abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160881611
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:36 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In de categorie 'Fok!kers die het beter weten dan de experts'.
Ja, die categorie kun je mij onder rekenen. Ik wist hier al meer van voordat Bea haar carriere begon.
Bea is een terrorisme expert, geen Arabist.
pi_160881614
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:37 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Nee dat komt daar niet door.
Jihad komt er omdat de islam jihad leert. In Europese moskeeen en islamitische scholen.

Kansloosheid komt er omdat de islam leert niet te integreren en assimileren.
Het is allemaal leuk om te leren hoor, maar dan moet je ook nog maar mensen bereid vinden om zichzelf op te blazen. De mensen die dat doen hebben door de bank genomen niets te verliezen, want anders blaas je jezelf namelijk niet zo snel op, ongeacht in welk sprookjesboek je gelooft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_160881619
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:35 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook dat, inderdaad. Ik vind het wat gek om allerlei verstrekkende maatregelen te nemen terwijl Nederland aanslagen tot dusver bespaard is gebleven.

Bovendien hebben onze inlichtingendiensten de laatste jaren al veel meer bevoegdheden gekregen en worden potentiële terroristen uitgebreid gevolgd.
De regering mag je gerust op resultaten afrekenen. Laten we dat dus op een eerlijke manier doen. Blijkbaar doet Nederland veel dingen goed die in Frankrijk en België fout gaan.

Alleen het besluit om in Syrië te bombarderen vind ik erg onverstandig. Frankrijk en Rusland kregen m vrij snel om de oren na de eerste bommen. Maar het sluiten van de grenzen zorgt vooral voor een mega file op het moment dat jij en ik hier graag willen vluchten als het nodig is.
pi_160881624
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:37 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Nee dat komt daar niet door.
Jihad komt er omdat de islam jihad leert. In Europese moskeeen en islamitische scholen.

Kansloosheid komt er omdat de islam leert niet te integreren en assimileren.
Het gaat er juist om in hoeverre je als persoon open staat voor dit soort denkbeelden. Er zijn miljoenen moslims die er niet bevattelijk voor zijn, enkel degenen die aan de onderkant van de maatschappij bungelen zijn makkelijker te beïnvloeden omdat ze hun toekomstperspectief niet zien.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:39:51 #255
3542 Gia
User under construction
pi_160881626
Maak het leven in Nederland onaantrekkelijk voor geloofsfanaten. En ja, dan bedoel ik alle geloven.
Pas wmb de grondwet zodanig aan dat religie in het openbaar verboden is. Je mag geloven wat je wil, maar thuis of in je gebedshuis.
Geen scholen meer gestoeld op religie of levensovertuiging.
Geen uitzondering meer op basis van geloof. Dus, geen boerka's of niqaabs meer. Ieders gezicht moet zichtbaar zijn.

Verder, geen dubbele nationaliteiten meer. Dat maakt het makkelijker om criminele geloofsfanaten het land uit te zetten. Met één uitzondering, een gemengd huwelijk. Maar dat dan ook maar voor één generatie.

Tot slot geen uitkeringen meer naar het buitenland voor mensen met een niet (ook) Nederlandse nationaliteit. Geen kinderbijslag, geen weduwe en wezengeld, geen AOW/WAO/WW.
pi_160881631
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nederlandse agenten gaan dan in Irak en Saudi Arabie thuis bij mensen controleren of ze niet stiekem de islam aanhangen?

Of hoe zie je zo'n verbod voor je?

Met een verbod pak je juist alleen normale mensen terwijl de harde kern juist meer ondergronds gaat (en ook meer steun krijgt).
Misschien zijn ze wel blij dat ze ervan bevrijd worden.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:40:37 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160881642
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:33 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als je dat over de hele wereld zou doen, zou je daarmee terrorisme voor het grootste deel uitbannen.
Ja, want voor de opkomst van de Islam hadden we geen terrorisme... RAF, ETA, IRA, en dat is alleen al Europa, in de VS hebben ze hun eigen groepjes die iedere paar jaar dood en verderf zaaien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160881647
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het is allemaal leuk om te leren hoor, maar dan moet je ook nog maar mensen bereid vinden om zichzelf op te blazen. De mensen die dat doen hebben door de bank genomen niets te verliezen, want anders blaas je jezelf namelijk niet zo snel op, ongeacht in welk sprookjesboek je gelooft.
Met een staaltje brainwashing over een paradijs met een shitload aan maagden kom je een eind, zoals blijkt.
Lambo of Rekt
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:40:57 #259
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_160881648
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:39 schreef Gia het volgende:
Maak het leven in Nederland onaantrekkelijk voor geloofsfanaten. En ja, dan bedoel ik alle geloven.
Pas wmb de grondwet zodanig aan dat religie in het openbaar verboden is. Je mag geloven wat je wil, maar thuis of in je gebedshuis.
Geen uitzondering meer op basis van geloof. Dus, geen boerka's of niqaabs meer. Ieders gezicht moet zichtbaar zijn.

Verder, geen dubbele nationaliteiten meer. Dat maakt het makkelijker om criminele geloofsfanaten het land uit te zetten. Met één uitzondering, een gemengd huwelijk. Maar dat dan ook maar voor één generatie.

Tot slot geen uitkeringen meer naar het buitenland voor mensen met een niet (ook) Nederlandse nationaliteit. Geen kinderbijslag, geen weduwe en wezengeld, geen AOW/WAO/WW.
Gaan we dan ook de kerken slopen?
pi_160881649
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:38 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Ja, die categorie kun je mij onder rekenen. Ik wist hier al meer van voordat Bea haar carriere begon.
Bea is een terrorisme expert, geen Arabist.
Dan is zij gewoon een stuk handiger dan jij, je had dus veel meer uit je carriére kunnen halen -O-
pi_160881650
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:36 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Overal de islam verbieden is nu juist het perfecte recept voor extra aanslagen als reactie op die onderdrukking, grapjas.
Zou ook niet weten hoe je zo'n verbod denkt te kunnen handhaven.

Overigens kwam het christendom juist tot in de bloei toen het werd onderdrukt, om maar eens een zijsprong te nemen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:41:16 #262
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_160881654
quote:

Gaat nooit gebeuren. Nederland zal nog een eerder een kalifaat worden dan dat hier godsdienstvrijheid ter discussie gesteld wordt.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_160881655
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Helaas, daar klopt niks van. Vrijwel alle jihadisten die in het Westen aanslagen gepleegd hebben waar hoogopgeleid, welgesteld en vaak zelfs ronduit rijk. Zoons van rijke bankiers, artsen, ingenieurs, enz.

Jihadisme is een politieke activiteit. Hoe hoger opgeleid, hoe meer men zich politiek gaat inspannen. Ergo, hoe hoger men moslims opleidt en hoe meer kansen zij krijgen, hoe meer zij zich kunnen inspannen voor hun geloof: de islam.
pi_160881664
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt geen knuffelaar, maar het feit dat dit soort gasten uiteindelijk zichzelf opblazen en dood en verderf zaaien komt natuurlijk wel doordat ze langzaam aan afglijden naar een positie dat ze letterlijk niks meer te verliezen hebben. Vaak geen (goede) opleiding, geen baan, crimineel milieu, weinig toekomstperspectief Juist dit soort gasten worden dan geronseld en geindoctrineerd met de denkbeelden dat iedereen tegen ze is en het kwaad is geschied.

Je zult in dit soort mannen en vrouwen moeten investeren zodat ze niet makkelijk in die hoek terecht komen. Dan nog kun je het nooit helemaal voorkomen maar het feit dat het nu in Brussel en Parijs een broeinest is heeft denk ik wel met het gedeeltelijk mislukken van de integratie aldaar te maken. Die lui voelen een onvrede die ze tot dit soort terreur doet besluiten.

In Nederland zijn dat soort wijken er ook in de grote steden, met de Schilderswijk als misschien wel beste voorbeeld. Daar moet je als lokale en centrale overheid op inzetten. Ik heb wel het idee dat het in Nederland beter geregeld is dan in Frankrijk en Belgie.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Je krijgt hier gewoon de kans om wat van je leven te maken. Deze gasten waren zwaar crimineel. Daar kies je voor. Ja echt daar kies je in een hele hoop gevallen zelf voor. Daarnaast zijn deze jongens zo dom als .... Noem het maar wat je wil.

De kornuiten van IS die deze jongens rekruteren die moet je oppakken. Want dit soort jongens lopen er jammer genoeg gewoon rond. Die kan je alles wijs maken blijkbaar en zover krijgen dat ze zichzelf voor jandoedel opblazen en daarbij het leven nemen van een hoop onschuldige mensen.
Jihad was het geweest als ze die mensen die vertraagd waren een drankje of een broodje voor niets aangeboden hadden. Maar dat snappen die simpele zielen gewoon niet. Net als een hoop simpele zielen in het westen die dit onder de noemer Jihad gooien. Zouden ze wel willen maar is het gewoon niet.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:42:12 #265
3542 Gia
User under construction
pi_160881669
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:40 schreef malleable het volgende:

[..]

Nee, en ook geen moskees.
pi_160881674
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Overigens kwam het christendom juist tot in de bloei toen het werd onderdrukt, om maar eens een zijsprong te nemen.
Alcoholgebruik ook :D En je mag niet aan een roze olifant denken

Werkt contraproductief.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:42:37 #267
192592 SureD1
------------------------------
pi_160881679
quote:

Ik begrijp de knee-jerk naar een doorgedreven Laïcité wel, maar juist Frankrijk en Turkije laten zien dat je problemen alleen maar groter worden... Misschien is juist de wazige scheiding tussen Kerk en staat in NL een reden dat wij tot nu toe gespaard zijn gebleven, omdat het ons mede daardoor lukt om in de haarvaten te komen...
pi_160881682
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:22 schreef NoXia het volgende:

[..]

En dan? Hoelang wil je ze vasthouden?
Een ex syrieganger js iemand naar Syrië is gegaan om daar met IS te strijden toch?

Zolang als nodig is. Ik weet niet hoelang een psychiater nodig heeft om dit soort gedachtegangen te herkennen. En wat er nodig is om dit eruit te halen. Je gaat me niet vertellen dat dit mentaal gezonde mensen zijn. Sommige mensen kunnen beter niet op vrij voeten rondlopen.

Misschien klinkt het dom, maar het lijkt mij beter dan dit soort mensen maar gewoon Los te laten lopen. Zodat ze in alle rust hun aanslagen kunnen voorbereiden.
pi_160881687
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, want voor de opkomst van de Islam hadden we geen terrorisme... RAF, ETA, IRA, en dat is alleen al Europa, in de VS hebben ze hun eigen groepjes die iedere paar jaar dood en verderf zaaien.
Klopt, alleen IRA ETA en RAF is geen bedreiging van 1 miljard waarvan minimaal 4% radicaal... en nee, die bronnen ga ik niet weer zoeken, ik ben hele dagen nergens anders mee bezig geweest tijdens die parijs aanslagen :')

Salafisme only is al 4% dan heb ik het nog niet over die bosnegers in afrika met hun takken.
Lambo of Rekt
pi_160881697
quote:
14s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:29 schreef NoXia het volgende:
Maar wat is er nou precies in de metro gebeurt? Een bom geplaatst of heeft iemand zich daar ook opgeblazen?
Volgens IS: Zelfmoord. Volgens onderzoek een bom.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_160881699
quote:

Nee, daar voel ik niets voor. De overgrote meerderheid van de gelovigen in ons land zijn prima mensen, heel vriendelijk ook. Collega's en vrienden van mij zijn religieus. Waarom zou ik hen willen straffen voor dingen waar zij niets mee te maken hebben?

We gaan toch ook niet alle kroegen sluiten omdat er mensen zijn die zich niet kunnen gedragen in het uitgaansleven?
pi_160881702
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het gaat er juist om in hoeverre je als persoon open staat voor dit soort denkbeelden. Er zijn miljoenen moslims die er niet bevattelijk voor zijn, enkel degenen die aan de onderkant van de maatschappij bungelen zijn makkelijker te beïnvloeden omdat ze hun toekomstperspectief niet zien.
Jij kunt in de hoofden van miljoenen moslims kijken?

Moslims zijn ontvankelijk voor jihad omdat de islam hen dit leert en hun gemeenschap jihadisme als het hoogst haalbare zien. Radicaliseren heeft er niks mee te maken.

Zolang mensen niks van de islam weten gaan ze hun blinde vlekken met onzin vullen. Wie de islam kent, weet wat dit veroorzaakt. Stop met zoeken naar de oorzaken en ga je nou eindelijk eens verdiepen in de islam.
pi_160881708
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:41 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Helaas, daar klopt niks van. Vrijwel alle jihadisten die in het Westen aanslagen gepleegd hebben waar hoogopgeleid, welgesteld en vaak zelfs ronduit rijk. Zoons van rijke bankiers, artsen, ingenieurs, enz.

Jihadisme is een politieke activiteit. Hoe hoger opgeleid, hoe meer men zich politiek gaat inspannen. Ergo, hoe hoger men moslims opleidt en hoe meer kansen zij krijgen, hoe meer zij zich kunnen inspannen voor hun geloof: de islam.
Het zijn helaas geen simpele zielen. Die Abdeslam en die nu ontsnapt is, zijn pientere gasten. Beatrice met haar 'klunzen' is iets om ons en haarzelf misschien, gerust te stellen.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:44:07 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160881712
quote:

[..]

Ja, net als ISIS.... oude kunstschatten? Niets mee te maken, past niet in het straatje, dus slopen.
Dat zal ze leren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_160881721
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:43 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Moslims zijn ontvankelijk voor jihad omdat de islam hen dit leert en hun gemeenschap jihadisme als het hoogst haalbare zien. Radicaliseren heeft er niks mee te maken.

Zolang mensen niks van de islam weten gaan ze hun blinde vlekken met onzin vullen. Wie de islam kent, weet wat dit veroorzaakt. Stop met zoeken naar de oorzaken en ga je nou eindelijk eens verdiepen in de islam.
Hiermee sla je de spijker op zn kop, radicaliseren bestaat niet, islam is al radicaal zat.
Lambo of Rekt
pi_160881735
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:43 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

nee maar jij blijkbaar wel :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_160881748
quote:
10s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:36 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Overal de islam verbieden is nu juist het perfecte recept voor extra aanslagen als reactie op die onderdrukking, grapjas.
Uhhhh omgedraaide wereld.
De islam toestaan is nu exact wat deze aanslagen veroorzaakt.

Er moet juist gedaan worden wat moslims niet willen. Er moet juist gedaan worden wat hen woedend maakt. Gematigde moslims zullen het eens zijn met een verbod.

[ Bericht 0% gewijzigd door geavanceerd op 23-03-2016 10:51:55 ]
pi_160881762
quote:

Goed idee! We maken er een soort Iran van! Dan worden we allemaal vast heel gelukkig!
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:46:23 #279
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_160881769
quote:
3s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:44 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hiermee sla je de spijker op zn kop, radicaliseren bestaat niet, islam is al radicaal zat.
Klopt, maar de bijbel ansich (het oude testament) ook. Maar christenen zijn over het algemeen juist in de loop van de honderden jaren ge-deradicaliseerd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:46:31 #280
3542 Gia
User under construction
pi_160881773
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, daar voel ik niets voor. De overgrote meerderheid van de gelovigen in ons land zijn prima mensen, heel vriendelijk ook. Collega's en vrienden van mij zijn religieus. Waarom zou ik hen willen straffen voor dingen waar zij niets mee te maken hebben?

We gaan toch ook niet alle kroegen sluiten omdat er mensen zijn die zich niet kunnen gedragen in het uitgaansleven?
Is het zo'n straf om religie binnenshuis en binnen een gebedshuis te belijden, maar niet in het openbaar. Is het een straf als religie geen uitzondering mag vormen op wetten en regels die wel voor niet-gelovigen of andersgelovigen geldt?

Waarom is dat een straf?
Waarom mogen mensen niet met een bivakmuts over straat, maar wel met niqaab of boerka?
pi_160881776
Ik zou woedend worden als ik vijftien keer per dag me moest onderwerpen aan Mohammed.
pi_160881778
quote:

Ah fijn, een SA 2.0...

Gewoon hopla, alle waarden en normen die dit land mooi maken weggooien en worden waar we tegen vechten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160881780
quote:
quote:
Ja de Turken hebben deels gelijk. Ieder leven telt. Niet alleen het leven van een Belg of Fransoos. En op een andere manier is dit natuurlijk diep triest en droevig omdat er zoveel rancune over en weer is. .... Maar zelf uitgelokt.. ze hadden die Abdeslam niet moeten vangen..Inderdaad ze hadden hem iets meer in het midden en dichter bij zijn ogen moeten raken.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:47:03 #284
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_160881782
Maar ipv van over de islam praten, kunnen we terug naar de mensen die het echt hebben gedaan.

Die Ibrahim El Bakraoui was in 2010 tot 9 jaar cel veroordeeld, als hij gewoon zoals door de rechter opgedragen in de cel had gezeten was dit niet gebeurd.
pi_160881799
quote:
3s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik zou de hele dag met een stijve lopen denk ik :@
Kwam ik niet door de scanner want dan bleef ik hangen.
Denk dat het wel mee zal vallen. Zodra je bij de bewaking komt zie je die mannen voor je met hun harige reet.
pi_160881801
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Is het zo'n straf om religie binnenshuis en binnen een gebedshuis te belijden, maar niet in het openbaar. Is het een straf als religie geen uitzondering mag vormen op wetten en regels die wel voor niet-gelovigen of andersgelovigen geldt?

Waarom is dat een straf?
Waarom mogen mensen niet met een bivakmuts over straat, maar wel met niqaab of boerka?
Een verbod op een boerka of niqaab vind ik tot daaraan toe. Maar keppeltjes, kruisjes en hoofddoeken wil ik niet verbieden. Dat vind ik onnodige pesterijtjes. Ik heb bovendien ook helemaal geen last van religie in het openbare leven.
pi_160881803
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Waarom is dat een straf?
Ook die gekke voetbalsjaaltjes en mutsen/petten verbieden. Alles wat het gezicht enigszins zou kunnen bedekken.

Ook in de winter.
pi_160881806
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet het niet omdat het je het niet wil.

Misschien, heel misschien, na tienduizenden doden door islamitische aanslagen in Europa, zijn de policors dusdanig verzwakt dat we eindelijk eens mogen gaan kijken naar de lectuur en wat er nou eigenlijk geleerd wordt in Europese islamitische scholen en moskeeën.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:48:51 #289
3542 Gia
User under construction
pi_160881810
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:46 schreef MariMiep het volgende:

[..]

Goed idee! We maken er een soort Iran van! Dan worden we allemaal vast heel gelukkig!
Hoezo is het dan een soort Iran?
Je mag nog steeds geloven wat je wil.
Je hebt nog steeds alle kansen, als je hier woont en je gewoon aan de wet houdt.
En dat geldt voor iedereen. De wet hoort ook voor iedereen te gelden zonder uitzondering voor bijvoorbeeld geloof.
pi_160881812
quote:
2s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Klopt, maar de bijbel ansich (het oude testament) ook. Maar christenen zijn over het algemeen juist in de loop van de honderden jaren ge-deradicaliseerd.
Precies, de religie verdwijnt uit Nederland... Ik zie dat niet zo snel gebeuren bij ISLAM, zij zitten nog steeds in hun middeleeuwse tijdperk, juist omdat ze geen westerse invloeden willen, omdat ze geen modernisering willen, omdat ze alles blokkeren... puur om de macht te houden over de mensen.

Eerlijk is eerlijk, degene die dit allemaal heeft bedacht, was een bijzonder goede marketeer geweest these days.
Lambo of Rekt
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:49:14 #291
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_160881816
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:24 schreef geavanceerd het volgende:
Verbied de islam.
Hoe denk je dat te doen met meer dan een miljard moslims in de wereld?
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)oslims-in-2030.dhtml
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_160881817
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Toch is er wel een essentieel verschil. Deze terroristische organisaties hadden de staat tot vijand en vaak ging er voor een bom afging een waarschuwing aan vooraf zodat tijdig ontruimd kon worden.

Bij de IS aanslagen is iedereen de vijand en lijkt het doel juist zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken.
pi_160881821
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:48 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

Je weet het niet omdat het je het niet wil.

Misschien, heel misschien, na tienduizenden doden door islamitische aanslagen in Europa, zijn de policors dusdanig verzwakt dat we eindelijk eens mogen gaan kijken naar de lectuur en wat er nou eigenlijk geleerd wordt in Europese islamitische scholen en moskeeën.
Nog policors gearresteerd de laatste tijd?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160881823
quote:

[..]

En weg met Sinterklaas, Kerst, Pasen en Pinksteren.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:50:01 #295
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160881828
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:47 schreef malleable het volgende:
Maar ipv van over de islam praten, kunnen we terug naar de mensen die het echt hebben gedaan.

Die Ibrahim El Bakraoui was in 2010 tot 9 jaar cel veroordeeld, als hij gewoon zoals door de rechter opgedragen in de cel had gezeten was dit niet gebeurd.
lol, want rechters weten niet dat veroordeelden haast nooit hun volledige straf uitzitten? Als de rechter had geoordeeld dat ie effectief 9 jaar moest zitten dan had ie 15 jaar gegeven.
are we infinite or am I alone
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:50:40 #296
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_160881836
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:49 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Toch is er wel een essentieel verschil. Deze terroristische organisaties hadden de staat tot vijand en vaak ging er voor een bom afging een waarschuwing aan vooraf zodat tijdig ontruimd kon worden.

Bij de IS aanslagen is iedereen de vijand en lijkt het doel juist zoveel mogelijk burgerslachtoffers te maken.
Bologna vergeten? Breivik?
are we infinite or am I alone
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:50:44 #297
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_160881837
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:47 schreef malleable het volgende:

Hij heeft gewoon zijn tijd uitgezeten...
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:50:51 #298
192592 SureD1
------------------------------
pi_160881841
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:43 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Volgens IS: Zelfmoord. Volgens onderzoek een bom.
Die Laarchaoui is de bommenmaker van cel, de Vlugge Japie zeg maar...

De beschreven verwondingen bij Maalbeek die ik gisteren hier en daar meekreeg waren vooral aan benen en onderlichaam wat pleit voor een tas die op de grond staat (zoals in Boston ook).

Die gasten die zichzelf opblazen zijn gehersenspoeld, door gasten die dat truukje zeer goed in de vingers hebben. Die Laarchaoui lijkt niet het type dat zich opblaast...
pi_160881847
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:49 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

En de IRA, ETA en dat soort clubs wilden niet delen van de wereld veroveren.
pi_160881852
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

nee maar jij blijkbaar wel :')
Ik ga ervanuit dat moslims de islam volgen. Er is geen tegenbeweging. Er is geen islamitisch antwoord op het jihadisme. Er is geen stroming die het verwerpt.

Als de meeste moslims het zouden verwerpen, zou dit vertegenwoordigd zijn in de grootste islamitische stroming. Het omgekeerde is waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')