quote:Doden en gewonden na aanslagen in Brussel
Bij aanslagen in Brussel op luchthaven Zaventem en bij metrostation Maalbeek zijn dinsdagochtend doden en gewonden gevallen.
Bij een vertrekhal op de Brusselse luchthaven waren rond 8.00 uur twee explosies. Volgens de brandweer zijn als gevolg van de ontploffingen zeker elf doden gevallen. Het gaat om een zelfmoordaanslag, bevestigt het Belgische federaal parket.
Ooggetuigen vertellen aan het Belgische persbureau Belga dat er voorafgaand aan de explosies is geschoten en dat er in het Arabisch is geschreeuwd. De autoriteiten kunnen dit niet bevestigen. Ook berichten van het Koerdische nieuwsorgaan Rudaw dat terreurbeweging IS de aanslagen heeft opgeëist, zijn niet bevestigd.
De explosies waren in de vertrekhal van Zaventem, bij SN Brussels Airlines en bij de balie van American Airlines.
Aanslagen Brussel
Metrostations
De explosie in het centrum van Brussel was in een metrostel tussen de stations Kust-West en Maalbeek. Ook hier ging het volgens het federaal parket om een zelfmoordaanslag. Berichten over meerdere dodelijke slachtoffers zijn vooralsnog niet door de Belgische autoriteiten bevestigd.
Het dreigingsniveau in België is opgeschaald naar het hoogste niveau, van 3 naar 4, en er is een rampenplan in werking getreden. Het openbaar vervoer in Brussel is stilgelegd. Metro's, bussen en treinen rijden niet.
De NS laat geen treinen rijden van en naar België. Station Hoofddorp is dinsdag rond 11.15 uur ontruimd en hermetisch afgesloten. Ook bussen rijden vanaf Schiphol niet naar Hoofddorp. Het arrestatieteam is ingezet. Een verband met de aanslagen in Brussel is niet door de autoriteiten bevestigd.
Dreigingsniveau
De Belgische premier Charles Michel roept zijn landgenoten op het huis niet te verlaten als dat niet nodig is. Eerder gold deze waarschuwing alleen voor de inwoners van Brussel. De grens tussen België en Frankrijk wordt gesloten. België zendt 225 militairen naar Brussel.
De omgeving van het kantoor van premier Michel en het parlement in Brussel worden ontruimd. Ook is het centraal station van de Vlaamse hoofdstad Antwerpen ontruimd.
Michel gaf rond 11.45 uur een persconferentie. "We vreesden een terroristische aanslag en dat is gebeurd", aldus Michel. Hij roept de Belgen op "solidair te blijven in deze moeilijke omstandigheden".
Frankrijk zet 1.600 extra agenten in bij de grenzen. Gare du Nord, een belangrijk treinstation in Parijs, is afgesloten.
Nederland
In Nederland worden extra veiligheidsmaatregelen getroffen, meldt de Nationale Coördinator Terreurbestrijding en Veiligheid (NCTV).
Aan de zuidgrens van Nederland en op de vliegvelden Schiphol, Eindhoven en Rotterdam komen extra controles. Ook komt er extra politie op de treinstations in de vier grote steden en op de stations van Roosendaal, Breda en Arnhem.
Het treinverkeer van en naar Brussels Airport is stilgelegd. Alle vluchten zijn geannuleerd. Het vliegverkeer dat onderweg was naar Brussel, wordt omgeleid naar Schiphol.
Patrouilles
De eerste vluchten die moesten uitwijken zijn inmiddels geland op Schiphol, zegt een woordvoerder tegen NU.nl. Zeker negen vliegtuigen die eigenlijk op Zaventem hadden moeten landen, konden terecht op Schiphol. Een ander vliegtuig landde op het vliegveld van Maastricht.
Live Blogsquote:Nieuwe huiszoekingen in Brussel na aanslagen
De politie in Brussel zoekt actief naar mensen, onder meer met patrouilles op straat, na de aanslagen vandaag in Brussel.
Gerechtelijke bronnen hebben aan de Franstalige omproep RTBF meegedeeld dat in de regio Brussel huiszoekingen aan de gang zijn. De veiligheidsdiensten zouden op zoek zijn naar verdachten van de aanslagen van vandaag. Ook politiepatrouilles op straat zoeken naar verdachten.
bron: http://nos.nl/artikel/209(...)entem-verspreid.htmlquote:Belgische media hebben een foto in handen van de drie vermoedelijke daders van de aanslagen op de luchthaven Zaventem. De mannen lopen achter een bagagekarretje. De foto zou door de politie zijn getwitterd, terwijl het beeld eigenlijk voor intern gebruik was.
Of zij allemaal zijn omgekomen, is niet duidelijk. Bij de aanslagen in de vertrekhal gingen kort na elkaar twee bommen af. De Belgische minister Reynders van Buitenlandse Zaken zei eerder vandaag dat er rekening mee wordt gehouden dat er nog een dader voortvluchtig is. Het gevaar is nog niet geweken, waarschuwde hij.
Wel begrijpelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:00 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:sebahataktass twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:30:38Opkenkeren met jullie #StopIslam reageer retweet
Ze is wel knap.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk natuurlijk.
Maar ga vooral door met de polarisatie. Genot.
Wel toevalquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zal wel gewoon een zware aanhouding zijn.
Niet alles is terrorisme.
Flinke jetsers denk je?quote:
Reed 10min geleden nog veel politie heen (zonder sirene), heli vloog richting Coentunnel als ik 't goed kan inschatten.quote:
Alles wat Peter zegt is terecht. Peter zou onze koning moeten worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:04 schreef superniger het volgende:
Terechte kritiek op de Belgische koning van Peter r.
Wat dan, DWDD?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:04 schreef superniger het volgende:
Terechte kritiek op de Belgische koning van Peter r.
Ja, Peter heeft altijd gelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:05 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Alles wat Peter zegt is terecht. Peter zou onze koning moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:tubakilinc99 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:50:06Ik vind het een schande dat ik hier de hashtag #stopislam zie, de IS is geen islam, ligt er niet eens dicht bij. reageer retweet
puntige knieen?quote:
Zijn de tweets van random mensen nu ook al interessant? Man man.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:tubakilinc99 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:50:06Ik vind het een schande dat ik hier de hashtag #stopislam zie, de IS is geen islam, ligt er niet eens dicht bij. reageer retweet
Correct schrijven lijkt moeilijkquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:berghec twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:07:08Huiszoeking Schaarbeek IS vlag gevonden en een spijkerbom #BrusselsAttacks #vrtnieuws reageer retweet
Dankzij dit soort Tweets blijft die hashtag wel bovenaan staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
En genoeg trollers. Ff met mn account met Israel vlag reager op hunquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:08 schreef Gezicht het volgende:
Volgens mij is #StopIslam nu trending omdat iedereen zijn beklag doet over het feit dat #StopIslam trending is
Welke aanwijzingen heb je?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
Er wordt wel heel streng gemod hier.![]()
Maar goed, ik denk dus dat Amsterdam of Den Haag, Rotterdam etc, de volgende in de rij is.![]()
Voor mij mag de islam stoppen hoor per direct.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
Kijk maar weg totdat ze de wereld overnemen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
dat kan hij nu toch nog steeds doenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef TLC het volgende:
IS was zeker bang dat Abdesdinges alles zou gaan verklappen tegen de politie![]()
(soms moet vertrouwelijke informatie gewoon niet naar buiten komen)
Dat kan helemaal nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Zahreddine het volgende:
Hoeveel van die aanslagen moeten we nog verdragen voor dat we die golfstaten aanpakken?
Wat een domme gans. Om meerdere redenen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
gewoon een heel naief meisje. meer kan ik er niet over zegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
Waarschijnlijk is het kind geboren in 1999. Neem zo'n tweetje toch niet zo serieus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat een domme gans. Om meerdere redenen.
Een van de redenen is dat ze zelf bijdraagt aan de populariteit van #stopislamquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:10 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat een domme gans. Om meerdere redenen.
Ze heeft wel een paar mooie demagogische teksten op haar twitter.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het kind geboren in 1999. Neem zo'n tweetje toch niet zo serieus.
niks! peter R kan helemaal niks doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef Sunri5e het volgende:
"Wat kan je er aan doen Peter? Wat kan je er aan doen?" Peter weet natuurlijk weer de oplossing.
Wellicht dat iemand hem van binnenuit het zwijgen oplegt, een scheermesje heb je zo de gevangenis binnengesmokkelt.quote:
Dan heb ik wel eens gefapt op een IS-strijdster.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
fa is wel een echte IS-strijdster.
.twitter:berghec twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:07:08Huiszoeking Schaarbeek IS vlag gevonden en een spijkerbom #BrusselsAttacks #vrtnieuws reageer retweet
Ziet er ook niet heel gelovig uit en wat anime plaatjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar mooie demagogische teksten op haar twitter.
Ze ziet er wel uit als een schatje.
Aanpakken? We verdienen er heel veel geld aan, dus dat plan lijkt me nogal onhaalbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Zahreddine het volgende:
Hoeveel van die aanslagen moeten we nog verdragen voor dat we die golfstaten aanpakken?
Hoezo niet?quote:
Iedereen moslim.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef Sunri5e het volgende:
"Wat kan je er aan doen Peter? Wat kan je er aan doen?" Peter weet natuurlijk weer de oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Waarom zou IS in Nederland iets willen doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
Maar goed, ik denk dus dat Amsterdam of Den Haag, Rotterdam etc, de volgende in de rij is.![]()
Wel joh. Hij heeft als we hem mogen geloven heeft hij altijd een oplossing.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
niks! peter R kan helemaal niks doen.
Het is op zich wel logisch, denk ik.quote:
Zorgen dat er zo min mogelijk van die moordende idioten in je land leven?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vind dat zo'n ongelooflijke zak hooi. Toen hij in beeld kwam zapte ik direct.quote:
Jup, typisch wel dit soort plaatjes: https://pbs.twimg.com/media/CeKzuJSUIAAWzQF.jpgquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
gewoon een heel naief meisje. meer kan ik er niet over zegen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef Gezicht het volgende:
Waarom zit die grafmongool Prem nu weer bij DWDDIk wilde het vanavond eens een kans geven. Kijk normaal nooit maar dan nodigen ze die staatsmongool weer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Turkse emomeisjes, zo ken ik er ook een paar van een jaar of 18/19. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ziet er ook niet heel gelovig uit en wat anime plaatjes.
She is oke.
ow zoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Maar de aanslagen zijn al gepleegd. Dat kun je niet meer voorkomen.
Maar waarom is dat logisch? Er zijn geen concrete aanwijzingen voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het is op zich wel logisch, denk ik.![]()
Als ik een terrorist was, dan wist ik het wel. Utrecht Centraal bijvoorbeeld of Den Haag waar de eerste en de tweede kamer zitten.
ik geloof dat niet. sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wel joh. Hij heeft als we hem mogen geloven heeft hij altijd een oplossing.
Hey post het maar even nog een keer! Ik heb het niet genoeg gezienquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef Houtenbeen het volgende:
.twitter:berghec twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:07:08Huiszoeking Schaarbeek IS vlag gevonden en een spijkerbom #BrusselsAttacks #vrtnieuws reageer retweet
trots op islam ipv ik moet me vandaag kapot schamen voor islam?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Turkse emomeisjes, zo ken ik er ook een paar van een jaar of 18/19. Niks mis mee.
Een van hen postte dit:
[ afbeelding ]
Zoek de spelfout
Doodt, maar die hele zin is meh.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Turkse emomeisjes, zo ken ik er ook een paar van een jaar of 18/19. Niks mis mee.
Een van hen postte dit:
[ afbeelding ]
Zoek de spelfout
Je kunt moeilijk je url in een dag veranderen he, dat wordt ze vergeven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
trots op islam ipv ik moet me vandaag kapot schamen voor islam?
Verrassend. Elk ezel met minimaal een hersencel kan bedenken dat in die prachtwijken veel vuil is gehuisvest. Alleen al die ''mensenrechten'' die ''huisvredebreuk / recht op privacy'' waarborgen maken doorpakken moeilijk. Daar smullen die woestijnratten van. In China / VS hadden ze van hele wijken de deuren in geramd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hey post het maar even nog een keer! Ik heb het niet genoeg gezien
Vrij matig geconstrueerd inderdaad.quote:
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die naar hem kunnen kijken of luisteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:16 schreef Gezicht het volgende:
Prem weet niet wat EUROpol is. Kerel weet weer totaal niet waar 'ie het over heeft. Man man man.
Dat is waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk je url in een dag veranderen he, dat wordt ze vergeven.
Wat?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:16 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Verrassend. Elk ezel met minimaal een hersencel kan bedenken dat in die prachtwijken veel vuil is gehuisvest. Alleen al die ''mensenrechten'' die ''huisvredebreuk / recht op privacy'' waarborgen maken doorpakken moeilijk. Daar smullen die woestijnratten van.
twitter:SvensTweet twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:13:11Print 'm maar vast uit voor #pauw vanavond.(© @geenstijl) https://t.co/jBnPRjQXSa reageer retweet
twitter:Suna6 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:16:45#SmokeCondition Coming from Grand Central. Not sure what happened. Now there are siren. @GrandCentralNYC https://t.co/PQCfjCOTSj reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef Sunri5e het volgende:
twitter:SvensTweet twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:13:11Print 'm maar vast uit voor #pauw vanavond.(© @geenstijl) https://t.co/jBnPRjQXSa reageer retweet
't Is dat ik niet de moeite wil doen om m'n afstandsbediening te pakken om verder te zappen. En hopend op wat interessante belichtingen van de andere aanwezigen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die naar hem kunnen kijken of luisteren.
Niet specifiek tegen jou, maar meer over de tweet. Wij zijn het met elkaar eens.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Volgens mij heb je het tegen de verkeerde persoon.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
trots op islam ipv ik moet me vandaag kapot schamen voor islam?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hey post het maar even nog een keer! Ik heb het niet genoeg gezien
twitter:AlArabiya_Eng twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:16:33#Breaking Belgian police find ISIS flag and a bomb at house search in Brussels district: broadcaster VRT https://t.co/ADixNseRat reageer retweet
twitter:VTMNIEUWS twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:15:03Politie vindt spijkerbom, IS-vlag en chemische producten bij huiszoeking in Schaarbeek. https://t.co/foBsESz2C5 reageer retweet
twitter:AFP twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:14:33#BREAKING Police find bomb, IS flag in Brussels search: prosecutor reageer retweet
twitter:destandaard twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:14:19Bij huiszoekingen in Schaarbeek zijn een spijkerbom, chemische producten en vlag van IS gevonden https://t.co/8BvCQWaZZq #brusselsattack reageer retweet
Nee, gewoon nee.quote:
Nou ik denk een vuilnisbrandje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Suna6 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:16:45#SmokeCondition Coming from Grand Central. Not sure what happened. Now there are siren. @GrandCentralNYC https://t.co/PQCfjCOTSj reageer retweet
Ben benieuwd wat dit is...
twitter:bigbooming twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:13:21Bij #dwdd pleit men voor nuance. Dat zal mensen die zichzelf opblazen leren! Ha! #brussel reageer retweet
Zonlicht door mist.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef Infection het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Suna6 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:16:45#SmokeCondition Coming from Grand Central. Not sure what happened. Now there are siren. @GrandCentralNYC https://t.co/PQCfjCOTSj reageer retweet
logische plekken, maar ik word pas echt bang in mijn dagelijkse bewegen en werken als een terrorist zichzelf op zou te blazen in de supermarkt van een dorp met 1500 inwoners. Want dan ben je pas echt nergens meer veiligquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het is op zich wel logisch, denk ik.![]()
Als ik een terrorist was, dan wist ik het wel. Utrecht Centraal bijvoorbeeld of Den Haag waar de eerste en de tweede kamer zitten.
Ik zet de tv dan nog liever uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
't Is dat ik niet de moeite wil doen om m'n afstandsbediening te pakken om verder te zappen. En hopend op wat interessante belichtingen van de andere aanwezigen.
En dat is DE oplossing?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:19 schreef juliusceasar het volgende:
Ik ben het zat. Volgend jaar stem ik op de PVV!!!
ja maar dat zal niet snel gebeuren. meestal zoeken teroristen altijd de drukke plaatsen op. en meestal ook hoofdsteden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
logische plekken, maar ik word pas echt bang in mijn dagelijkse bewegen en werken als een terrorist on zichzelf op te blazen in de supermarkt van een dorp met 1500 inwoners. Want dan ben je pas echt nergens meer veilig
Dat is zo'n beetje hoe ik altijd denk, als 'ze' hier komen moet het toch wel heel erg zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
logische plekken, maar ik word pas echt bang in mijn dagelijkse bewegen en werken als een terrorist zichzelf op zou te blazen in de supermarkt van een dorp met 1500 inwoners. Want dan ben je pas echt nergens meer veilig
Nee, dat is gewoon VVD. Die gasten breken alles af.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:19 schreef juliusceasar het volgende:
Een Instagram filter?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef Infection het volgende:
Je meent het.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar dat zal niet snel gebeuren. meestal zoeken teroristen altijd de drukke plaatsen op. en meestal ook hoofdsteden.
Water is nat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:18 schreef Houtenbeen het volgende:
Politie vindt spijkerbom, IS-vlag en chemische producten bij huiszoeking in Schaarbeek. https://t.co/foBsESz2C5
Staat een restaurant in de fik. Geen gewonden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef Infection het volgende:
Las het zojuist. Niets aan de hand dus. Twitter was gelijk al weer in paniek.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Staat een restaurant in de fik. Geen gewonden.
Gras is groen, veel wegkijkers hier.quote:
Ajax. Amsterdam Arena. Pakken ze ook meteen wat joden mee. (quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:20 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar dat zal niet snel gebeuren. meestal zoeken teroristen altijd de drukke plaatsen op. en meestal ook hoofdsteden.
Insert reclame filmpje van Karwei.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:21 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Veel ingrediënten waarmee een bom gemaakt kan worden zijn gewoon via de commerciële handel te verkrijgen.
Thor komt er aan denk ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:17 schreef Infection het volgende:
Het is logisch als wat. Ik durf een hand om te verwedden dat als je heel de Schilderswijk gaat open breken dat je ook aanzienlijk wat vuiligheid aantreft in de vorm van illegalen en ander tiefuszooi.quote:
Stoer zeg, tweets posten van meisjes van 16quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:07 schreef Sunri5e het volgende:
Vrijwel alles is gewoon te kopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:21 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Veel ingrediënten waarmee een bom gemaakt kan worden zijn gewoon via de commerciële handel te verkrijgen.
Ik ben de kwaadste niet, toch nog een nuttige opmerking, wie had dat verwacht.quote:
dat is ook al algemeen bekent. toch zie ik mijzelf echt geen bom maken hoor dus zo makelijk zal het echt niet zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:21 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
waarom gooit Nederland bommen bij hun thuis?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom zou IS een aanslag plegen in Nederland?
Vanwege Peter R. de Vriesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Die komt toch niet met zo`n flits.quote:
Wel eens ergens gelezen dat Nederland het meest aantal bommen dropt op Syrie vanuit de internationale coalitie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
De puinzooi die de huidige partijen ervan maken.. Veel slechter kan het niet, toch?quote:
Ja, okee, dat zal idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Het is logisch als wat. Ik durf een hand om te verwedden dat als je heel de Schilderswijk gaat open breken dat je ook aanzienlijk wat vuiligheid aantreft in de vorm van illegalen en ander tiefuszooi.
twitter:Souria4Syrians twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:28:20It's sad to see #StopIslam trending. Hashtags should be #StopWahabis & #BoycottSaudis; & Muslims should be tweeting this until Saudi is gone reageer retweet
precies. zulke plaatsen worden vaak uitgekozen. kleine dorpjes niet want dat heeft blijkbaar weinig nut.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax. Amsterdam Arena. Pakken ze ook meteen wat joden mee. ()
Dat doet Nederland niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom gooit Nederland bommen bij hun thuis?
Zo veel bommen worden er nou ook weer niet op Molenbeek gegooid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat zijn de feiten ja, man man man.quote:
Nee, dat leren ze wel in een aantal kampen in de enorme zandbak van het Midden-Oosten. Iedereen kan een maken na een cursus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat is ook al algemeen bekent. toch zie ik mijzelf echt geen bom maken hoor dus zo makelijk zal het echt niet zijn.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stoer zeg, tweets posten van meisjes van 16
Tsja..twitter:tubakilinc99 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:21:32Je bent 1 van de zovele onrespectloze mensen op de wereld. Ik weet zeker dat je het niet eens geprobeerd hebt. https://t.co/AmsS1Du6sU reageer retweet
Wat apaches erbijquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Het is logisch als wat. Ik durf een hand om te verwedden dat als je heel de Schilderswijk gaat open breken dat je ook aanzienlijk wat vuiligheid aantreft in de vorm van illegalen en ander tiefuszooi.
lees de vraag nog eensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo veel bommen worden er nou ook weer niet op Molenbeek gegooid.
Waarom stoppen ze die bom niet bij jouw waar de zon niet schijnt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee, die vecht alleen maar een beetje idd, heb ook niet verder meer gekeken na episode 3, wordt er echt niet goed van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die komt toch niet met zo`n flits.
Ja, dat zal die terroristen leren!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:19 schreef juliusceasar het volgende:
wel hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |