En makkelijk te zoeken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijwel alles is gewoon te kopen.
Verkeerde icoontje gekliktquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Waarom stoppen ze die bom niet bij jou waar de zon niet schijnt?
Nu zi ik het. Die reactiequote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Tsja..twitter:tubakilinc99 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:21:32Je bent 1 van de zovele onrespectloze mensen op de wereld. Ik weet zeker dat je het niet eens geprobeerd hebt. https://t.co/AmsS1Du6sU reageer retweet
Ik zou graag willen reageren, maar modje is bezig mijn post weg te halen. Ik zal mij weer racistisch uitlaten, dat helpt meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]Tsja..twitter:tubakilinc99 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:21:32Je bent 1 van de zovele onrespectloze mensen op de wereld. Ik weet zeker dat je het niet eens geprobeerd hebt. https://t.co/AmsS1Du6sU reageer retweet
twitter:Reuters twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:24:15BREAKING: Warning shots fired at Amsterdam central train station during arrest attempt, no injuries: Dutch police https://t.co/iutu8nxcHy reageer retweet
twitter:constanteyn twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:58:07Politie wil niets zeggen maar ik kan verklappen dat de opgepakte man mogelijk lichtgetint was. reageer retweet
1 bommetje, daarna was dat weer voorbij. Frankrijk is de EU-leider in de strijd tegen IS en België is de plek waar al die terroristjes zitten.quote:
En colablikjes koppen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef YazooW het volgende:
Prem moet gewoon weer lekker de wijken in om mooie TV te maken.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:26 schreef MrBadGuy het volgende:
De werkelijke slachtoffers zijn de Marokkanen#DWDD
Ik.quote:
Ah ja, lichtgetint verklaart wel heel veel hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:26 schreef Infection het volgende:
twitter:Reuters twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:24:15BREAKING: Warning shots fired at Amsterdam central train station during arrest attempt, no injuries: Dutch police https://t.co/iutu8nxcHy reageer retweet
twitter:constanteyn twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:58:07Politie wil niets zeggen maar ik kan verklappen dat de opgepakte man mogelijk lichtgetint was. reageer retweet
Tsja...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:26 schreef Infection het volgende:
Ze brengt het niet zo handig. Maar ik ben het met je eens dat ze in principe gewoon gelijk heeft (al staan in de Koran weldegelijk heel vreemde dingen)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou graag willen reageren, maar modje is bezig mijn post weg te halen. Ik zal mij weer racistisch uitlaten, dat helpt meer.
Ja, mogelijk was hij ook paars. Wat is dat nou weer voor een zin..quote:
Islam ies vrede toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:27 schreef Eenskijken het volgende:
Ugh, op alle fora is het weer "isis is geen islam" en "islam is vrede". Altijd dezelfde draaimolen...
Vergeet die shit, neem wat Choreg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:25 schreef NoNickOne het volgende:
Krijg zin in kebab door al die stopislam tweets
Ik zie geen blanke een aanslag plegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ah ja, lichtgetint verklaart wel heel veel hoor.
Hmm, een linkse televisieprogramma. Alles waar overheidsgeld mee is gemoeid is links: pro-woestijnratten / pro-vluchtelingen / pro-islam. Het gedachtegoed dat Den Haag graag wil promoten. Niet verrassend.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:26 schreef MrBadGuy het volgende:
De werkelijke slachtoffers zijn de Marokkanen#DWDD
Welke bestelling?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet dat die gasten echt vrolijk kijken als ze je bestelling komen afleveren hoor.
waar heb je het nu over man, IS wordt al maandenlang gebombardeerd, oa door Nederlandquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
1 bommetje, daarna was dat weer voorbij. Frankrijk is de EU-leider in de strijd tegen IS en België is de plek waar al die terroristjes zitten.
Ze hebben amper een reden om iets in Nederland te doen.
Die staan er in de bijbel ook, de Koran lees je naar de tijd waarin men leeft. Bepaalde mensen vinden altijd wel een reden om zich te gedragen als beesten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze brengt het niet zo handig. Maar ik ben het met je eens dat ze in principe gewoon gelijk heeft (al staan in de Koran weldegelijk heel vreemde dingen)
Ik wilde chinees bestellen om een beetje tegendraads te zijn, schijnt dat ze niet bestellen op dit dorp.quote:
Kijk eens beter zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ik zie geen blanke een aanslag plegen.
meschien dat dat wel de reden was dat deze aanslag is gepleegt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
waar heb je het nu over man, IS wordt al maandenlang gebombardeerd, oa door Nederland
daar is echt wel wat meer dan 1 bommetje gedropped hoor
Ik vind dat religie per definitie haat zaait.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die staan er in de bijbel ook, de Koran lees je naar de tijd waarin men leeft. Bepaalde mensen vinden altijd wel een reden om zich te gedragen als beesten.
Showarma.quote:
Dat recht om dat te denken heb je. Ik ervaar het anders. Mensen begrijpen niet dat ik ook bang ben. Of dat ik de beelden met verdriet bekijk. .quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat religie per definitie haat zaait.
Nee, Abdeslam is opgepakt, daarom grote boem.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:29 schreef matthias24 het volgende:
[..]
meschien dat dat wel de reden was dat deze aanslag is gepleegt.
Jij denkt dat ze een kaart van voor 1830 hebben gebruikt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:29 schreef matthias24 het volgende:
[..]
meschien dat dat wel de reden was dat deze aanslag is gepleegt.
De islam kent geen kleur. Heel raar dat jij dat linkt aan kleur.quote:
De islam is gewoon minder ontwikkeld dan het christendom waardoor het lijkt dat het christendom wel oke is. Maar consider alleen maar eens de houding tov homoseksualiteit van de religies..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat recht om dat te denken heb je. Ik ervaar het anders. Mensen begrijpen niet dat ik ook bang ben. Of dat ik de beelden met verdriet bekijk. .
Koran is heel tegenstrijdig. En her is ook nog eens vertaald naar arabisch vroeger dus ook vertaalfouten. Maar dat, je raadt het al, ontkennen de moslimsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze brengt het niet zo handig. Maar ik ben het met je eens dat ze in principe gewoon gelijk heeft (al staan in de Koran weldegelijk heel vreemde dingen)
ja ik zat net al ff te kijken op google wie Abdeslam is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Nee, Abdeslam is opgepakt, daarom grote boem.
De koran wordt ook gewoon zelf herschreven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:32 schreef Confetti het volgende:
Ze snappen niet dat het geen religieuze oorlog is. Die gasten hebben de koran waarschijnlijk niet eens gelezen.
Het gaat om een cultuur-oorlog. Zij tegen het 'verderfelijke Westen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |