abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160881150
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ja, laten we dat eens doen. En dan de mensen die ons niet aanstaan preventief executeren? Met zo'n leger van 2000 man heb je geen terrorisme meer nodig van buitenaf inderdaad. Los van de woede die je dan weer elders losmaakt, die nog veel meer doden tot gevolg zal hebben.

Het is maar goed dat fokkers fokken en niet in de regering zitten.
Ho ho, ik suggereer niet dat we het moeten doen. Ik leg alleen het verschil uit tussen normale mensen en terroristen.

In de Tweede Wereldoorlog waren er heel veel mensen die het niet zo boeiden, maar er waren ook mensen die in het Verzet gingen. Die durfden gewoon meer, voor een hoger doel. Tegenwoordig doet mens niets en denkt met een FB-plaatje weer een goede daad te hebben gepleegd.

We horen ook nooit dat mensen zich vrijwillig melden bij het leger om de strijd aan te gaan.
pi_160881163
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat denk ik een verschil is met bijvoorbeeld het terrorisme van bijvoorbeeld de IRA die vaak nog wel even belde voor dat een bom afging is dat IS en consorten alles wat niet islam is als een doel ziet. En met hun aanslagen niet alleen zo veel mogelijk schade willen bereiken maar zo veel mogelijk doden. En dat laatste maakt ze zeer gevaarlijk. Want alles en iedereen is een mogelijk doelwit.
Achteraf gezien waren dat toch wel nette heren eigenlijk. Even netjes bellen _O_
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:17:05 #178
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160881167
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:14 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dan sluit je je toch lekker op op je zolderkamer, angsthaas :')
Ik ben geen explosievenhond.
pi_160881174
Doel van de islam in het algemeen is ontwrichten en vernietigen. Daar worden cellen voor aangemaakt. Wij halen de islam met open armen binnen en dan moet je niet verbaasd staan wat er kan gebeuren. Vooral als je die cellen laat loslopen waardoor ze hun netwerken kunnen uitbreiden. We zijn als een lichaam dat niet reageert op kankercellen.
pi_160881197
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:17 schreef Loekie1 het volgende:
Doel van de islam in het algemeen is ontwrichten en vernietigen. Daar worden cellen voor aangemaakt. Wij halen de islam met open armen binnen en dan moet je niet verbaasd staan wat er kan gebeuren.
Dit idd... tis onze eigen schuld wel ja
Lambo of Rekt
pi_160881204
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:17 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ik ben geen explosievenhond.
Je zou nu juist in Brussel kunnen verblijven omdat de veiligheidsmaatregelen nu zo scherp zijn dat er nu niets gaat gebeuren op korte termijn. Hij boekt een weekend Madrid ipv Parijs/Brussel, wie zegt hem dat er daar niets gebeurd?
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:19:23 #182
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_160881212
quote:
3s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]
Of nuke het plat, is rigoreus, i know... maar het is geen easy-way-out uitspraak... denk er maar eens serieus over na; wanneer gaan er meer slachtoffers vallen? in 1 big bang of je laat dit nog honderden jaren voortsudderen?

Die nuke ga je er probably niet doorheen krijgen bij de VN en alles, maar het zou wel (op de zeer lange termijn) 1 van de betere oplossingen zijn.
Nuke gaat m niet worden, dan staan er uit andere landen zo weer tig anderen op die boos zijn dat er moslims vermoord zijn omdat het moslims zijn.

Het grootste probleem hierin is imho dat er een stel mensen zijn die te winnen hebben bij een hoop verderf, en eigenlijk maakt het hen niet uit wie de slachtoffers zijn, zolang ze de sentimenten die door dat verderf maar kunnen gebruiken voor nog meer verderf.
Divide and conquer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:19:34 #183
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160881218
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:15 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat denk ik een verschil is met bijvoorbeeld het terrorisme van bijvoorbeeld de IRA die vaak nog wel even belde voor dat een bom afging is dat IS en consorten alles wat niet islam is als een doel ziet. En met hun aanslagen niet alleen zo veel mogelijk schade willen bereiken maar zo veel mogelijk doden. En dat laatste maakt ze zeer gevaarlijk. Want alles en iedereen is een mogelijk doelwit.
het grote verschil is dat deze vorm van terrorisme meer global is in het verleden was het toch voornamelijk national of regional terrorisme
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_160881227
quote:
3s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:18 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit idd... tis onze eigen schuld wel ja
In die zin wel ja.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:20:14 #185
3542 Gia
User under construction
pi_160881235
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:10 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

wat is de kans dat je een dodelijke verkeersongeluk krijgt?

Haha dat zeiden ze ook tegen de 25700 verkeersdoden afgelopen jaar...
Boehoe, wat is de kans dat je kanker krijgt, een hartaanval of een hersenbloeding.

Dit zijn geen vergelijkingen met terrorisme.
In het geval van terrorisme zijn mensen het slachtoffer die niet met de auto reizen, wellicht heel gezond leven en sporten om hun lichaam in een prima conditie te houden, maar die dan simpelweg vermoord worden door een stel achterlijke varkens.
pi_160881243
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:16 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ho ho, ik suggereer niet dat we het moeten doen. Ik leg alleen het verschil uit tussen normale mensen en terroristen.

In de Tweede Wereldoorlog waren er heel veel mensen die het niet zo boeiden, maar er waren ook mensen die in het Verzet gingen. Die durfden gewoon meer, voor een hoger doel. Tegenwoordig doet mens niets en denkt met een FB-plaatje weer een goede daad te hebben gepleegd.

We horen ook nooit dat mensen zich vrijwillig melden bij het leger om de strijd aan te gaan.
Oh, excuus dan. Er zijn wel mensen die nog naar buiten komen. Ben zelf nog naar zo'n Charlie Hebdo bijeenkomst geweest. Het plein in Brussel stond tot 's avonds laat vol. Het beste signaal wat je kunt geven is komend weekend gewoon naar de kroeg, naar het voetbal en/of uit eten.

Een plaatje van Manneke pis plassend op een Kalashnikov liken en delen op facebook gaat het verschil niet maken.
pi_160881251
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Boehoe, wat is de kans dat je kanker krijgt, een hartaanval of een hersenbloeding.

In het geval van terrorisme zijn mensen het slachtoffer die niet met de auto reizen, wellicht heel gezond leven en sporten om hun lichaam in een prima conditie te houden, maar die dan simpelweg vermoord worden door een stel achterlijke varkens.
I see what you did there
pi_160881252
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Ook als je heel gezond leeft kun je kanker krijgen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160881257
Ik vind dit wel een enge situatie, en dat we ons geen angst aan moeten laten jagen vind ik echt onzin.
We hebben hier te maken met mensen die bereid zijn hun eigen leven te geven en daarbij een groot aantal mensen meenemen.
Zelfs als de beveiliging op vliegvelden en metrostations aangescherpt zouden worden zijn er nog genoeg plekken waar veel mensen zich in grote aantallen verzamelen.
Ik vind ook wel dat ze die syriegangers preventief vast moeten zetten, in combinatie met therapie zodat ze ook goed geëvalueerd kunnen worden.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:21:34 #190
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_160881258
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:16 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Achteraf gezien waren dat toch wel nette heren eigenlijk. Even netjes bellen _O_
Dat wil ik niet zeggen maar groepen als de IRA hadden specifieke doelen waar je op kan anticiperen. Dat is met het terrorisme van IS en dergelijke niet mogelijk. Omdat elke plek waar grote of kleinere groepen mensen komen een doelwit is. Een onvoorspelbare vijand die ook niet te vinden is voordat ze schade aanrichten is denk ik zeer gevaarlijk. En mis een plan vanuit de overheden om deze gasten totaal af te slachten derhalve.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:22:41 #191
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_160881274
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:18 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Je zou nu juist in Brussel kunnen verblijven omdat de veiligheidsmaatregelen nu zo scherp zijn dat er nu niets gaat gebeuren op korte termijn. Hij boekt een weekend Madrid ipv Parijs/Brussel, wie zegt hem dat er daar niets gebeurd?
Laat iedereen lekker z'n eigen plan trekken.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:22:56 #192
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_160881282
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:21 schreef LionPopChoc het volgende:

Ik vind ook wel dat ze die syriegangers preventief vast moeten zetten, in combinatie met therapie zodat ze ook goed geëvalueerd kunnen worden.
En dan? Hoelang wil je ze vasthouden?
pi_160881289
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:05 schreef truthortruth het volgende:
Dat hele wijzen naar bombardementen door het westen als oorzaak is zo'n onzin.

- Moslims terroriseren moslims meer als dat ze het westen doen
En dat zouden ze nog beter kunnen doen als het westen zich er niet mee bemoeide

quote:
- De meeste terroristen hebben nog nooit wat te maken gehad met bombardementen van het westen
Maar ze horen wel bij de terroristengroep die daar moord en brand over schreeuwt.

quote:
- Moslims in Raqqa vragen bijvoorbeeld zelf om de bombardementen, hoe erg ze het ook vinden (zie raqqa is being slaughtered silently)

Ik snap wel dat mensen die de islam knuffelen daar naar toe grijpen om voor zichzelf een verklaring te geven die strookt met hun bestaande ideeën, maar het blijft onzin.
Dat zijn dan ook de slachtoffers van isis, die baat hebben bij het verdwijnen van isis.

Begrijp me niet verkeerd, vind isis idioten en die mogen van mij zo snel mogelijk uitgeschakelt worden. Maar je kan niet ontkennen dat de bombardementen voor hun erg lastig zijn. Net zoals je niet kan ontkennen dat isis is ontstaan door oa bombardementen.
Dat zij dus willen dat die bombardementen op hun stoppen is niet zo heel erg vreemd, want dan kunnen ze intensiever bezig met de boel overnemen daar en dat is nu eenmaal hun doel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_160881293
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:21 schreef Megumi het volgende:
Een onvoorspelbare vijand die ook niet te vinden is voordat ze schade aanrichten is denk ik zeer gevaarlijk.
Gewaagd.
pi_160881304
Verbied de islam.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:24:41 #196
3542 Gia
User under construction
pi_160881317
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ook als je heel gezond leeft kun je kanker krijgen.
Klopt, maar dat kun je niemand echt aanrekenen.
Terrorisme is moord. Kanker niet, een ongeluk meestal niet, kan wel doodslag of dood door schuld zijn, maar het is geen moord.
pi_160881318
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nuke gaat m niet worden, dan staan er uit andere landen zo weer tig anderen op die boos zijn dat er moslims vermoord zijn omdat het moslims zijn.

Het grootste probleem hierin is imho dat er een stel mensen zijn die te winnen hebben bij een hoop verderf, en eigenlijk maakt het hen niet uit wie de slachtoffers zijn, zolang ze de sentimenten die door dat verderf maar kunnen gebruiken voor nog meer verderf.
Divide and conquer.
idd.

En een hoop politiek, militair machtsvertoon en religie hebben de wereld in hun greep. En dan durven we ons intelligent te noemen... hoe veel hebben we geleerd van vroeger? Helemaal niks, het herhaalt zich over and over. De enige verandering in de voortgang is dat we uiteindelijk wapens krijgen die de hele wereld out wipen.

Eigenlijk kan je alleen hopen op een dikke komeet in de zee, of een alien encounter.

Erg triest wel dat iedereen als een stel kleine kinderen ruzie loopt te maken... maargoed, we leven in deze wereld.

Af en toe denk ik ook; waar de fuck ben ik in terecht gekomen men.
Lambo of Rekt
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:25:01 #198
359381 malleable
a/b should be solve(bx = a)
pi_160881322
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:24 schreef geavanceerd het volgende:
Verbied de islam.
Nog beter, verbied terrorisme.
pi_160881323
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 10:20 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Oh, excuus dan. Er zijn wel mensen die nog naar buiten komen. Ben zelf nog naar zo'n Charlie Hebdo bijeenkomst geweest. Het plein in Brussel stond tot 's avonds laat vol. Het beste signaal wat je kunt geven is komend weekend gewoon naar de kroeg, naar het voetbal en/of uit eten.

Een plaatje van Manneke pis plassend op een Kalashnikov liken en delen op facebook gaat het verschil niet maken.
Geen probleem ;)

We moeten inderdaad gewoon doorgaan met het leven. Uit angst op je zolderkamertje blijven heeft geen zin, integendeel, je geeft je over aan terreur. Precies wat ze willen.

Daarom ergerde ik me ook aan de totale lockdown in Brussel. Geen scholen open, geen OV meer, winkels dicht. Ja, op die manier krijgen terroristen op dat moment minder kans om 30 mensen te doden, maar er komt toch wel weer een moment waarop het wel kan.
  woensdag 23 maart 2016 @ 10:25:47 #200
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_160881334
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2016 09:58 schreef Daarnaast het volgende:

[..]

Dat komt omdat al het afval zich verzameld heeft in molenbeek.
Dat komt ook dat de kleine groep die het verpest voor de meerderheid (moreel) wordt bijgestaan door een grotere groep die sympathie danwel goedkeuring over heeft voor zulke zaken.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')