Het was echt rustig en gecontroleerd gedrag toen natuurlijk. Zullen we de beelden er nog eens bijpakken? Dan kun je zien dat extra gewapende mensen op straat totaal geen enkel effect heeft. Volgens mij renden zelfs de wouten toen wegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat iets extra veiligheid oplevert hoeft toch niet te betekenen dat het alle gevaar totaal wegneemt? Godsamme.
Man man man wat een cartoons zijn er alweer in elkaar gezet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:04 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/hashtag/PrayForBelgium?src=tren
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal zorgen dat ik mn laptoptas niet laat rondslingeren daar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Op station. Meldt FOK!verslaggever Sneakydesert net, die is ter plaatse.
Precies. Je niet laten kisten door terrorisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef F1gamer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ie_gaat_door___.html
the show must go on
Jawel, maar mensen die helemaal naar Nederland komen doen dat niet om te vluchten, maar voor de huizen en uitkeringen. De echte vluchtelingen zitten in de regio, waar genoeg veilige plekken zijn. Niet voor niets zijn de zogenaamde 'vluchtelingen' in Nederlands hondsbrutaal, ondankbaar en onaangepast. Mensen die vluchten voor moslim-extremisme doen afstand van de islam.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
inderdaad, IS is een hoax, geen enkele reden om te vluchten...
Ik snap dat niet, die mensen dragen toch die mutsen om niet herkenbaar te zijn? En dan toch zulke foto's? (of ben ik echt zo dom?)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:06 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:johnvandertol twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 13:05:47Gebeurtenissen op Amsterdam CS staan los van aanslagen in België, meldt de politie zojuist. Eén verdachte aangehouden #amsterdam reageer retweet
Die liggen al lang klaar tochquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Man man man wat een cartoons zijn er alweer in elkaar gezet.
Als je het Midden-Oosten een beetje kent dan weet je 1) dat de onrust al begon voordat de dictators werden verwijderd en 2) dat de hele onrust die kon leiden tot dergelijke uitspattingen mede in de hand is gewerkt met hulp van deze dictators, het was niet een kwestie van of het zou gebeuren, maar wanneer dit mis zou gaan in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat zo ? In de meest repressieve regimes in het midden-oosten (Irak, Syrië, Tunesië onder Ben Ali, Libië onder Khadaffi, ...) was het extremisme net het minst en was het altijd rustig. Het is daar beginnen misgaan net nadat we tussengekomen zijn en de dictator daar verwijderd hebben ...
Geklikt en ik kreeg 'dit kan u ook interesseren':quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef F1gamer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ie_gaat_door___.html
the show must go on
Dat heeft de Britse regering nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Meh, zo heeft de Britse regering ooit geprobeerd het katholicisme uit de Ierse provincie te verdrijven. Dat leverde ook alleen maar gekut op en was uiteindelijk een fiasco.
De VUB zelf meldde hier een minuut geleden nog niets van. Wel geen lessen, en iedereen binnen blijven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:07 schreef Frutsel het volgende:
Is dit oud nieuws of is dit echt van nu net?twitter:demorgen twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 13:01:07Evacuaties na 'concrete dreiging' campus VUB Etterbeekhttps://t.co/BOHHE2Qzkc https://t.co/8dqjxGNmhk reageer retweet
Snap t ook wel ik zou mn peperdure macbook niet daar achterlaten bijvquote:
Ik vind zo'n AT wat een vreemde vertoning. Waarom niet gewone kleding aan? Niet voor niets gebeurt het regelmatig dat criminelen mensen ontvoeren door zich voor te doen als AT.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:09 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
[..]
Ik snap dat niet, die mensen dragen toch die mutsen om niet herkenbaar te zijn? En dan toch zulke foto's? (of ben ik echt zo dom?)
’Wie het laatst naakt is, verliest’.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:10 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Geklikt en ik kreeg 'dit kan u ook interesseren':
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_met_tieners__.html
Die onrust was er dus wel, maar werd alleen altijd direct de kop ingedrukt door dictators. Kwestie van tijd natuurlijk voordat er een 'gat' gevonden wordt. Bijvoorbeeld doordat het westen een dictator weghaalt, maar kan natuurlijk ook gebeuren op het moment dat de ene dictator de andere opvolgt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is dat zo ? In de meest repressieve regimes in het midden-oosten (Irak, Syrië, Tunesië onder Ben Ali, Libië onder Khadaffi, ...) was het extremisme net het minst en was het altijd rustig. Het is daar beginnen misgaan net nadat we tussengekomen zijn en de dictator daar verwijderd hebben ...
Naast de toespraken van Ruttequote:
Er moeten nog vele aanslagen volgen voordat mensen het in Nederland ook allemaal snappenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jawel, maar mensen die helemaal naar Nederland komen doen dat niet om te vluchten, maar voor de huizen en uitkeringen. De echte vluchtelingen zitten in de regio, waar genoeg veilige plekken zijn. Niet voor niets zijn de zogenaamde 'vluchtelingen' in Nederlands hondsbrutaal, ondankbaar en onaangepast. Mensen die vluchten voor moslim-extremisme doen afstand van de islam.
Eens, straffen en verbannen dit Middeleeuws haat geloof.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Laten we eens beginnen met het verbieden van moskeeën en hoofddoekjes. De islam moet uit het Europese straatbeeld als we ooit van deze ellende af willen.
als je vlucht kun je het maar beter goed doen...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jawel, maar mensen die helemaal naar Nederland komen doen dat niet om te vluchten, maar voor de huizen en uitkeringen. De echte vluchtelingen zitten in de regio, waar genoeg veilige plekken zijn.
Nee, die vluchten voor mongolen en blijven moslim omdat de islam er niet voor zorgt dat ze ook terroristen worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jawel, maar mensen die helemaal naar Nederland komen doen dat niet om te vluchten, maar voor de huizen en uitkeringen. De echte vluchtelingen zitten in de regio, waar genoeg veilige plekken zijn. Niet voor niets zijn de zogenaamde 'vluchtelingen' in Nederlands hondsbrutaal, ondankbaar en onaangepast. Mensen die vluchten voor moslim-extremisme doen afstand van de islam.
Tjsa, sommige mensen hebben gewoon een baan en kunnen dit topic dus niet van A tot Z blijven volgenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:09 schreef matthias24 het volgende:
[..]
amsterdam ook hoor. dat is ook heel logisch.
Ken je ze persoonlijk ?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Die mensen zijn geen vluchtelingen, maar komen hier om hier zonder enige aanpassing door te leven op kosten van ons.
twitter:NUnl twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 13:09:01Afzetting Station Hoofddorp uitgebreid na arrestatie inzittenden DHL-busje. https://t.co/WSCPLbslPJ https://t.co/0fM8RG48xz reageer retweet
nu komt het wel heel erg dichtbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef Twiitch het volgende:
Dus arrestaties in trein van Brussel richting Schiphol? Dachten ze een tweede luchthaven aan te kunnen vallen vandaag?
Gewoon wat moslimjongeren die op vakantie gingen vandaag. Niets aan de handquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef Twiitch het volgende:
Dus arrestaties in trein van Brussel richting Schiphol? Dachten ze een tweede luchthaven aan te kunnen vallen vandaag?
twitter:POL_KENland twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 13:10:05Trein Hoofddorp is vrijgegeven, maar rijdt niet verder. Passagiers worden vervoerd met bussen. Niets verdachts aangetroffen in de trein. reageer retweet
nee hoorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:10 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Dat heeft de Britse regering nooit geprobeerd.
ja maar het is toch logisch dat amsterdam nu heel erg beveiligd word. amsterdam is de hoofdstad van nederland.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Tjsa, sommige mensen hebben gewoon een baan en kunnen dit topic dus niet van A tot Z blijven volgen
Verder heeft logica hier vrij weinig mee te maken, maar ik verwacht niet dat jij daar enig benul van hebt.
dat zijn in de regel ook niet echt de figuren die dit soort aanslagen ondernemenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
als je vlucht kun je het maar beter goed doen...
en tuurlijk zullen er Marokkaanse en Tunesische profiteurs tussen zitten, maar die beschouw ik dan ook niet als vluchteling maar als illegale parasieten...
Zoals jouw taalgebruik, waarom kies je geen ander woord om je onvrede te uiten?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:59 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Als dit waar blijkt dan is Nederland naar de kanker.
En de kruistochten hadden niks met het christendom en Europeanen van doen!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, die vluchten voor mongolen en blijven moslim omdat de islam er niet voor zorgt dat ze ook terroristen worden.
Nou........., maar zonder gekheid, de onrust in het Midden-Oosten is natuurlijk onmiskenbaar verbonden met dit soort aanslagen, en wat gewoon klopt is dat in veel Europese steden Moslims de negeerde onderlaag vormen. Het staat los van de vraag waarom ze er zijn, en waarom met zo veel, maar de zaak dat de Belgische regering zo lang niets met wijken als Molenbeek heeft gedaan, of de Franse politiek met hun achterwijken, dat is gewoon vragen om problemen en de onrust in het Midden-Oosten is vervolgens iets wat dit soort lui dan gebruiken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:10 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja maar brussel is toch niet het midden oosten?
?quote:
?quote:
Tuurlijk niet. Zie Polen, Hongarije en al die andere voormalige Oostbloklanden die weigeren mee te doen aan massa-immigratie uit het Midden-Oosten. Daar zie je geen aanslagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan krijg je juist meer kans op aanslagen.
Wellicht liepen ze er al rond als politie in burger?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik vind zo'n AT wat een vreemde vertoning. Waarom niet gewone kleding aan? Niet voor niets gebeurt het regelmatig dat criminelen mensen ontvoeren door zich voor te doen als AT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |