Minimaal inzet, minimaal resultaat.quote:Op woensdag 23 maart 2016 09:59 schreef hottentot het volgende:
FB / Waar zijn we nu helemaal mee bezig?
Dan maar nietquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:28 schreef paddy het volgende:
Je komt best vaak met goede tegenargumenten, maar er is bijna geen post te vinden zonder persoonlijk geneuzel tegen de user. persoonlijk geneuzel = jij post een tegenargument, maar zet er meteen bij dat de user achterlijk (in zoveel woorden) is dat hij anders dan jou denkt.
Dan gaat het topic uiteindelijk niet over het onderwerp, maar alleen over elkaar. Stoort lurkers mateloos. Ik hoef geen monoloog in NWS
Heb de titel van het artikel erin gezet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 13:22 schreef nixxx het volgende:
Kan een modje mijn asielzoekers topic een wat meer serieuze titel geven aub,bvd!
stel je niet aan joh, is gewoon een leuk topic in nwsquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Mag het topic over de koning in de Schilderwijk naar Onzin of General Chat?
Ja daarom zijn er ook al reacties gewist.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
stel je niet aan joh, is gewoon een leuk topic in nws
ga dan niet meteen lopen pavlovven. dat vindt sp3c niet leuk.quote:Op woensdag 23 maart 2016 15:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja daarom zijn er ook al reacties gewist.
Ik weet dat het een leuk topic is. Ik heb geopend
Sorry Sp3cquote:Op woensdag 23 maart 2016 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ga dan niet meteen lopen pavlovven. dat vindt sp3c niet leuk.
Je had dan ook alleen het geneuzel weg kunnen halen, maar nee hopla allesquote:Op woensdag 23 maart 2016 10:28 schreef paddy het volgende:
Was ik niet duidelijk genoeg?Wil je werkelijk dat ik daar ga reageren?
Heb je er zefs nog een DM over gestuurd.
Je komt best vaak met goede tegenargumenten, maar er is bijna geen post te vinden zonder persoonlijk geneuzel tegen de user. persoonlijk geneuzel = jij post een tegenargument, maar zet er meteen bij dat de user achterlijk (in zoveel woorden) is dat hij anders dan jou denkt.
Dan gaat het topic uiteindelijk niet over het onderwerp, maar alleen over elkaar. Stoort lurkers mateloos. Ik hoef geen monoloog in NWS
Ik heb het je al uitgelegd in DM, en gevraagd wel met tegenargumenten te blijven komen, maar dan zonder dat persoonlijk geneuzel . In de post zelf stond het ook.
Als je voortaan zelf gewoon het geneuzel weglaat, dan is het probleem ook opgelost.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:06 schreef hottentot het volgende:
[..]
Je had dan ook alleen het geneuzel weg kunnen halen, maar nee hopla alles
Ik zou het ook niet nodig hebben, maar het is wel duidelijkquote:Op woensdag 23 maart 2016 17:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je voortaan zelf gewoon het geneuzel weglaat, dan is het probleem ook opgelost.
Je hebt vaak zat goede argumenten, maar ze sneeuwen met regelmaat onder in een post waar je de andere users weer eens voor dom uit moet maken. Volgens mij heb je dat helemaal niet nodig.
En daarmee doe je dus je hele repliek aan die mensen teniet. Zonde hoor.quote:Op woensdag 23 maart 2016 17:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet nodig hebben, maar het is wel duidelijk, Ik stoor mij mateloos aan mensen die dingen lezen die er niet staan maar toch in hun gelijk blijven geloven ondanks dat hun ongelijk overduidelijk is. En ja dat soort mensen vind ik dom/achterlijk/simpel vul maar wat in.
Zoals dit?quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:28 schreef paddy het volgende:
.
Je komt best vaak met goede tegenargumenten
Ik heb jullie kans gegeven het weg te halen. Is niet gebeurd.quote:Op donderdag 17 maart 2016 00:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, ik zie een volk wat van nature veel crimineler is en ook geen fuck om anderen geeft niet als gelijkwaardig mens, dat is in mijn ogen echt een lagere soort.
Niet voor niets dat iedereen in Europa ze net zo hard uitkotst als het Midden oosten de Palestijnen uitkotst. nergens goed voor, en niemand die ze wil.
Waarom gedraag je je als een schooldirecteur of een politiechef? Alsof mensen hier naar jou moeten luisteren...quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik heb jullie kans gegeven het weg te halen. Is niet gebeurd.
En nu?quote:Op woensdag 23 maart 2016 20:59 schreef gelly het volgende:
Ik heb jullie kans gegeven het weg te halen. Is niet gebeurd.
We zullen zien wat de toekomst brengtquote:Op woensdag 23 maart 2016 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
En daarmee doe je dus je hele repliek aan die mensen teniet. Zonde hoor.
Heel veel weggegooid.quote:Op woensdag 23 maart 2016 21:52 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het gaat niet meer over Brussel
NWS / Explosies op vliegveld en in metrostations Brussel #27
En geef die malloot eens een waarschuwing zeg.
Er mag wel weer opnieuw geveegd worden:quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Moslims zijn per definitie extremistisch.
quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Er mag wel weer opnieuw geveegd worden:
[..]
Verwijder die ook maar gelijk dan.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
En Joden zijn per definitie dieven zeker?
Ja, heb nu eindelijk door wat je eigenlijk zei?quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:11 schreef Infection het volgende:
[..]
[..]
Verwijder die ook maar gelijk dan.
Ja en ik neem er niets van terug. Maar als we toch zo gaan doen, verwijder jou bericht dan ook maar. Wat overigens al gebeurd is zie ik. Maar in ieder geval, het is hier Feedback, dus geen plek voor een discussie.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ja, heb nu eindelijk door wat je eigenlijk zei?
Nee, ga je maar bezinnen op je extremistische uitspraken. Die maken jou niets beter dan een moslimextremist.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:31 schreef Infection het volgende:
[..]
Ja en ik neem er niets van terug. Maar als we toch zo gaan doen, verwijder jou bericht dan ook maar. Wat overigens al gebeurd is zie ik. Maar in ieder geval, het is hier Feedback, dus geen plek voor een discussie.
Niets extremistisch aan. In tegendeel zelfs. Mijn uitspraak was bedoeld tegen iets wat nogal extremistisch is. Lees het boek maar eens, dan snap je wel waarom. Maar nogmaals, het is hier geen plek voor discussie dus ik laat het hierbij.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, ga je maar bezinnen op je extremistische uitspraken. Die maken jou niets beter dan een moslimextremist.
Joh, serieus.... Jij bent degene die stond te juichen toen de stenen door de ruiten vlogen bij PVV-kandidaten en je bent degene die doodsverwensingen via DM stuurt of zelfs openlijk op het forum opschrijft.quote:Op donderdag 24 maart 2016 01:36 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, ga je maar bezinnen op je extremistische uitspraken. Die maken jou niets beter dan een moslimextremist.
Ik ben niet zo van het juichen om geweld en de doodsbedreigingen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Joh, serieus.... Jij bent degene die stond te juichen toen de stenen door de ruiten vlogen bij PVV-kandidaten en je bent degene die doodsverwensingen via DM stuurt of zelfs openlijk op het forum opschrijft.
Jij bent wel de allerlaatste die anderen de les moet gaan lezen over extremistisch gedrag.
Je (h)erkent je eigen wangedrag dus niet eens. Bijzonder.... Helemaal omdat je anderen de les meent te moeten lezen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 11:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het juichen om geweld en de doodsbedreigingen.
Ik zeg alleen maar dat de moslimhaters een veel groter gevaar vormen voor onze vrijheid dan de moslims zelf.
met?quote:
IBenny is in NWS een gewone user als iedereen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 14:50 schreef Loveless85 het volgende:
Wel goeie chique, zo'n 'collega' die een beetje schijtlollig blijft doen in het Cruijff topic.
Ik bedoel derLudolf, die vooral moet grappen over dat Cruijff eindelijk is gestopt met roken, en hoopt dat hij in Barcalona wordt begraven, want er mag geen cent van zijn belastinggeld aan worden uitgegeven. Als het je zo weinig boeit (wat helemaal prima is), ga dan niet in zo'n topic lopen rotzooien, zeker niet als mod.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
IBenny is in NWS een gewone user als iedereen.
Dat was me niet duidelijk. Zonder je verder gelijk of ongelijk te geven daarover, is ook derLudolf in NWS een 'gewone' user.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bedoel derLudolf, die vooral moet grappen over dat Cruijff eindelijk is gestopt met roken, en hoopt dat hij in Barcalona wordt begraven, want er mag geen cent van zijn belastinggeld aan worden uitgegeven. Als het je zo weinig boeit (wat helemaal prima is), ga dan niet in zo'n topic lopen rotzooien, zeker niet als mod.
Ach, das altijd zo mooie dooddoener.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat was me niet duidelijk. Zonder je verder gelijk of ongelijk te geven daarover, is ook derLudolf in NWS een 'gewone' user.
Nee, het is gewoon een feit.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, das altijd zo mooie dooddoener.
Alsof je gaat kijken in de index waar iemand mod is als je idioot gedrag ziet. En sowieso, lekker collegiaal, ene forum modden, andere op z'n kop zetten. Met een blauw kleurtje dien je je gewoon te gedragen, klaar. Je hoeft echt geen heilige te zijn, zeker niet buiten je eigen forum, maar je kan wel een beetje normaal doen en niet in dit soort topics kansloze opmerkingen komen maken.quote:Op donderdag 24 maart 2016 15:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een feit.
Prima dat je iemand daarover aanspreekt, maar ga niet klagen dat hij elders mod is. Daar hebben ze hier niets mee te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |