Boeien, voetbal is voor minder intelligente mensen. Niet relevant dus.quote:
Terechte klacht. De Wajong wees mij zelfs af.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
Verzonnen topic, alsof TS Überhaupt op gesprek zou worden uitgenodigd
ja maar dat is juist een goed teken hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:13 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Terechte klacht. De Wajong wees mij zelfs af.
als je zo simpel redeneert snap ik wel dat je ook niet door simpele vragen van recruiters heen komtquote:Op donderdag 24 maart 2016 17:11 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Boeien, voetbal is voor minder intelligente mensen. Niet relevant dus.
Of blijft gewoon thuis, werken moet immers wel in je aard liggen.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:21 schreef Plompzakker het volgende:
Solliciteer bij de mc donalds.
Dan genees je misschien ook meteen van je veganisme
Beetje zuipen, beetje stelen...quote:Op donderdag 24 maart 2016 20:47 schreef Henno het volgende:
[..]
Of blijft gewoon thuis, werken moet immers wel in je aard liggen.
Volgende keer solliciteren bij een afwerkbedrijf of een naaiatelier.quote:Op donderdag 24 maart 2016 17:08 schreef Magemelvin het volgende:
TS heeft vandaag een sollicitatiegesprek gehad. Tijdens het gesprek vroeg de vrouw mij "Waarom moeten we je aannemen".
Ik zeg dus: "Jullie zijn een aannemersbedrijf toch, heb je geen ogen of zo?"
Dus ik ben niet aangenomen door een aannemersbedrijf. Slecht aannemersbedrijf, niet bij De Bruijne gaan, want die zijn dom.
Klacht: Aannemersbedrijf voldoet hun taken niet en nemen me niet aan.
Never ever.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:21 schreef Plompzakker het volgende:
Solliciteer bij de mc donalds.
Dan genees je misschien ook meteen van je veganisme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |