Ik weet niet van wat voor soort film je houdt, maar mijn film toppers zijn: Lost in Translation, Into the Wild, Amelie.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 10:31 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nouja ik weet ook wel dat er geen mega vetrollen overhangen bij mij maar toch zou ik een langer shirtje fijner vindenMaar bedankt, ik vind het ook een toffe foto verder hoor!
Vandaag nog even een paar uurtjes doorbikkelen om mijn hoofdstuk op te sturen, en dan krachttrainen (wat waarschijnlijk niet veel soeps wordt na deze week) en inpakken voor 12 dagen trainingskampvakantie op Tenerife, woehoe!
Wat neem je mee voor 10 looptrainingen, en verder nog krachttraining, misschien fietstrainingen, en zwemmen en natuurlijk gewoon kleding voor normaal
Ik denk dat ik sowieso al 3 paar hardloopschoenen meemoet.. duurloopschoenen, wedstrijdschoenen en spikes.. En dan fietsschoenen.
Twijfel ook een beetje of ik mijn laptop meeneem voor films (wifi is er toch niet, of heel duur) of alleen leesboeken. Want het wordt veel platliggen om uit te rustenHeeft iemand nog leuke filmtips?
Ja oke die heb ik allemaal al wel minstens een keer gezienquote:Op vrijdag 25 maart 2016 12:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik weet niet van wat voor soort film je houdt, maar mijn film toppers zijn: Lost in Translation, Into the Wild, Amelie.
Jaaaquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:29 schreef mosselmossel het volgende:
Inside Out is by far de beste animatiefilm van de afgelopen tijd.
Daarom vroeg je het hier?quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Thanks voor de tips, ik ga er naar kijken! Dit topic is natuurlijk ook niet bedoeld om vol te spammen met filmtips
Ik vond hem best slecht...quote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:29 schreef mosselmossel het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:07 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik vond hem best slecht...
How to train your dragon.
Mijn posts zijn vaak gewoon losse gedachtenflarden van alles wat met hardlopen te maken heeft, sorryquote:
http://www.bbc.com/news/blogs-news-from-elsewhere-35899109quote:Runners in a marathon were left with a bad taste in their mouths when they mistook free bars of soap for energy bars in an incident that's been put down to the language barrier.
Some 20,000 runners at the Qingyuan marathon in south China's Guangdong province received a gift pack shortly after they crossed the finishing line, the People's Daily newspaper reports. Hoping to bite into what they thought was an energy bar, athletes instead got a mouthful of what turned out to be fruit-perfumed moisturising soap. Witnesses report many bars of soap, all with one bite missing, dumped at the roadside, and the problem appears to come from the fact that the soap packaging was written in English, which many runners did not understand, the paper's Chinese-language report noted.
The organisers of last Sunday's race were quick to apologise. "The packs of soap were indeed like food packaging. It is a negligent mistake on our part," an official told Yangtse Evening Post. There was also some concern over the level of injuries at the event, with 12,200 runners needing medical treatment or assistance during and after the race. It's not clear how many were the result of the soap incident.
Chinese social media users piled in to mock those who had taken a bite out of their "energy bars". One Weibo user urged the organisers to contact the Guinness Book of Records: "More than 10,000 people together eat soap. China is a land full of wonders". Another asked: "Why give them a bar of soap, to take a shower at the halfway point?" However, some made the point that the language barrier shouldn't have been a problem. "Your life isn't good if your English isn't good", one Weibo user said philosophically.
Nee niet janken, maar was wel een leuke film ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 15:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]![]()
The good dinosaur, janken gegarandeerd
Leg de tissues maar klaarquote:Op vrijdag 25 maart 2016 13:29 schreef mosselmossel het volgende:
Ikkuh!quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
wie hier gebruikt er ook al weer teensokken?
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ikkuh!
Maar niet in m'n hardloopschoenen
Check! Maar anders past t ook niet in m'n fivefingers. Volgens mij gebruikt Guard ze ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ik hoor hier van veel lopers dat ze met teensokken lopen, met daar overheen normale hardloopsokkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
tijdens Naseby in augustus en ook nu tijdens Northburn had ik last van blaren tussen mijn tenen, iets waar ik verder nooit geen last van heb.
Dus misschien zijn teensokken daarop het antwoord en is de 6 uur tijdens Lap the Lake komend weekend een mooie gelegenheid om ze uit te proberen.
En het dan gek vinden dat je hardloopschoenen meerdere maten groter zijn dan je normale schoenenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:37 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik hoor hier van veel lopers dat ze met teensokken lopen, met daar overheen normale hardloopsokken
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zolang je niet te veel van de hartslag-meting verwacht een mooi apparaatje..quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:40 schreef Vork het volgende:
[..]
zo lang wil ik ook weer niet sparen. Forerunner 235 lijkt me vooralsnog het beste alternatief.
Iedereen die dit af- dan wel aan kan raden, mag zich hier melden
Yup, Injinji. Een stuk minder teenirritaties dan met gewone sokkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
Blijft ook een geweldige marathonquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik overweeg trouwens serieus me weer in te schrijven voor de MVB op 22 oktober.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:32 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Check! Maar anders past t ook niet in m'n fivefingers. Volgens mij gebruikt Guard ze ook.
Ik ga na Hamburg eens kijken of ik een najaarsmarathon ga doen. Maar dan niet de MVB.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik overweeg trouwens serieus me weer in te schrijven voor de MVB op 22 oktober.
Yup, juni is toch niet zo'n hele beste tijd voor een marathon, beetje warm enzo..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:52 schreef wyccie het volgende:
Is de MVB van tijd veranderd? Die was vorig jaar toch in juni?
Eindhoven is een vlak parcours zonder in-de-weg-lopers, maar dat is weer in het weekend dat mijn zoontje jarig is dus dat wordt 'm voor mij niet. Als die een week later was had ik 'm willen doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga na Hamburg eens kijken of ik een najaarsmarathon ga doen. Maar dan niet de MVB.
Niet dat het een slecht evenement is, in tegendeel.
Maar als ik er een ga doen, dan wordt het er een met een snel parcours, en dat is de MVB niet
Eindhoven staat hoog op de lijst inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Eindhoven is een vlak parcours zonder in-de-weg-lopers, maar dat is weer in het weekend dat mijn zoontje jarig is dus dat wordt 'm voor mij niet. Als die een week later was had ik 'm willen doen.
Mail de organisatie even of ze hem niet een weekje kunnen verzettenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Eindhoven is een vlak parcours zonder in-de-weg-lopers, maar dat is weer in het weekend dat mijn zoontje jarig is dus dat wordt 'm voor mij niet. Als die een week later was had ik 'm willen doen.
Geen ideequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:05 schreef wyccie het volgende:
Wat is het idee van gewone sokken over teensokken?
Denk dat ik hier dezelfde reactie kan verwachtenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Bij een van de "hardloop-speciaalzaken" werd ik zelfs aangestaart alsof ik van een andere planeet kwam toen ik er om vroeg.....
Lekker!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:39 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag bij deze fijne temperatuur de laatste 20km duurloop voor de HM van Berlijn doen
Vandaag zelf 17 als voorbereiding op hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:39 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag bij deze fijne temperatuur de laatste 20km duurloop voor de HM van Berlijn doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |