Alleen al dat feit geeft aan hoe ernstig de situatie is en hoe somber de toekomst eruit ziet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Op die scholen kan je ook al jaren niet meer de Holocaust onderwijzen.
De timing wekt inderdaad wel de indruk dat er een verband is tussen de aanslagen nu en de arrestatie van Abdeslam. Maar zoals die vrouw eerder vandaag al bij de NOS zei is dat vooralsnog pure speculatie totdat je zoiets echt hard kunt maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:58 schreef Fer het volgende:
Ik vraag me af of de uitlatingen van Abdeslam, dat hij wilde praten, de trigger waren om nu toe te slaan. Misschien waren de aanvallers bang ieder moment verlinkt en opgepakt te kunnen worden en dachten ze NU aanvallen!
Ik kan je verzekeren dat dat waar is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:59 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Als dit waar blijkt dan is Nederland naar de kanker.
Dan nog, het is een trend die doorzet. Ik woon tegenover een school, de (buitenlandse) kinderen die dit toejuichen in de pauze op het plein behoren tot een grote groep. En de leraren? Die staan er bij, kijken er naar en keuren het dus stilzwijgend goed!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar wel een "derdehandsje". Volgens zijn twitterprofiel is @IvarMol meditatiecoach en yogaleraar. Hij zal het waarschijnlijk niet over zijn eigen leerlingen hebben.
Wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:59 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Ja, maar ga dan niet glashard staan beweren dat het er echtabsoluutecht niets mee te maken heeftquote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
De timing wekt inderdaad wel de indruk dat er een verband is tussen de aanslagen nu en de arrestatie van Abdeslam. Maar zoals die vrouw eerder vandaag al bij de NOS zei is dat vooralsnog pure speculatie totdat je zoiets echt hard kunt maken.
twitter:jwnavis twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:47:32De trein in #hoofddorp kwam uit Brussel, hoor ik nu. Voorlichter hulpdnst: "zaken liggen toch wat ingewikkelder, politie voert straks woord" reageer retweet
Gewoon die explosie kapotschieten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:00 schreef Woods het volgende:
Wat nou als die mensen een wapen droegen en zich konden verdedigen #showerthoughts
Want dat zegt hij?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Ik denk dat Abdeslam inderdaad het enige masterbrain achter aanslagen in Europa is
twitter:_MikeMuller twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:59:11BREEK: AT-Team haalt verdachte uit trein richting Schiphol op Amsterdam Centraal https://t.co/EdN62r5TVP reageer retweet
bomgordels legaliseren?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:00 schreef Woods het volgende:
Wat nou als die mensen een wapen droegen en zich konden verdedigen #showerthoughts
Want je kan je echt verdedigen als er ineens een bom afgaatquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:00 schreef Woods het volgende:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:00 schreef Woods het volgende:
En alle andere verdachten staan eromheen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:_MikeMuller twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:59:11BREEK: AT-Team haalt verdachte uit trein richting Schiphol op Amsterdam Centraal https://t.co/EdN62r5TVP reageer retweet
twitter:SimonZijlemans twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:49:09Wij zijn met meer. En we hebben het ook nog eens een stuk leuker, stelletje zure klojo's. reageer retweet
Op dinsdag 22 maart 2016 12:59 schreef NoNickOne het volgende:
Het is altijd hetzelfde verhaal: Heeft niets met islam te maken, we moeten rustig blijven, geen ruimte voor populisme, etc..etc...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:46 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom blaat Rutte na elke aanslag hetzelfde?
SIMONGODquote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:01 schreef Slobeend het volgende:
twitter:SimonZijlemans twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 12:49:09Wij zijn met meer. En we hebben het ook nog eens een stuk leuker, stelletje zure klojo's. reageer retweet
twitter:jwnavis twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 13:01:10Nu worden twee medewerkers van een koeriersbedrijf aangehouden die een pakketje wilden afleveren bij bedrijf naast station #hoofddorp reageer retweet
En een hele wijk in Ede was groots feest aan het vieren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:01 schreef LelijKnap het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 maart 2016 12:59 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
[/quote
Tijdens 9/11 stond de gehele cargo-afdeling te klappen en te juichen op Schiphol.
Schijnveiligheid biedt ook veiligheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:01 schreef DuTank het volgende:
Net als al die schijn-veiligheid door meer politie/marechaussee/militairen op straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |