We hebben het over ultra-nutters hierquote:Op maandag 28 maart 2016 09:06 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En de volgende keer neem jij de DVD van De Marathon mee
Ze weten niet wat ze missen!quote:Op maandag 28 maart 2016 09:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
We hebben het over ultra-nutters hier
de reactie is waarschijnlijk als volgt "really.... you want us to watch what?? A Dutch movie about a trainingsrun??"
Beestquote:Op maandag 28 maart 2016 12:01 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, da's leuk, zo'n loopje om de hoek. Veel clubgenoten, gezelligheid en snoeihard lopen.
Merk dat, nu ik die korte afstanden meer loop, ik steeds beter weet hoe je een 5 moet lopen.
4.31
4.25 (loeihard wind mee)
4.31
4.31
3.36 (kapot en loeihard wind tegen)
[ afbeelding ]
De wind viel bij de Veluwezoom nog redelijk mee. Maar die had de Klein Zwitserland Trail ook helemaal niet nodig om toch flink pittig te zijnquote:Op maandag 28 maart 2016 14:58 schreef Guard het volgende:
24 km speelbal van de elementen zijn, wind, zon en regen gehad. Oh en wind.... Had ik al gezegd dat er redelijk wat wind stond? Nou, en wind gehad natuurlijk!
Lekkah!quote:Op maandag 28 maart 2016 15:00 schreef YUR het volgende:
[..]
De wind viel bij de Veluwezoom nog redelijk mee. Maar die had de Klein Zwitserland Trail ook helemaal niet nodig om toch flink pittig te zijn
Lopen ging verder best goed. Eigenlijk nog wat beter dan verwacht
Gefeliciteerd! Very Nice!quote:Op maandag 28 maart 2016 12:01 schreef mosselmossel het volgende:
Nou, da's leuk, zo'n loopje om de hoek. Veel clubgenoten, gezelligheid en snoeihard lopen.
Merk dat, nu ik die korte afstanden meer loop, ik steeds beter weet hoe je een 5 moet lopen.
4.31
4.25 (loeihard wind mee)
4.31
4.31
4.36 (kapot en loeihard wind tegen)
[ afbeelding ]
Jij gaat erg lekker de laatste tijdquote:Op maandag 28 maart 2016 12:01 schreef mosselmossel het volgende:
4.31
4.25 (loeihard wind mee)
4.31
4.31
4.36 (kapot en loeihard wind tegen)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2016 15:39 schreef Devv het volgende:
Ik mag over twee jaar in Valencia mijn PR gaan verdedigen.
Pretty!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
quote:Op maandag 28 maart 2016 15:39 schreef Devv het volgende:
Ik mag over twee jaar in Valencia mijn PR gaan verdedigen.
Gaaf! En wel tof dat ze het WK met een evenement voor recreanten combineren zo, geeft het toch wel wat speciaals. Zouden ze op een WK atletiek ook eens moeten doen met de marathon ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jack does it in real time...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |