40+?
Iedereen is gebaat bij voldoende drinken en slapen en een beetje krachttraining. Ook als je nog geen 40 bent kun je ervaring genoeg hebben om je niet druk te maken over het gedoe voor een wedstrijdje...
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:53 schreef YUR het volgende:
Net besloten dat ik volgende week zaterdag de Caubergtrail maar eens ga gebruiken als fijne training
Net wakker na een siesta, ik ben kennelijk goed bezig en in trainingquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:54 schreef Guard het volgende:
https://www.runnersweb.nl(...)pers-boven-de-40.htm
![]()
Wat een bullshit artikel, waarom geldt dit voor 40+?
Iedereen is gebaat bij voldoende drinken en slapen en een beetje krachttraining. Ook als je nog geen 40 bent kun je ervaring genoeg hebben om je niet druk te maken over het gedoe voor een wedstrijdje...
Wanneer staat je krachttraining gepland?quote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:03 schreef flipsen het volgende:
[..]
Net wakker na een siesta, ik ben kennelijk goed bezig en in training
Waarschijnlijk na het innemen van voldoende vocht en na het relaxenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Wanneer staat je krachttraining gepland?
Hij zit nog in de ontkenningsfase dat hij al wat ouder wordt.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 18:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de artikelen moeten toch blijven komen,
Maar echt bullshit vind ik het niet, de tips zijn inderdaad goed voor iedere leeftijdcstagorie maar als je ouder wordt zijn er gewoon zaken wat moeizamer gaat of meer aandacht nodig heeft.
ouder worden als hardloper heeft ook zijn voordelenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:51 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Hij zit nog in de ontkenningsfase dat hij al wat ouder wordt.
Dat vocht innemen zal ik vanavond doenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 19:28 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Waarschijnlijk na het innemen van voldoende vocht en na het relaxen
Ik zou het dan lekker zo houden.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:57 schreef OngeschiktX het volgende:
Eigenlijk heb ik bewust nooit dit soort dingen bijgehouden, omdat ik van mezelf uit al gemotiveerd ben en met dit soort dingen ben ik altijd bang dat ik mezelf helemaal stuk ga lopen.
Ik ben niet van plan om dat altijd te doen, maar gewoon een keer benchmarken. Ik heb werkelijk waar geen idee of ik 12km/h of 15km/h loop nu.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ik zou het dan lekker zo houden.
Zit wel een verschilletje inquote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:48 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan om dat altijd te doen, maar gewoon een keer benchmarken. Ik heb werkelijk waar geen idee of ik 12km/h of 15km/h loop nu.
het verschil tussen een goedwillende recreant en een amateur-subtopperquote:
Zeker. Toen er iemand meefietste een aantal jaar terug zat ik tussen de 12.5 en 13.0km/h. Dat was op een vrij warme zomerdag en toen was ik net begonnen met lopen. Nu loop ik al een jaar of 5 vrij steady, dus ik denk dat ik nu wel wat sneller ben, maar eigenlijk heb ik helemaal geen idee hoeveel sneller.quote:Op zaterdag 26 maart 2016 22:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het verschil tussen een goedwillende recreant en een amateur-subtopper
Vrij rapjes danquote:Op zaterdag 26 maart 2016 23:09 schreef OngeschiktX het volgende:
[..]
Zeker. Toen er iemand meefietste een aantal jaar terug zat ik tussen de 12.5 en 13.0km/h. Dat was op een vrij warme zomerdag en toen was ik net begonnen met lopen. Nu loop ik al een jaar of 5 vrij steady, dus ik denk dat ik nu wel wat sneller ben, maar eigenlijk heb ik helemaal geen idee hoeveel sneller.
Dat zelfvertrouwen dingetje ken ik wel ja. Ik heb me erop stuk gelopen voor mijn eerste hm, maar jij zo te lezen niet dus dat heb je slimmer aangepaktquote:Op zaterdag 26 maart 2016 17:29 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Ja is ook zo, ik wilde voor mijn zelfvertrouwen minstens 2x 20km gelopen hebben voor de HM en ik was pas deze maand aan die afstand toe. Ik heb heel veel gehad aan de ervaring van Sem en goede advies van een sport fysio en zo sta je 6 maanden later aan de start van een HM
Lukt vast wel! Gave wedstrijd in ieder geval, heb hem de vorige keer ook gelopen. Vond het 's nachts rennen juist heel rustgevend ofzo.quote:Op zondag 27 maart 2016 03:19 schreef Murmeli het volgende:
Ingeschreven voor de droomtijdloop
Pffff.... Tegen die tijd wel ff oefenen in wakker blijven
Mij is het vannacht ook gelukt. Waren toch laat thuisquote:Op zondag 27 maart 2016 03:19 schreef Murmeli het volgende:
Op het moment van de race ben je zo hyper dat de adrenaline je wel wakker houdtquote:Op zondag 27 maart 2016 03:19 schreef Murmeli het volgende:
Het verschil is dat we bij de Droomtijdloop niet eerst de hele dag aan het hardlopen zijn voordat we de nacht in gaanquote:Op zondag 27 maart 2016 08:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
En mormel, 's nachts lopen is een leuke ervaring. Mijn ervaring is dat het lichaam wel moe wordt maar de geest wakker blijft
Ik twijfel. Het was vijf jaar geleden een leuke ervaring. Maar dit jaar heb ik half oktober nog een marathon gepland...quote:Op zondag 27 maart 2016 03:19 schreef Murmeli het volgende:
klinkt gaaf!quote:Op zondag 27 maart 2016 03:19 schreef Murmeli het volgende:
Dankquote:Op zondag 27 maart 2016 01:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Alvast veel plezier en succes in Berlijn!
Runkeeper, Strava, Endomondo, etc. je moet even uitvinden wat voor jou het fijnste werkt..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:57 schreef OngeschiktX het volgende:
Ik heb voor het eerst een telefoon waar apps op kunnen.![]()
![]()
Binnenkort iets kopen om hem mee te kunnen nemen op m'n arm. Wat is een goede app voor het bijhouden van snelheid/afstand? Ik heb een Android telefoon.
Dus je was van plan het rustig aan te doen, de omstandigheden waren slecht en dan loop je een PR? Knapquote:Op zondag 27 maart 2016 09:45 schreef Devv het volgende:
Wat is het tof om een keer een massastart te doen! Het was echt gaaf om die hele massa gelijk na de topatleten te zien vertrekken. Ik stond er zelf iets verder vandaan maar de snelle recreanten stonden bijna helemaal vooraan. Het was een leuk parcours maar wat hadden we een noodweer. Halverwege ging het helemaal los met wind en regen. Het plan was om rustig te lopen maar het is toch nog onverwacht 1:39:12 geworden. Dus eindelijk onder de 1:40
.
Fijn Ynske! Ook trots op jou, doorzetterquote:Op zondag 27 maart 2016 12:16 schreef Ynske het volgende:
Straks even bijlezen, maar ben zo trots op mezelf.
Net een 1 km test gedaan, en van de 10 min op de km in oktober naar 7,47 min net gegaan!
Dat wordt dan HM nummer 2quote:Op zondag 27 maart 2016 13:52 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Dank
Die Droomtijdloop lijkt me heel gaaf. Mooi parcours zo door de stad in de nacht. Ook ideaal qua temperatuur voor mij
quote:Op zondag 27 maart 2016 12:16 schreef Ynske het volgende:
Net een 1 km test gedaan, en van de 10 min op de km in oktober naar 7,47 min net gegaan!
Mooi om te zien dat er resultaat is!quote:Op zondag 27 maart 2016 12:16 schreef Ynske het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2016 16:02 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Fijn Ynske! Ook trots op jou, doorzetter
dank je!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2016 17:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat er resultaat is!
Het ging er meer om dat het op een wereldkampioenschap halve marathon wasquote:Op zondag 27 maart 2016 14:28 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dus je was van plan het rustig aan te doen, de omstandigheden waren slecht en dan loop je een PR? Knap
Wat bedoel je trouwens met die massastart? Dat is toch bij vrijwel iedere wedstrijd zo?
Zeker tof en mooie omgeving, lekker weertje, top paasochtendquote:Op zondag 27 maart 2016 20:54 schreef YUR het volgende:
Vanmorgen heerlijk een pre-mannentrailbbqbierweekendkennismakingsloopje gehad hier in de (puin)duinen en op t strand met Guard en 2 gasten die ik via de Eiger-groep van vorig jaar ken. Was tof
En morgen mogen we lekker de zeiknatte weerelementen trotseren in de omgeving van Velp. Zin in!
En nog even een specialevoor Ynske en hoe-die-nie
Die heb ik even compleet gemist... Veel plezier, mooi weer lopenquote:[b]Op zondag 27 maart 2016 20:54 schreef YUR
En morgen mogen we lekker de zeiknatte weerelementen trotseren in de omgeving van Velp. Zin in!
En de volgende keer neem jij de DVD van De Marathon meequote:Op maandag 28 maart 2016 08:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
vooruitzicht op een hardloopuitje...... mijn trainingsmaatje heeft de Barkley Marathon-film aangeschaft en dat gaan we vieren met bier en pizza
ultranerdparty!!
We hebben het over ultra-nutters hierquote:Op maandag 28 maart 2016 09:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En de volgende keer neem jij de DVD van De Marathon mee
Ze weten niet wat ze missen!quote:Op maandag 28 maart 2016 09:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
We hebben het over ultra-nutters hier
de reactie is waarschijnlijk als volgt "really.... you want us to watch what?? A Dutch movie about a trainingsrun??"
Beestquote:Op maandag 28 maart 2016 12:01 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, da's leuk, zo'n loopje om de hoek. Veel clubgenoten, gezelligheid en snoeihard lopen.
Merk dat, nu ik die korte afstanden meer loop, ik steeds beter weet hoe je een 5 moet lopen.
4.31
4.25 (loeihard wind mee)
4.31
4.31
3.36 (kapot en loeihard wind tegen)
[ afbeelding ]
De wind viel bij de Veluwezoom nog redelijk mee. Maar die had de Klein Zwitserland Trail ook helemaal niet nodig om toch flink pittig te zijnquote:Op maandag 28 maart 2016 14:58 schreef Guard het volgende:
24 km speelbal van de elementen zijn, wind, zon en regen gehad. Oh en wind.... Had ik al gezegd dat er redelijk wat wind stond? Nou, en wind gehad natuurlijk!
Lekkah!quote:Op maandag 28 maart 2016 15:00 schreef YUR het volgende:
[..]
De wind viel bij de Veluwezoom nog redelijk mee. Maar die had de Klein Zwitserland Trail ook helemaal niet nodig om toch flink pittig te zijn
Lopen ging verder best goed. Eigenlijk nog wat beter dan verwacht
Gefeliciteerd! Very Nice!quote:Op maandag 28 maart 2016 12:01 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, da's leuk, zo'n loopje om de hoek. Veel clubgenoten, gezelligheid en snoeihard lopen.
Merk dat, nu ik die korte afstanden meer loop, ik steeds beter weet hoe je een 5 moet lopen.
4.31
4.25 (loeihard wind mee)
4.31
4.31
4.36 (kapot en loeihard wind tegen)
[ afbeelding ]
Jij gaat erg lekker de laatste tijdquote:Op maandag 28 maart 2016 12:01 schreef mosselmossel het volgende:
4.31
4.25 (loeihard wind mee)
4.31
4.31
4.36 (kapot en loeihard wind tegen)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2016 15:39 schreef Devv het volgende:
Ik mag over twee jaar in Valencia mijn PR gaan verdedigen.
Pretty!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op maandag 28 maart 2016 15:39 schreef Devv het volgende:
Ik mag over twee jaar in Valencia mijn PR gaan verdedigen.
Gaaf! En wel tof dat ze het WK met een evenement voor recreanten combineren zo, geeft het toch wel wat speciaals. Zouden ze op een WK atletiek ook eens moeten doen met de marathon ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack does it in real time...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |