Ben jij voor een staat van beleg?quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben niet verdrietig, ik ben niet bang en ik ben ook niet geschokt (want het verbaast me totaal niet wat er momenteel gebeurt). Ik ben alleen maar boos. Boos om de lafheid, de naïviteit en de politieke correctheid die hier regeert. Boos omdat onschuldige mensen doodgaan aan dat misplaatste idealisme.
Het maakt niet uit waar ik voor ben. De lafbekken regeren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben jij voor een staat van beleg?
Alleen hartig, hou niet zo van zoet belegquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEFELICITEERD MANI!!!!!!11111!!1!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Laten we het wat vrolijker maken.
Ik ben jarig.
Jij ook Stijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GEFELICITEERD MANI!!!!!!11111!!1!!
Daarom... wil je dat Defensie het over gaat nemen? Grens dicht, alles wat verdacht is preventief oppakken, wie niet luistert gaat hem voelen, etc.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar ik voor ben. De lafbekken regeren.
Dus doe mij maar chocoladevlokken, kaas of jam als beleg.
JEEEUJJJJ!!! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben jarig.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben jarig.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben jarig.
Ow, je was me net voor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
Gefeliciteerd Mani![]()
Harry, pas die TT eens even aan op het feestvarken....
NWS SC staat van ham?quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
Gefeliciteerd Mani![]()
Harry, pas die TT eens even aan op het feestvarken....
Had dan palindroom gezegd. Dan had je tenminste nog een gevatte, Elfletterig-waardige woordgrap gemaakt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:31 schreef timmmmm het volgende:
Plan voor Sarah Palin als televisierechter
palingenot
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben jarig.
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 23 maart 2016 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben jarig.
Ik ben niet zo van taart, ik ga een omelet bakken.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:08 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt jongens jullie zijn echt super. Echt super mensen.
Dit is een echte Google.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je dit kunstwerk zelf gemaakt of is het een echte Harry?
Ik dacht dat Mani ook een voorliefde had voor deze goddelijke hapjesquote:Op woensdag 23 maart 2016 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bitterballen lijken me eigenlijk meer iets voor de verjaardag van timmmmm
Zou best kunnen. Maar timmmmm is meer van het bittere, dacht ik.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mani ook een voorliefde had voor deze goddelijke hapjes
Maar Tim is niet jarig dus dat doet er allemaal niet zo toe.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Maar timmmmm is meer van het bittere, dacht ik.
Da's ook weer zo. Dit is het verjaardagstopic van Mani. Vraag allemaal uw foute Backstreet Boys-hits aan, mensen.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar Tim is niet jarig dus dat doet er allemaal niet zo toe.
Hoi Elf.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hé Karina!![]()
We zien je (te) weinig in NWS-SC de laatste tijd. Alles goed?
Dat heeft niemand, dat weet je toch?quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Elf.
Ja hoor alles is goed, ik heb gewoon niet zoveel te melden hier.
Nou ja dan nog. Enige spannende wat ik nu te melden heb is dat ik zometeen maar eens mijn belastingformulier ga invullen. Joepiequote:Op woensdag 23 maart 2016 12:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heeft niemand, dat weet je toch?
Gelukkig is alles tegenwoordig voor-ingevuld. Hoef je het alleen nog maar te controleren. Ik moet mijne nog versturen, trouwens.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja dan nog. Enige spannende wat ik nu te melden heb is dat ik zometeen maar eens mijn belastingformulier ga invullen. Joepie
Ja dat scheelt wel. Moet even alles bij elkaar zoeken, heb wel al alle jaaropgaves binnen volgens mij. Vorig jaar stond er iets foutief vermeld op het vooringevulde, dus deze keer even goed opletten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig is alles tegenwoordig voor-ingevuld. Hoef je het alleen nog maar te controleren. Ik moet mijne nog versturen, trouwens.
Gaat vast goedkomen. Succesquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel. Moet even alles bij elkaar zoeken, heb wel al alle jaaropgaves binnen volgens mij. Vorig jaar stond er iets foutief vermeld op het vooringevulde, dus deze keer even goed opletten.
Als er niets ordinairs in staat dan is het goedquote:Op woensdag 23 maart 2016 12:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel. Moet even alles bij elkaar zoeken, heb wel al alle jaaropgaves binnen volgens mij. Vorig jaar stond er iets foutief vermeld op het vooringevulde, dus deze keer even goed opletten.
Van harte ouwe pikquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:08 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt jongens jullie zijn echt super. Echt super mensen.
Nou van het voorafingevulde klopte weer geen ene moerquote:Op woensdag 23 maart 2016 13:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als er niets ordinairs in staat dan is het goed
Holaquote:
Ik heb dat hele programma nog nooit gebruikt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Kunnen jullie Spotify programma ook niet meer openen met Windows 10?
Bedankt.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dat hele programma nog nooit gebruikt.
Dus aan deze post heb je niks.
Ik heb geen Windows 10 dus ik zou het niet weten.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Jij ook bedankt Yoki.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb geen Windows 10 dus ik zou het niet weten.
Godver, jij ook al.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou van het voorafingevulde klopte weer geen ene moerMaar het is gelukt.
[..]
Hola
Na dit geadministreer ga ik nu eens even naar mijn moestuintjes kijkendie moet ik nog planten.
Ik ben nog niet overgestapt naar Windows 10. Maar bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Harry, onze immer behulpzame FA.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb dat hele programma nog nooit gebruikt.
Dus aan deze post heb je niks.
TeamRTL7 helpt iedereen waar het kan.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb geen Windows 10 dus ik zou het niet weten.
Nee werkt niet. Is bekend probleem blijkbaar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overgestapt naar Windows 10. Maar bedankt voor de waarschuwing.
Ik werk nog met Windows 7, maar heb ook weleens dat Spotify niet start. Wat je kunt proberen, is ctrl + alt + delete drukken en daarna naar taakbeheer gaan. Vervolgens bij "processen" kijken of spotify.exe actief is. Zo ja, rechter-muisknop en "proces beëindigen". Daarna opnieuw proberen om Spotify te starten.
Als dat niet helpt, weet ik het ook niet.
Zelfs bij Holland Spoor staan ze.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:56 schreef timmmmm het volgende:
3 bussen en 8 gespotte agenten zwaar bewapend op Roosendaal. Ik voel me meteen een stuk veiliger....
Je merkte bij ons ook meteen een zeer bedrukte sfeer. Nee, ik vind er niks an zoquote:
Jij vindt er nooit wat an, dus dat is geen criterium.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je merkte bij ons ook meteen een zeer bedrukte sfeer. Nee, ik vind er niks an zo
Ik vind dit een bijzonder verhaal.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Dankjewel jongens en meisjes!
Ik kan nu ook binnen fietsen.
quote:Na de aanslagen op de Twin Towers in 2001 had Mahmoud Tighadouini het gevoel dat hij een kant moest kiezen. Ben ik nou Nederlander of Marokkaan? Hij kreeg te horen dat hij niet hoefde te kiezen, omdat hij moslim is. Zijn identiteit werd daarmee in één keer gevormd. Hij werd een aanhanger van de radicale Islam. Toen Tighadouini leukemie kreeg, deradicaliseerde hij. Op de operatietafel zag hij het licht. Nu zet hij zich in om andere jongeren te deradicaliseren. Hoe werkt het radicalisering bij jongeren precies? En wat kan je ertegen doen? Vanavond praat Tighadouini hierover bij ons in de uitzending.
Vergeet niet een fles melk naar binnen te gooien.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Dat kon al jaren. Zulke dingen heten hometrainers.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:34 schreef Mani89 het volgende:
Bedoelt ze niet gewoon die bak die je bij de AH kunt kopen, met vakjes om de potjes in te stoppen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:13 schreef anonymoussie het volgende:
Maar eerst gaat ze nog een etalage of zo maken om die dingen in te doen.
Grappig, toen de kanker uit zijn lichaam werd gehaald was hij opeens geen radicale moslim meer. Is dit de oplossing?quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dit een bijzonder verhaal.
[..]
Ik hang liever een infuuszak met melk aan mijn aders. Dan heb je de echte wielrennerservaring.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet niet een fles melk naar binnen te gooien.
Allemaal even op de operatietafel liggen en dan deradicaliseren.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Grappig, toen de kanker uit zijn lichaam werd gehaald was hij opeens geen radicale moslim meer. Is dit de oplossing?
Chemo staat zeker voor cheen moslim?quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Allemaal even op de operatietafel liggen en dan deradicaliseren.
IS, eat your heart out.
Zo is het, en geen flauwekulletjes.quote:Op woensdag 23 maart 2016 14:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
TeamRTL7 helpt iedereen waar het kan.
- Ik zoek een pizzeria hier in Den Haagquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo is het, en geen flauwekulletjes.
Waarom zeuren over iemand die hier niet post? Ik vind dit trouwens 1 van haar betere posts van het afgelopen jaar.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / [NWS FeedBack] Warzone
Een gevaarlijk mod-achtige post, vind ik dit.
Slecht idee...
Ik heb niet zozeer over die iemand, maar meer over de vacante modfunctie.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom zeuren over iemand die hier niet post? Ik vind dit trouwens 1 van haar betere posts van het afgelopen jaar.
Ik zou me daar niet zo druk over maken, tenzij het Fylax zou zijn.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer over die iemand, maar meer over de vacante modfunctie.
Ik snap niet zo veel van dat Fylax-gebash. FOK! moet eens een beetje meer oog voor de toekomst hebben en wat minder voor verbitterde mid-veertigers...quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou me daar niet zo druk over maken, tenzij het Fylax zou zijn.
Dit was dus een post, die je kan zien als sarcasme.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap niet zo veel van dat Fylax-gebash. FOK! moet eens een beetje meer oog voor de toekomst hebben en wat minder voor verbitterde mid-veertigers...
Ik heb overigens zo mijn redenen waarom ik me wél zorgen maak, maar daar schrijf ik hier niet over.
Nee ok.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:06 schreef sp3c het volgende:
lijkt me meer iets voor feedback
en in feedback zou ik zeggen 'ik heb er geen moeite mee'
Ik heb een regenpak gekregen voor als het regent als ik ga fietsen en mijn favoriete aftershave. En mijn rollerbank natuurlijk voor mijn racefiets, voor als het regent.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je nog leuke cadeautjes gekregen?
dat zeg ik ook altijd tegen je moeder maar ze blijft steeds aandringenquote:
Dus als het regent dan ga je binnen in je regenpak op de Tacx fietsen?quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb een regenpak gekregen voor als het regent als ik ga fietsen en mijn favoriete aftershave. En mijn rollerbank natuurlijk voor mijn racefiets, voor als het regent.
Jij bent echt een ontzettende wijsneus weet je dat, nee maar echt. Gewoon.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zeg ik ook altijd tegen je moeder maar ze blijft steeds aandringen
Nee het zit anders, dat regenpak is voor als ik op mijn normale fiets zit en die rollers voor als het regent als ik op mijn racefiets wil. Snap je.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dus als het regent dan ga je binnen in je regenpak op de Tacx fietsen?
Ik snap hem!quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee het zit anders, dat regenpak is voor als ik op mijn normale fiets zit en die rollers voor als het regent als ik op mijn racefiets wil. Snap je.
dit heeft nog nooit iemand tegen me gezegdquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent echt een ontzettende wijsneus weet je dat, nee maar echt. Gewoon.
Omdat Nederlanders bang zijn voor negers. Maar ik niet hoor, ik durf dat gewoon te zeggen. Dus bij deze zeg ik dat gewoon.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit heeft nog nooit iemand tegen me gezegd
Ik vond dit een leuk grapje.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal wel snel op zijn met al dat scheren.
Als ik het ook op mijn benen zou spuiten zou ik een groot probleem hebben.quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal wel snel op zijn met al dat scheren.
bang niet hoor, het probleem is meer dat negers zo hard praten dat Nederlanders er niet overheen komen, dan lijkt het net of ze niets durven te zeggen maar niets is minder waarquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Nederlanders bang zijn voor negers. Maar ik niet hoor, ik durf dat gewoon te zeggen. Dus bij deze zeg ik dat gewoon.
Nee.quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedoelt ze niet gewoon die bak die je bij de AH kunt kopen, met vakjes om de potjes in te stoppen?
Ja ze heeft nu toch tijd zat.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee.![]()
Schijnt dat ze zelf iets in elkaar gaat knutselen.
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
bang niet hoor, het probleem is meer dat negers zo hard praten dat Nederlanders er niet overheen komen, dan lijkt het net of ze niets durven te zeggen maar niets is minder waar
daarom lijken ze op internet ook dapperder
Nee maar ze hoeft jou ook niet meer te vermaken ...quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mwa, ze is nog niet met zwangerschapsverlof hoor.
Fatima ook niet en die is niet eens zwanger.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar ze hoeft jou ook niet meer te vermaken ...
Ik weet van niks.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Fatima ook niet en die is niet eens zwanger.
Of willen jullie wat delen met ons?
Misschien wel ja.quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap niet zo veel van dat Fylax-gebash. FOK! moet eens een beetje meer oog voor de toekomst hebben en wat minder voor verbitterde mid-veertigers...
Ik heb overigens zo mijn redenen waarom ik me wél zorgen maak, maar daar schrijf ik hier niet over.
Lekker geheimzinnig weer klaraquote:Op woensdag 23 maart 2016 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:52 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik in een ouderwets suicidale bui, is er niemand om naar mijn geraaskal te luisteren. Teven zijn jullie
Hoi!quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:52 schreef timmmmm het volgende:
Ben ik in een ouderwets suicidale bui, is er niemand om naar mijn geraaskal te luisteren. Teven zijn jullie
Wij werken gewoon, zoals normale mensen overdag doenquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dooie boel hier hè? Is iedereen ineens een leven aan het veinzen of zo?
Ik ben al bijna vergeten wat dat ook alweer is.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij werken gewoon, zoals normale mensen overdag doen
Wat heb jij een rare ondertitel. Welke woordwaarde?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben al bijna vergeten wat dat ook alweer is.
Komt uit mijn lijstje van random elfletterige woorden. De term komt natuurlijk van het spel Scrabble. Maar je kunt het ook als losse term zien: elk woord heeft een bepaalde waarde.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heb jij een rare ondertitel. Welke woordwaarde?
Maak er dan driedubbele woordwaarde van, dan is het nog watquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt uit mijn lijstje van random elfletterige woorden. De term komt natuurlijk van het spel Scrabble. Maar je kunt het ook als losse term zien: elk woord heeft een bepaalde waarde.
Driedubbele is ook elfletterig, dus dat zou kunnenquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maak er dan driedubbele woordwaarde van, dan is het nog wat
Ik weet niet wat en hij moet wel een beetje ok zijn natuurlijk, niet zomaar 'woordwaarde' ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2016 12:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Driedubbele is ook elfletterig, dus dat zou kunnen
Wanneer neem jij een ondertitel, trouwens?
Ik zou gewoon "badkuip" doen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet wat en hij moet wel een beetje ok zijn natuurlijk, niet zomaar 'woordwaarde' ofzo
"Die idioten" als in: je collega's?quote:Op donderdag 24 maart 2016 13:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jaaaa. Ben vrij dus vandaag lekker autistisch thuis zonder al die idioten
Nee gastenquote:Op donderdag 24 maart 2016 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Die idioten" als in: je collega's?
Ik heb een mening over roken, maar het zou niet in me opkomen om in zo'n Cruijff-topic daar uitgebreid over te gaan zitten praten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:19 schreef Specularium het volgende:
Nog geen topic over hoe slecht roken wel niet is.
Valt mij weer een beetje tegen allemaal.
Dat is buiten Emmeloord, zeg maar in het ontwikkelde gedeelte van Nederland (en ver daarbuiten), groot nieuws.quote:
Veel pech gehad met solliciteren?quote:Op donderdag 24 maart 2016 12:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben al bijna vergeten wat dat ook alweer is.
Paar keer bij de laatste 3-4 kandidaten, maar steeds nét niet. Deze week echter omgekeerd benaderd door een instelling waar ik eerder heb gesolliciteerd. Wie weet wordt dat wat.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Veel pech gehad met solliciteren?
Wel netjes dat je meestal nog uitgenodigd bent. Hou je in elk geval nog enige eigenwaarde over.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Paar keer bij de laatste 3-4 kandidaten, maar steeds nét niet. Deze week echter omgekeerd benaderd door een instelling waar ik eerder heb gesolliciteerd. Wie weet wordt dat wat.
GGZ instelling?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Paar keer bij de laatste 3-4 kandidaten, maar steeds nét niet. Deze week echter omgekeerd benaderd door een instelling waar ik eerder heb gesolliciteerd. Wie weet wordt dat wat.
Ja, kut voor de familie en zo, maar ik kan er niet echt wakker van liggen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is buiten Emmeloord, zeg maar in het ontwikkelde gedeelte van Nederland (en ver daarbuiten), groot nieuws.
Nee. Slachtofferhulp. Ze vinden dat ik na jarenlang FOK!'en ervaringsdeskundige ben, of zoiets.quote:
Doet je auto het nog?quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, kut voor de familie en zo, maar ik kan er niet echt wakker van liggen.
Daar is weinig meer van over hoor. Zaak is nu om binnen een half jaar een baan te vinden, anders worden de problemen groter.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wel netjes dat je meestal nog uitgenodigd bent. Hou je in elk geval nog enige eigenwaarde over.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:12 schreef Specularium het volgende:
KLB / Ik word niet aangenomen
Henk kan weer een schone luier aan.
Deze zijn dus echt super lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig met volproppen.
NESquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoef lekker nooit meer naar buiten.
[ afbeelding ]
Hoe stap hier nou op?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoef lekker nooit meer naar buiten.
[ afbeelding ]
Voor drie personen raspatat met pindasaus en twee kroketten.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Deze zijn dus echt super lekker
[ afbeelding ]
Wat eet jij?
Lekker!quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Voor drie personen raspatat met pindasaus en twee kroketten.
Gewoon. Ben je met je scooter vergeten hoe je op een fiets moet stappen?quote:
Nee maar dan heb je normale ondergrond.Die dingen bij jou draaien toch?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon. Ben je met je scooter vergeten hoe je op een fiets moet stappen?
Ja die wielen doen draaien.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar dan heb je normale ondergrond.Die dingen bij jou draaien toch?
Ik wil wel een instructiefilmpje voor je maken, dan leg ik het stap voor stap uit.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus hoe stap je dan op, dan ga je toch op je smoel?
Oh dat lijkt mij wel vet jaquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil wel een instructiefilmpje voor je maken, dan leg ik het stap voor stap uit.
Vergeet d4v1d niet.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Mani is nu al bijna 30. Wat een bejaardenSC is dit aan het worden. Gelukkig hebben we Fylax om een beetje te compenseren.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Mani is nu al bijna 30. Wat een bejaardenSC is dit aan het worden.
Gelukkig voor jou ben je niet de oudste.quote:
Onze sp3c is alweer bijna bij de pensioengerechtigde leeftijd.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou ben je niet de oudste.
Is je filmpje al klaar?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze sp3c is alweer bijna bij de pensioengerechtigde leeftijd.
Geil he?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Wat een bejaardenSC is dit aan het worden.
En geen geldquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:43 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb lekker geen kernel panics meer op mijn laptop
Ik snap niet wat je daar zo leuk aan vind.quote:
Is het ook niet. sorryquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je daar zo leuk aan vind.
Heb je nu een nieuwe laptop?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je daar zo leuk aan vind.
quote:
De rooie reporter, dat vergetenquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik gok op Periscope, net als bij die Rode Nel (of hoe heet ze ook alweer) uit Den Haag.
Anitaquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De rooie reporter, dat vergeten!
68 jaar.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:22 schreef YokiKater het volgende:
Wij hebben hier een Johan Cruyffcourt, komt wel erg dichtbij zo.
R.I.P.
Gewoon vaste prik op donderdagen hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, weinig beweging in bed de laatste tijd natuurlijk.
O ja.... Wie is Rode Nel dan ook alweer?quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De rooie reporter, dat vergeten!
Je snapt dat dit een retorische vraag is natuurlijk ...quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen .. wat voor een?
quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
O ja.... Wie is Rode Nel dan ook alweer?
Wat ben je toch een rare jongen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je snapt dat dit een retorische vraag is natuurlijk ...
quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat ben je toch een rare jongen.
De moeder van Fylax is 200 gram afgevallen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:59 schreef anonymoussie het volgende:
Het is maar een rare week.
Aanslagen, Johan, overal poppen er moestuintjes op en LTVDK heeft een nieuwe laptop en is bankroet.
Ben ik nog wat vergeten...
Ik weet zeker dat Henk dit kan aanvullen.
Nu maar hopen dat het morgen een goede vrijdag wordt.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:59 schreef anonymoussie het volgende:
Het is maar een rare week.
Aanslagen, Johan, overal poppen er moestuintjes op en LTVDK heeft een nieuwe laptop en is bankroet.
Ben ik nog wat vergeten...
Ik weet zeker dat Henk dit kan aanvullen.
picsquote:Op donderdag 24 maart 2016 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De moeder van Fylax is 200 gram afgevallen.
Ja. Ik werk niet morgen. Ik ga dan een beetje slaap proberen in te halen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat het morgen een goede vrijdag wordt.
En natuurlijk was Mani jarig in deze week.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De moeder van Fylax is 200 gram afgevallen.
Pics.quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Zit nog steeds zonder broek te wachten op Mani.
Ok ik hoop dat je er wat aan hebt.quote:
quote:
gahahahahahahahahaah geniaalquote:
Is dit de eerste alpenetappe op je rollerbank?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:58 schreef Mani89 het volgende:
Haal alles uit de zaterdag wat je kan lieve mensen, daarna wordt het niet zo leuk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:58 schreef Mani89 het volgende:
Haal alles uit de zaterdag wat je kan lieve mensen, daarna wordt het niet zo leuk.
[ afbeelding ]
Daar heb je binnen toch niks aan?quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:00 schreef Mani89 het volgende:
Was het maar zo'n feest, ik ben nu al dolgelukkig met mijn nieuwe regenpak.
Oh ja dat is ook wel weer zo.quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar heb je binnen toch niks aan?
+1 voor die aidshoest op het einde.quote:
Soms raak ik geëmotioneerd van mijn eigen stemgeluid.quote:
Daarna armageddon?quote:Op donderdag 24 maart 2016 19:58 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar mij kan niks meer gebeuren.quote:
Wie is Filemon nu weer.quote:
Tjah.quote:Jack van Gelder schrok enorm toen hij las dat Johan Cruijff was overleden. “Frank Rijkaard en ik kijken elkaar aan, zeggen niks. Frank loopt naar het toilet, blijft lang weg. Komt terug en zegt: 68 jaar, 6+8=14.”
Ik denk eerlijk gezegd dat dat kuurtje niet veel heeft uitgehaald hoor, dat dieet en heel veel sporten heeft veel meer opgeleverd.quote:
Ik denk gewoon de combi, werkt altijd het beste.quote:Op donderdag 24 maart 2016 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat dat kuurtje niet veel heeft uitgehaald hoor, dat dieet en heel veel sporten heeft veel meer opgeleverd.
Wipneusquote:
Hey Wibi, lekker zitten pompen met de jongens?quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:33 schreef anonymoussie het volgende:
Godver. Prem zit die bitch voor bitch uit te schelden in powned.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey Wibi, lekker zitten pompen met de jongens?
Wat is dat derde icoontje.quote:
Klinkt als een slecht verhaal.quote:Op donderdag 24 maart 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey Wibi, lekker zitten pompen met de jongens?
Nee sorry, ik zie het er niet in ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |