quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
wie hier gebruikt er ook al weer teensokken?
Zolang je niet te veel van de hartslag-meting verwacht een mooi apparaatje..quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:40 schreef Vork het volgende:
[..]
zo lang wil ik ook weer niet sparen. Forerunner 235 lijkt me vooralsnog het beste alternatief.
Iedereen die dit af- dan wel aan kan raden, mag zich hier melden
Yup, Injinji. Een stuk minder teenirritaties dan met gewone sokkenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
wie hier gebruikt er ook al weer teensokken?
Blijft ook een geweldige marathonquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik overweeg trouwens serieus me weer in te schrijven voor de MVB op 22 oktober.
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 20:32 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Check! Maar anders past t ook niet in m'n fivefingers. Volgens mij gebruikt Guard ze ook.
Ik ga na Hamburg eens kijken of ik een najaarsmarathon ga doen. Maar dan niet de MVB.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik overweeg trouwens serieus me weer in te schrijven voor de MVB op 22 oktober.
Yup, juni is toch niet zo'n hele beste tijd voor een marathon, beetje warm enzo..quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:52 schreef wyccie het volgende:
Is de MVB van tijd veranderd? Die was vorig jaar toch in juni?
Eindhoven is een vlak parcours zonder in-de-weg-lopers, maar dat is weer in het weekend dat mijn zoontje jarig is dus dat wordt 'm voor mij niet. Als die een week later was had ik 'm willen doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ga na Hamburg eens kijken of ik een najaarsmarathon ga doen. Maar dan niet de MVB.
Niet dat het een slecht evenement is, in tegendeel.
Maar als ik er een ga doen, dan wordt het er een met een snel parcours, en dat is de MVB niet
Eindhoven staat hoog op de lijst inderdaadquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Eindhoven is een vlak parcours zonder in-de-weg-lopers, maar dat is weer in het weekend dat mijn zoontje jarig is dus dat wordt 'm voor mij niet. Als die een week later was had ik 'm willen doen.
Mail de organisatie even of ze hem niet een weekje kunnen verzettenquote:Op vrijdag 25 maart 2016 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Eindhoven is een vlak parcours zonder in-de-weg-lopers, maar dat is weer in het weekend dat mijn zoontje jarig is dus dat wordt 'm voor mij niet. Als die een week later was had ik 'm willen doen.
Geen ideequote:Op vrijdag 25 maart 2016 21:05 schreef wyccie het volgende:
Wat is het idee van gewone sokken over teensokken?
Denk dat ik hier dezelfde reactie kan verwachtenquote:Op zaterdag 26 maart 2016 04:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
Bij een van de "hardloop-speciaalzaken" werd ik zelfs aangestaart alsof ik van een andere planeet kwam toen ik er om vroeg.....
Lekker!quote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:39 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag bij deze fijne temperatuur de laatste 20km duurloop voor de HM van Berlijn doen
Vandaag zelf 17 als voorbereiding op hetzelfde gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2016 11:39 schreef SEMTEX het volgende:
Vandaag bij deze fijne temperatuur de laatste 20km duurloop voor de HM van Berlijn doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |