Vrijwel alles is gewoon te kopen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:21 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Veel ingrediënten waarmee een bom gemaakt kan worden zijn gewoon via de commerciële handel te verkrijgen.
Ik ben de kwaadste niet, toch nog een nuttige opmerking, wie had dat verwacht.quote:
dat is ook al algemeen bekent. toch zie ik mijzelf echt geen bom maken hoor dus zo makelijk zal het echt niet zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:21 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Veel ingrediënten waarmee een bom gemaakt kan worden zijn gewoon via de commerciële handel te verkrijgen.
waarom gooit Nederland bommen bij hun thuis?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom zou IS een aanslag plegen in Nederland?
Vanwege Peter R. de Vriesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
Die komt toch niet met zo`n flits.quote:
Wel eens ergens gelezen dat Nederland het meest aantal bommen dropt op Syrie vanuit de internationale coalitie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:22 schreef PicoMMP het volgende:
De puinzooi die de huidige partijen ervan maken.. Veel slechter kan het niet, toch?quote:
Ja, okee, dat zal idd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Het is logisch als wat. Ik durf een hand om te verwedden dat als je heel de Schilderswijk gaat open breken dat je ook aanzienlijk wat vuiligheid aantreft in de vorm van illegalen en ander tiefuszooi.
twitter:Souria4Syrians twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 18:28:20It's sad to see #StopIslam trending. Hashtags should be #StopWahabis & #BoycottSaudis; & Muslims should be tweeting this until Saudi is gone reageer retweet
precies. zulke plaatsen worden vaak uitgekozen. kleine dorpjes niet want dat heeft blijkbaar weinig nut.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax. Amsterdam Arena. Pakken ze ook meteen wat joden mee. ()
Dat doet Nederland niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom gooit Nederland bommen bij hun thuis?
Zo veel bommen worden er nou ook weer niet op Molenbeek gegooid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat zijn de feiten ja, man man man.quote:
Nee, dat leren ze wel in een aantal kampen in de enorme zandbak van het Midden-Oosten. Iedereen kan een maken na een cursus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dat is ook al algemeen bekent. toch zie ik mijzelf echt geen bom maken hoor dus zo makelijk zal het echt niet zijn.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stoer zeg, tweets posten van meisjes van 16
Tsja..twitter:tubakilinc99 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 19:21:32Je bent 1 van de zovele onrespectloze mensen op de wereld. Ik weet zeker dat je het niet eens geprobeerd hebt. https://t.co/AmsS1Du6sU reageer retweet
Wat apaches erbijquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
[..]
Het is logisch als wat. Ik durf een hand om te verwedden dat als je heel de Schilderswijk gaat open breken dat je ook aanzienlijk wat vuiligheid aantreft in de vorm van illegalen en ander tiefuszooi.
lees de vraag nog eensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo veel bommen worden er nou ook weer niet op Molenbeek gegooid.
Waarom stoppen ze die bom niet bij jouw waar de zon niet schijnt?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee, die vecht alleen maar een beetje idd, heb ook niet verder meer gekeken na episode 3, wordt er echt niet goed van.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die komt toch niet met zo`n flits.
Ja, dat zal die terroristen leren!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:19 schreef juliusceasar het volgende:
Ik ben het zat. Volgend jaar stem ik op de PVV!!!
wel hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |