Als we in oorlog zijn, en er lopen vijandelijke strijders in de armen van de Nederlandse autoriteiten zijn daar vast wel strafmaten voor bepaald denk ik?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:22 schreef NoXia het volgende:
[..]
En dan? Hoelang wil je ze vasthouden?
en je denkt dat je met het verbieden van de islam ook terrorisme uitbant?...quote:
Inderdaad, dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Terrorisme is nog niet verboden?
Ik probeerde zijn statement 'verbied de islam' belachelijk te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Terrorisme is nog niet verboden?
Nee, want je krijgt een religie niet uitgebannen, alleen als het collectieve bewustzijn zich ontwikkelt naar een hoger niveau. Niet door menselijke kracht gaat dat gebeuren, de natuur moet dat doen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:27 schreef Re het volgende:
[..]
en je denkt dat je met het verbieden van de islam ook terrorisme uitbant?...
Niet terrorisme, wel jihad. In de loop der generaties uiteraard.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:27 schreef Re het volgende:
[..]
en je denkt dat je met het verbieden van de islam ook terrorisme uitbant?...
ja ik denk als we devalueren naar een soort zonder bewustzijn dat het idd vanzelf wordt opgelostquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:27 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, want je krijgt een religie niet uitgebannen, alleen als het collectieve bewustzijn zich ontwikkelt naar een hoger niveau. Niet door menselijke kracht gaat dat gebeuren, de natuur moet dat doen.
Wat goed van je, dat je vlak na bloedige islam aanslagen probeert een statement tegen de islam belachelijk te maken. Wees maar trots op jezelf hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:27 schreef malleable het volgende:
[..]
Ik probeerde zijn statement 'verbied de islam' belachelijk te maken.
Nee, ik heb het over een hoger bewustzijn... iets wat een stuk verder gaat dan ego, geld en macht.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:29 schreef Re het volgende:
[..]
ja ik denk als we devalueren naar een soort zonder bewustzijn dat het idd vanzelf wordt opgelost
Je overschat het normbesef bij Marokkaanse jongeren, ben je de feestende jongeren tijdens 9/11 vergeten?quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:23 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik kan het idd niet serieus nemen als je zegt dat Marokkaanse jongeren dit soort acties goedkeuren. Dat is onzin. En verder ga ik hier niet meer op in, is zinloos.
Sorry kan dat dan niet selectief worden ingezet. De lekkere wijven uit de kleding de lelijke mokkels per schipquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:26 schreef Re het volgende:
iedereen weer naakt en zonder baggage op pad... dat voorkomt een heleboel
En als je dat verbied is het weg? en hoe ga je dat handhaven?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:28 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Het is geen terrorisme maar jihad.
Ergo het probleem is de islam.
hoe dan? dus in de loop van generaties, dan zijn we dus weer 60 jaar verder, minimaal... niet echt productiefquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:29 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Niet terrorisme, wel jihad. In de loop der generaties uiteraard.
Op het nieuws zeiden ze iemand die zichzelf heeft opgeblazen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:29 schreef NoXia het volgende:
Maar wat is er nou precies in de metro gebeurt? Een bom geplaatst of heeft iemand zich daar ook opgeblazen?
Ik heb het over het sluiten van de landsgrenzen. Het economische motief om dit niet te doen is een kul-argument. Decennia lang hebben we prima handel kunnen voeren met gesloten landsgrenzen en daar een goede boterham mee verdiend. Maar bedrijven vinden het een lastige rompslomp om daartoe terug te keren. Maar in tijden van oorlog moet het belang van onze veiligheid hoger staan dan de gemakzucht van bedrijven en multinationals. Er is onomstotelijk aangetoond dat de open grenzen in het voordeel werken voor terroristen en ze daar ook gretig gebruik van maken. Maar voor een bedrijf telt een mensenleven niet. Alleen winst maken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:11 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het loopt al stuk natuurlijk op het sluiten van de grenzen. De buitengrenzen van Europa zijn enorm en nooit water dicht te sluiten. Los van de economische gevolgen. Het salafisme kan niet verboden worden zolang godsdienstvrijheid een grondrecht is. Waar ik meer in zie is een strategie om de welvaart in het midden-oosten te vergroten. En IS en bondgenoten echt te verslaan. Maar daar is politiek geen draagvlak voor en zullen we gewoon met aanslagen moeten leren leven.
Na Parijs was iedereen even angstig als nu. Na een paar weken zijn we weer over tot de orde van de dag. Terwijl we vanaf dan weer in de gevarenzone komen. Het is aan een ieder of het terrorisme zijn of haar leven mag beïnvloeden. Ik persoonlijk ben het niet van plan. En anderen weer wel. Daar is moreel gezien geen onderscheid tussen goed en slecht te maken denk ik.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:25 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Geen probleem
We moeten inderdaad gewoon doorgaan met het leven. Uit angst op je zolderkamertje blijven heeft geen zin, integendeel, je geeft je over aan terreur. Precies wat ze willen.
Daarom ergerde ik me ook aan de totale lockdown in Brussel. Geen scholen open, geen OV meer, winkels dicht. Ja, op die manier krijgen terroristen op dat moment minder kans om 30 mensen te doden, maar er komt toch wel weer een moment waarop het wel kan.
mja dat conflicteert met zelf bewustzijn en de drang om voort te planten icm de angst dat er niets is na de doodquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over een hoger bewustzijn... iets wat een stuk verder gaat dan ego, geld en macht.
Ik ben niet angstig maar boos. Boos omdat de regering verzuimt effectieve maatregelingen te nemen vanuit dwaas politiek correct denken.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Na Parijs was iedereen even angstig als nu. Na een paar weken zijn we weer over tot de orde van de dag. Terwijl we vanaf dan weer in de gevarenzone komen. Het is aan een ieder of het terrorisme zijn of haar leven mag beïnvloeden. Ik persoonlijk ben het niet van plan. En anderen weer wel. Daar is moreel gezien geen onderscheid tussen goed en slecht te maken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |