.twitter:berghec twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:07:08Huiszoeking Schaarbeek IS vlag gevonden en een spijkerbom #BrusselsAttacks #vrtnieuws reageer retweet
Ziet er ook niet heel gelovig uit en wat anime plaatjes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft wel een paar mooie demagogische teksten op haar twitter.
Ze ziet er wel uit als een schatje.
Aanpakken? We verdienen er heel veel geld aan, dus dat plan lijkt me nogal onhaalbaar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef Zahreddine het volgende:
Hoeveel van die aanslagen moeten we nog verdragen voor dat we die golfstaten aanpakken?
Hoezo niet?quote:
Iedereen moslim.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef Sunri5e het volgende:
"Wat kan je er aan doen Peter? Wat kan je er aan doen?" Peter weet natuurlijk weer de oplossing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier
Waarom zou IS in Nederland iets willen doen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:09 schreef BoneThugss het volgende:
Maar goed, ik denk dus dat Amsterdam of Den Haag, Rotterdam etc, de volgende in de rij is.![]()
Wel joh. Hij heeft als we hem mogen geloven heeft hij altijd een oplossing.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef matthias24 het volgende:
[..]
niks! peter R kan helemaal niks doen.
Het is op zich wel logisch, denk ik.quote:
Zorgen dat er zo min mogelijk van die moordende idioten in je land leven?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef Sunri5e het volgende:
"Wat kan je er aan doen Peter? Wat kan je er aan doen?" Peter weet natuurlijk weer de oplossing.
Ik vind dat zo'n ongelooflijke zak hooi. Toen hij in beeld kwam zapte ik direct.quote:
Jup, typisch wel dit soort plaatjes: https://pbs.twimg.com/media/CeKzuJSUIAAWzQF.jpgquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:11 schreef matthias24 het volgende:
[..]
gewoon een heel naief meisje. meer kan ik er niet over zegen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef Gezicht het volgende:
Waarom zit die grafmongool Prem nu weer bij DWDDIk wilde het vanavond eens een kans geven. Kijk normaal nooit maar dan nodigen ze die staatsmongool weer uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
Turkse emomeisjes, zo ken ik er ook een paar van een jaar of 18/19. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ziet er ook niet heel gelovig uit en wat anime plaatjes.
She is oke.
ow zoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:12 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Maar de aanslagen zijn al gepleegd. Dat kun je niet meer voorkomen.
Maar waarom is dat logisch? Er zijn geen concrete aanwijzingen voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het is op zich wel logisch, denk ik.![]()
Als ik een terrorist was, dan wist ik het wel. Utrecht Centraal bijvoorbeeld of Den Haag waar de eerste en de tweede kamer zitten.
ik geloof dat niet. sorryquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:13 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wel joh. Hij heeft als we hem mogen geloven heeft hij altijd een oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |