klinkt gaaf!quote:Op zondag 27 maart 2016 03:19 schreef Murmeli het volgende:
Ingeschreven voor de droomtijdloop
Pffff.... Tegen die tijd wel ff oefenen in wakker blijven
Dankquote:Op zondag 27 maart 2016 01:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Alvast veel plezier en succes in Berlijn!
Runkeeper, Strava, Endomondo, etc. je moet even uitvinden wat voor jou het fijnste werkt..quote:Op zaterdag 26 maart 2016 21:57 schreef OngeschiktX het volgende:
Ik heb voor het eerst een telefoon waar apps op kunnen.![]()
![]()
Binnenkort iets kopen om hem mee te kunnen nemen op m'n arm. Wat is een goede app voor het bijhouden van snelheid/afstand? Ik heb een Android telefoon.
Dus je was van plan het rustig aan te doen, de omstandigheden waren slecht en dan loop je een PR? Knapquote:Op zondag 27 maart 2016 09:45 schreef Devv het volgende:
Wat is het tof om een keer een massastart te doen! Het was echt gaaf om die hele massa gelijk na de topatleten te zien vertrekken. Ik stond er zelf iets verder vandaan maar de snelle recreanten stonden bijna helemaal vooraan. Het was een leuk parcours maar wat hadden we een noodweer. Halverwege ging het helemaal los met wind en regen. Het plan was om rustig te lopen maar het is toch nog onverwacht 1:39:12 geworden. Dus eindelijk onder de 1:40
.
Fijn Ynske! Ook trots op jou, doorzetterquote:Op zondag 27 maart 2016 12:16 schreef Ynske het volgende:
Straks even bijlezen, maar ben zo trots op mezelf.
Net een 1 km test gedaan, en van de 10 min op de km in oktober naar 7,47 min net gegaan!
Dat wordt dan HM nummer 2quote:Op zondag 27 maart 2016 13:52 schreef hoe-die-nie het volgende:
[..]
Dank
Die Droomtijdloop lijkt me heel gaaf. Mooi parcours zo door de stad in de nacht. Ook ideaal qua temperatuur voor mij
quote:Op zondag 27 maart 2016 12:16 schreef Ynske het volgende:
Net een 1 km test gedaan, en van de 10 min op de km in oktober naar 7,47 min net gegaan!
Mooi om te zien dat er resultaat is!quote:Op zondag 27 maart 2016 12:16 schreef Ynske het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2016 16:02 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Fijn Ynske! Ook trots op jou, doorzetter
dank je!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2016 17:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat er resultaat is!
Het ging er meer om dat het op een wereldkampioenschap halve marathon wasquote:Op zondag 27 maart 2016 14:28 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Dus je was van plan het rustig aan te doen, de omstandigheden waren slecht en dan loop je een PR? Knap
Wat bedoel je trouwens met die massastart? Dat is toch bij vrijwel iedere wedstrijd zo?
Zeker tof en mooie omgeving, lekker weertje, top paasochtendquote:Op zondag 27 maart 2016 20:54 schreef YUR het volgende:
Vanmorgen heerlijk een pre-mannentrailbbqbierweekendkennismakingsloopje gehad hier in de (puin)duinen en op t strand met Guard en 2 gasten die ik via de Eiger-groep van vorig jaar ken. Was tof
En morgen mogen we lekker de zeiknatte weerelementen trotseren in de omgeving van Velp. Zin in!
En nog even een specialevoor Ynske en hoe-die-nie
Die heb ik even compleet gemist... Veel plezier, mooi weer lopenquote:[b]Op zondag 27 maart 2016 20:54 schreef YUR
En morgen mogen we lekker de zeiknatte weerelementen trotseren in de omgeving van Velp. Zin in!
En de volgende keer neem jij de DVD van De Marathon meequote:Op maandag 28 maart 2016 08:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
vooruitzicht op een hardloopuitje...... mijn trainingsmaatje heeft de Barkley Marathon-film aangeschaft en dat gaan we vieren met bier en pizza
ultranerdparty!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |