quote:http://www.nu.nl/buitenla(...)station-brussel.html
Doden en gewonden na aanslagen op luchthaven en metrostation Brussel
In een vertrekhal van luchthaven Zaventem en een metrostation in het centrum van Brussel zijn dinsdagochtend bij een aanslag explosies geweest. Daarbij zijn meerdere doden en gewonden gevallen.
Het exacte dodental op de luchthaven is niet duidelijk. De politie spreekt van een dode, de brandweer inmiddels van vijf.
Ook is er een explosie geweest bij metrostation Maalbeek in het centrum van Brussel. Daarbij zouden meerdere gewonden zijn gevallen.
Bompakketten
Bij de explosies op de luchthaven zijn drie bompakketten gebruikt. Twee zijn afgegaan in de vertrekhal, bij SN Brussels Airlines en bij de balie van American Airlines. Volgens de VRT is ook een derde bompakket aangetroffen.
Ooggetuigen vertellen aan het Belgische persbureau Belga dat er voorafgaande aan de explosies is geschoten en dat er in het Arabisch is geschreeuwd. De autoriteiten kunnen dit niet bevestigen.
Rampenplan
Het dreigingsniveau in België is opgeschaald naar het hoogste niveau, van 3 naar 4. Dat heeft minister van Buitenlandse Zaken Johan Jambon besloten na overleg met het crisisteam.
In Nederland worden extra veiligheidsmaatregelen getroffen na de aanslagen in Brussel, meldt de Nationale Coördinator Terreurbestrijding en Veiligheid.
Er is een rampenplan in werking getreden volgens de plaatselijke autoriteiten.
Het treinverkeer van en naar Brussels Airport is stilgelegd. Alle vluchten zijn geannuleerd. Het vliegverkeer dat onderweg was naar Brussel, wordt omgeleid naar Schiphol.
Patrouilles
De eerste vluchten die moesten uitwijken zijn inmiddels geland op Schiphol, zegt een woordvoerder tegen NU.nl. Er wordt in kaart gebracht om hoeveel vluchten het vandaag zal gaan.
De marrechaussee gaat op Schiphol extra patrouilles uitvoeren. Volgens een woordvoerder gaat het om 'zichtbare patrouilles', maar over de aard van patrouilles kan marechaussee verder niets zeggen. Concrete aanwijzingen voor aanslagen op Schiphol heeft de marechaussee niet.
twitter:GoedeleWachters twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:44:26Bevestigd: luchthaven: 2 aanslagen waarvan 1 zelfmoordaanslag. Zeker 13 doden en 35 zwaar gewonden. reageer retweet
twitter:busywithnews twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:59:0610 doden gevallen bij metrostation Maalbeek, meldt het Nieuwsblad...#zaventem reageer retweet
Nog geen dodenaantallen oid gemeld. Eigenlijk weet niemand nog hoe erg die aanslagen zijn. Niet eens hoeveel.quote:
Jezus..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:01 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:busywithnews twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:59:0610 doden gevallen bij metrostation Maalbeek, meldt het Nieuwsblad...#zaventem reageer retweet
lijkt een ehbo kistquote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Op Zaventem: minimaal 13 doden, 35 zwaargewonden.
Tussen Maalbeek en Schuman (metro): één ontploffing gemeld
Arts-Loi (metro): verdachte koffers.
Damnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:01 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:VanHorenbeek twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:54:40Leger is extra soldaten aan het oproepen, om politie te helpen. Staat van beleg komt eraan @demorgen #Brussels #Zaventem reageer retweet
Don werkt aan de andere kant van Brusselquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]![]()
Ken wel een paar mensen uit (de buurt van Brussel) of die er werken, zelfs van hier op de site, hopelijk is het daarmee in ieder geval oke
Is dat niet één grote explosie in de tunnel tussen de twee stations? Daardoor 'lijkt' het alsof op beide wat aan de hand is?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:02 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Minimaal 27 in totaal dus volgens RT.
[ afbeelding ]
Lijkt me logisch....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:02 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:VanHorenbeek twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:54:40Leger is extra soldaten aan het oproepen, om politie te helpen. Staat van beleg komt eraan @demorgen #Brussels #Zaventem reageer retweet
Is gewoon niet waar.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Nu zullen er wel weer allerlei verhoogde veiligheidsmaatregelen genomen worden (begrijpelijk op zich), maar dit verandert wederom niks. Elke gek kan ergens een aanslag plegen, mits je in staat bent een bom te maken of een ander wapen.
Het beste scenario is denk ik, dat deze tereurgolf een fase is zoals het linkse geweld in de jaren 70. Maar goed, we zullen het vanzelf merken de komende jaren.
Fred werkt daar ook niet in de buurt volgens mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Don werkt aan de andere kant van Brussel
Je zou nu in Molenbeek wonen en niks hebben met extremisme...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Ja werd hier op het werk ook reeds gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Leonos het volgende:
Mensen die mensen zoeken die niet opnemen in Brussel.
Netwerk ligt waarschijnlijk plat, no worries!
Werd tijd. Ze moeten huis-aan-huis zoekingen doen in Molenbeek.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:02 schreef Schuimpjes het volgende:
Of de zijn bang dat hij gaat praten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef banaantjeEE het volgende:
Pure vergelding is dit. Abdeslam is opgepakt en de aanslagen beginnen.
Tsja, een grote actie om de wijk te ontdoen van extremistisch tuig en hun gereedschap lijkt me geen slecht idee toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zou nu in Molenbeek wonen en niks hebben met extremisme...
Je wéét gewoon dat daar de komende dagen weer de boel leeggeveegd gaat worden.
Ga ik toevoegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef dimmak het volgende:
Linkje voor de OP: https://www.reddit.com/live/wmk50bsm9vt3
Explosie en schoten op het vliegveld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Doevelaer het volgende:
Ik kan het allemaal maar half volgen vanaf m'n werk, maar een vriend had het net over 4 stations en daarnaast ook schoten op het vliegveld?
Ja, of je ging met de metro naar je werk of stond te wachten op vliegveld om in te checken en je hebt er niet mee te maken...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat 'we' dat weleens overschatten. Als de middelen voorhanden zijn (en die zijn er, gezien het feit dat praktisch iedere huiszoeking in molenbeek wel automatische wapens, ontstekers, explosieven zijn gevonden) dan is dit vrij kleinschalig ten uitvoer te brengen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon een zeer gecoördineerde aanslag. Kan je niet in een paar dagen gefixed hebben.
Arthur van Amerongen heeft in Molenbeek gewoond: https://twitter.com/donarturito?lang=nlquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat je altijd wel een aanslag kunt plegen, is niet heel moeilijk op zich.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
België kent een uitermate gefragmenteerde overheid met slechte samenwerking tussen veiligheidsdiensten. En ja, daar moet zeker wat aan gebeuren.
Welnee! Die gaat echt zn mond niet opentrekkenquote:
Iedereen kan online opzoeken hoe een bom te maken. Misschien zouden ze de toegang tot het vliegveld kunnen aanscherpen, maar dat voorkomt niet dat aanslagen worden gepleegd op andere drukke plekken. Je kan niet overal detectiepoortjes plaatsen en fouilleren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
België kent een uitermate gefragmenteerde overheid men slechte samenwerking tussen veiligheidsdiensten. En ja, daar moet zeker wat aan gebeuren.
Zo ver is Brussel inderdaad wel heen. Het is een draconische noodgreep die enkel nodig is omdat er zo lang niets gedaan is. Een duurzame oplossing is het verder niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Werd tijd. Ze moeten huis-aan-huis zoekingen doen in Molenbeek.
Kan overal gebeuren. Over precies een maand ben ik er weer. Zonder angst.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende maanden maar effe niet naar Brussel
Je bent hier net zo veilig als daar volgende week hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tuurlijk wel. Lafaard #1.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Welnee! Die gaat echt zn mond niet opentrekken
Of Parijsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn wel vrij veel metro's waar aanslagen gepleegd worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat 'we' dat weleens overschatten. Als de middelen voorhanden zijn (en die zijn er, gezien het feit dat praktisch iedere huiszoeking in molenbeek wel automatische wapens, ontstekers, explosieven zijn gevonden) dan is dit vrij kleinschalig ten uitvoer te brengen.
Metro loop je zo binnen, rugzakje met explosieven, boem. Zeker als het zelfmoordaanslagen zijn komt er niet heel veel meer technisch vernuft bij kijken. Vertrekhal idem. Niemand kijkt raar op van twee Oosterse types met paar koffers op een trolley.
Oh dat is na vandaag juist erg veilig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben ik met je eens, maar ik vind t een beetje eng hoe dicht tegen 'razzia' dat aan gaat schurken op een gegeven moment. Moet je daar dan echt deur-aan-deur om (zonder aanleiding over betreffende woning) huiszoekingen te doen, omdat de wijk een aantal terroristen voort heeft gebracht?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, een grote actie om de wijk te ontdoen van extremistisch tuig en hun gereedschap lijkt me geen slecht idee toch?
Er zou idd sprake zijn van 3 metrostations:quote:
Je zou er maar wonen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik vind t een beetje eng hoe dicht tegen 'razzia' dat aan gaat schurken op een gegeven moment. Moet je daar dan echt deur-aan-deur om (zonder aanleiding over betreffende woning) huiszoekingen te doen, omdat de wijk een aantal terroristen voort heeft gebracht?
twitter:AFP twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:56:56#BREAKING EU staff told to remain indoors or at home after Brussels blasts: Commission reageer retweet
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:57:40UPDATE: 3 suicide belts found in Brussels airports - reports https://t.co/9Q3gkTzHPR https://t.co/L4oiHc7QyF reageer retweet
In de ogen van IS is het een mietje.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft zichzelf niet eens opgeblazen. Is dat niet een soort doodzonde binnen die ideologie?
Klopt, maar niet in deze mate en zo voorbereid als in Parijs. Molenbeek is grotendeels wetteloos gebleken. Dat is makkelijk op te lossen met voldoende overheidsdiensten die samenwerken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat je altijd wel een aanslag kunt plegen, is niet heel moeilijk op zich.
twitter:RT_com twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:57:40UPDATE: 3 suicide belts found in Brussels airports - reports https://t.co/9Q3gkTzHPR https://t.co/L4oiHc7QyF reageer retweet
Het is een noodsituatie. Dan is het opschorten van bepaalde grondrechten gerechtvaardigd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ik vind t een beetje eng hoe dicht tegen 'razzia' dat aan gaat schurken op een gegeven moment. Moet je daar dan echt deur-aan-deur om (zonder aanleiding over betreffende woning) huiszoekingen te doen, omdat de wijk een aantal terroristen voort heeft gebracht?
Tjah, groepje terroristen en een afspraak is zo gemaakt? Zie mijn eerdere 'uitleg' trouwens, kan best zijn dat één zo'n explosie nu in de chaos wordt uitgelegd als twee aanslagen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn wel vrij veel metro's waar aanslagen gepleegd worden.
Maalbeek en Schuman zitten zowat direct aan elkaar. Een explosie in de ene zal gevoeld worden in de ander.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft zichzelf niet eens opgeblazen. Is dat niet een soort doodzonde binnen die ideologie?
Je kan wel tot versnelde actie over zijn gegaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon een zeer gecoördineerde aanslag. Kan je niet in een paar dagen gefixed hebben.
Tjah, een gemiddelde dictatuur begon/begint ook zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is een noodsituatie. Dan is het opschorten van bepaalde grondrechten gerechtvaardigd.
Lastig, ik ken de situatie niet. Als er (sterke) aanwijzingen zijn dat er dingen gebeuren die niet zouden moeten dan zou een huiszoeking meoten kunnen. De hele wijk uitkammen is natuurlijk niet wat we moeten willen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een rechtsstaat is dan ook uitermate ongeschikt voor noodsituaties.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah, een gemiddelde dictatuur begon/begint ook zo.
Nou iki denk dat je in Ommen veiliger bent dan Brussel hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan overal gebeuren. Over precies een maand ben ik er weer. Zonder angst.
Het kan overal gebeuren, maar je hebt natuurlijk wel bepaalde bolwerken... het risico zal niet overal gelijk zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je bent hier net zo veilig als daar volgende week hoor.
twitter:superernie twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:07:20RTBF: Metrobedrijf Brussel STIB-MIVB bevestigt explosie in een metrotoestel op station Maalbeek om 9.11 uur https://t.co/76Bfd7qlBe reageer retweet
9:11 dat is puur toevalquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:08 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:superernie twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:07:20RTBF: Metrobedrijf Brussel STIB-MIVB bevestigt explosie in een metrotoestel op station Maalbeek om 9.11 uur https://t.co/76Bfd7qlBe reageer retweet
Wij ook...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:06 schreef Perrin het volgende:
twitter:AFP twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:56:56#BREAKING EU staff told to remain indoors or at home after Brussels blasts: Commission reageer retweet
Dit gaat de komende jaren nog wel door zo hoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop vooral maar dat het hierbij blijft en het geen doorlopend verhaal is en de daders nog voortvluchtig zijn en meer gepland hebben
En de rest van de wijk weet zeker van niets?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Angst regeert.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wij ook...
Zuidstation is volledig afgesloten...
Juist nu gebeurt... volledige lockdown...
Ja. Softe instelling is een deels debet dat ze zo makkelijk wegkomen met alles in dat soort wijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het natuurlijk over vandaag en deze aanslag harry.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:09 schreef habitue het volgende:
[..]
Dit gaat de komende jaren nog wel door zo hoor.
najah met zoveel volgers zullen er nog wel een paar volgen #dooddoeners.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik hoop vooral maar dat het hierbij blijft en het geen doorlopend verhaal is en de daders nog voortvluchtig zijn en meer gepland hebben
twitter:FaanenFM twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:07:14Internationale trein naar Brussel rijdt niet verder dan #Roosendaal. #ob #Brussel #aanslagen reageer retweet
Rolluiken volledig naar beneden...Op en af gerij van politie/ambulances hier aan het Zuidquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Angst regeert.
Begrijpelijk natuurlijk.
Misschien is dit nu weer even voorbij, maar het blijft een doorlopend verhaal in de zin dat de volgende golf aanslag in een Europese stad gewoon weer een kwestie van even wachten is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:08 schreef timmmmm het volgende:
STIB (OV Brussel) schort hele dienstregeling op..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:09 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Wij ook...
Zuidstation is volledig afgesloten...
Juist nu gebeurt... volledige lockdown...
twitter:infos140 twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:04:10🔴 URGENT BELGIQUE La STIB annonce l'interruption de tout son réseau de transports en commun à Bruxelles https://t.co/m35Fpva0Vv reageer retweet
twitter:velocast twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:47:38Tomorrow's Dwars Door Vlaanderen has been cancelled. reageer retweet
Geen internationale trein meer dus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:FaanenFM twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:07:14Internationale trein naar Brussel rijdt niet verder dan #Roosendaal. #ob #Brussel #aanslagen reageer retweet
En dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Angst regeert.
Begrijpelijk natuurlijk.
Geen idee, hoeveel weet jij van je buren? of van de mensen die twee huizen verder wonen? En dan zijn in dit soort achterstandswijken de mensen wel iets meer 'op zichzelf' dan Jan-Pieter en Maribelle met Pietertje Jr en Fleur in de gemiddelde Hollandse Vinex-wijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:09 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En de rest van de wijk weet zeker van niets?
quote:@STIBMIVB: Bus, trams, métros ne circulent plus #STIB
Bus, tram en metro rijden niet meer #MIVB
Bus, tram and metro shut down #Brussels @CrisisCenterBE
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:velocast twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:47:38Tomorrow's Dwars Door Vlaanderen has been cancelled. reageer retweet
Kortom, das nu een nationale trein.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:10 schreef Houtenbeen het volgende:
In de jaren zeventig/tachtig waren bomaanslagen aan de orde van de dag met de IRA/ETA en dergelijke.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:09 schreef whatdafuck het volgende:
Vandaag zijn we geschokt. Morgen is het bijna normaal. Het word een gewoonte in Europa. Aanslagen horen er ook hier bij. En het word erger en erger. Er word niets tegen gedaan.
Intercity geworden...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kortom, das nu een nationale trein.
Juist niet hoor, daar is de sociale controle juist vele malen groter door het hoge ons kent ons gehalte.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, hoeveel weet jij van je buren? of van de mensen die twee huizen verder wonen? En dan zijn in dit soort achterstandswijken de mensen wel iets meer 'op zichzelf' dan Jan-Pieter en Maribelle met Pietertje Jr en Fleur in de gemiddelde Hollandse Vinex-wijk.
Gezien de opbrengsten van eerdere invallen in molenbeek, en de gehele situatie, lijkt me dat wel verantwoord. Het lijkt me in elk geval de moeite om bij iedereen langs te gaan die op de 'potentieel' lijst staat. Daarnaast iedereen die ook maar een haarbreed in de weg legt oppakken (die flessengooiers afgelopen vrijdag bijv). Het wordt tijd voor een no-nonsense beleid. Het weggkijken voor de misdaden die gedaan worden door moslims moet maar eens afgelopen zijn. Ook moslims horen zich aan de wet te houden. Het probleem is dat men dan racist genoemd zal worden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld gebeuren, dat zag je na 'Parijs' ook, noodtoestand afgekondigd, daardoor ruimere bevoegdheden, en dus gewoon even bij tientallen figuren op 'watchlists' e.d. langs waar normaal niet genoeg aanleiding voor zou zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:12 schreef Bensel het volgende:
[..]
Gezien de opbrengsten van eerdere invallen in molenbeek, en de gehele situatie, lijkt me dat wel verantwoord. Het lijkt me in elk geval de moeite om bij iedereen langs te gaan die op de 'potentieel' lijst staat. Daarnaast iedereen die ook maar een haarbreed in de weg legt oppakken (die flessengooiers afgelopen vrijdag bijv). Het wordt tijd voor een no-nonsense beleid. Het weggkijken voor de misdaden die gedaan worden door moslims moet maar eens afgelopen zijn. Ook moslims horen zich aan de wet te houden. Het probleem is dat men dan racist genoemd zal worden.
Dat Abdeslam er zat wist zeker ook niemand. Die lui steunen/ beschermen elkaar allemaal en de kleine minderheid die tegen dit soort lui is is uit angst stil.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geen idee, hoeveel weet jij van je buren? of van de mensen die twee huizen verder wonen? En dan zijn in dit soort achterstandswijken de mensen wel iets meer 'op zichzelf' dan Jan-Pieter en Maribelle met Pietertje Jr en Fleur in de gemiddelde Hollandse Vinex-wijk.
Dit is best een logische theorie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:45 schreef NoXia het volgende:
Ergens ook wel logisch. Salah Abdeslam is gepakt. De overgebleven terroristen zijn bang dat hij gaat praten dus nu wordt alles versneld in werking gezet. Waarschijnlijk gaat het in rap tempo mis.
quote:Nederland verhoogt het dreigingsniveau niet, maar 'De Koninklijke Marechaussee heeft op alle vliegvelden de bewaking opgeschroefd. Ze zijn extra nadrukkelijk zichtbaar aanwezig "vanwege de verhoogde dreiging".' NOS
En nutteloos, maar tja wat do they care, het is maar een onschuldige ongelovige die dood moet....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:11 schreef Rauw. het volgende:
Bah, het filmpje van Twitter (te zien op nu.nl) waarop je een man met een bos bloemen ziet lopen... Waarschijnlijk om iemand te verrassen...
Pijnlijk dit.
dat zijn twee verschillende dingen.quote:
Veel sterkte banaantje en anderen die nog in onzekerheid zitten over de toestand van bekenden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Wij kunnen onze collega in Schuman niet bereiken
Van verrassen naar verassen in een fractie van een seconde.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:11 schreef Rauw. het volgende:
Bah, het filmpje van Twitter (te zien op nu.nl) waarop je een man met een bos bloemen ziet lopen... Waarschijnlijk om iemand te verrassen...
Pijnlijk dit.
Weinig je kunt een vliegveld niet compleet afsluiten.quote:
Helemaal niks? 4 is concrete dreiging, echt aanwijzingen voor een aanslag. Die zijn er dus niet, maar uiteraard 'uit voorzorg' (en voor de buhne) nu extra bewaking langs de grens, vliegvelden, internationale treinen, etc.quote:
En meer vluchtelingen opvangen zodat ze zich thuis gaan voelen tussen soortgenotenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:14 schreef muzas het volgende:
Dit komt door wanhoop. Meer buurthuizen en subsidies. betere hulp bij integratie. Het moet van twee kanten komen.
dreigingsniveau vs verhoogde dreiging?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat zijn twee verschillende dingen.
Dat is niet relevant in dit nieuwstopic.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is mijn post over Merkel het is allemaal haar schuld he.
Precies, en vergeet niet dat er ook in Ankara een aanslag was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En nutteloos, maar tja wat do they care, het is maar een onschuldige ongelovige die dood moet....
twitter:AFP twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:15:53#BREAKING At least 15 injured in Brussels metro blast: AFP reageer retweet
Kutzooiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:10 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik heb gedubbelchecked.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:15 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Van verrassen naar verassen in een fractie van een seconde.
Toch niet in schuman he? Dat station is net nieuwquote:
Ja, maar als mensen gewoon on-topic blijven posten.. Dan zou dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:16 schreef Lacoste het volgende:
Blijft irritant al die posts die verwijderd worden...
inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, maar als mensen gewoon on-topic blijven posten.. Dan zou dat niet gebeuren.
ja. De een geeft het constante niveau aan, welke op dit moment op substantieel ligt. De Verhoogde dreiging is de reden dat de Kmar iets meer oplettend is.quote:
Ik las een quote in het vorige topic die het heel treffend bracht:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:16 schreef Daarnaast het volgende:
Ik snap de mensen niet die meteen over vluchtelingen beginnen. Ik ben geen voorstander van om vluchtelingen naar Nederland/Europa te halen, maar je kan ze toch niet de schuld geven voor de recente terroristische aanslagen? Er is geen aanleiding daarvoor.
Dat is echt je reinste bullshit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:17 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik las een quote in het vorige topic die het heel treffend bracht:
De immigranten van gisteren zijn de terroristen van vandaag.
Irritant dat men steeds offftopic gaat terwijl dit nog volop gaande is ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:16 schreef Lacoste het volgende:
Blijft irritant al die posts die verwijderd worden...
Maalbeek, en niet op het station maar in een treinstel van de metroquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:17 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Toch niet in schuman he? Dat station is net nieuw
Het is erg gechargeerd, maar helaas zijn het wel vaak 'home-grown' tweede generatie immigranten. Mensen die 'gewoon' in Europa geboren zijn, of hier 90% van hun leven wonen.quote:
Want je weet al dat dit asielzoekers zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee zoals je ook al bij mohammed b zag dat soort mensen leven al jaren in nederland, spreken de taal, hebben misschien werk, dit soort proffesionele aanslagen komen niet uit de asielzoekerhoekquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:17 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik las een quote in het vorige topic die het heel treffend bracht:
De immigranten van gisteren zijn de terroristen van vandaag.
Romeinen incorporeerden vreemde volkeren op grote schaal in hun rijk. Jammer joh.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:16 schreef Smoofie het volgende:
Met een romeinste instellingen tov barbaren hadden we deze problemen niet gehad
Heeft ook niet of nauwelijks met de islam te maken. Men misbruikt de islam om hun afkeer en haat tegen het westen te uiten en om hun mislukte leven nog enige "betekenis" te geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"ook christenen en atheïsten kunnen aanslagen plegen, dit heeft niks met de islam te maken"
Vanmiddag bedoel je? of tot de middag?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Zelf onder de middag mogen wij het gebouw niet verlaten..
Exact. En die zijn niet geradicaliseerd door de huidige asielzoekersstroom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is erg gechargeerd, maar helaas zijn het wel vaak 'home-grown' tweede generatie immigranten. Mensen die 'gewoon' in Europa geboren zijn, of hier 90% van hun leven wonen.
Ik word zo moe en verdrietig van het generaliseren. Het brengt ons helemaal niks, behalve meer boze mensen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is erg gechargeerd, maar helaas zijn het wel vaak 'home-grown' tweede generatie immigranten. Mensen die 'gewoon' in Europa geboren zijn, of hier 90% van hun leven wonen.
Puur objectief bezien zou dat de kans op aanslagen wel verminderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De kinderen van nu zijn de terroristen van morgen. Daarom gewoon kinderen preventief doden van marokkaanse afkomst.
"onder de middag" = lunchtijd, zeg maar.quote:
Echt zo triest altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef Confetti het volgende:
https://www.facebook.com/ministerpresident/posts/1076410512420660
Even genieten van de reacties van het volk.
Ah inderdaad, de vele aanslagen door moslims heeft niks met de islam te makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft ook niet of nauwelijks met de islam te maken. Men misbruikt de islam om hun afkeer en haat tegen het westen te uiten en om hun mislukte leven nog enige "betekenis" te geven.
Ik denk het niet, aangezien de ouders dan in behoorlijk rap tempo zullen radicaliseren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Puur objectief bezien zou dat de kans op aanslagen wel verminderen.
Maar het is niet proportioneel.
Ik word moe en verdrietig en boos van die klootzakken die dit doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik word zo moe en verdrietig van het generaliseren. Het brengt ons helemaal niks, behalve meer boze mensen.
En omdat er misschien potentiele terroristen zitten zijn alle vluchtelingen niet welkom? Kom op zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
WegkijkerZonder dollen, kan je ontkennen dat er in deze migratiestroom geen potentiele terroristen zitten? Dat kan je niet. Tenzij je het IQ van een bevroren visstick hebt. Heb je dat?
Alleen als seksslavinnen. Anderen werden tewerkgesteld in de landbouw. Geen uitkeringen!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Romeinen incorporeerden vreemde volkeren op grote schaal in hun rijk. Jammer joh.
Als het om zo'n grote stroom gaat moet je inderdaad generaliseren en niet iedereen als individu gaan zien. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En omdat er misschien potentiele terroristen zitten zijn alle vluchtelingen niet welkom? Kom op zeg.
Met de Romeinen is het goed afgelopen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Romeinen incorporeerden vreemde volkeren op grote schaal in hun rijk. Jammer joh.
Sterkte, hopelijk is hij ongedeerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Wij kunnen onze collega in Schuman niet bereiken
Zeker. Maar ik word ook verdrietig van de eeuwige gegeneraliseerde reacties op dit soort gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik word moe en verdrietig en boos van die klootzakken die dit doen.
Niets er is geen concrete dreiging als in we weten wanneer waar iets gepland is, het blijft dus onveranderd hoog. Alsof een dreigingsniveau heilig is voor de maatregelen die getroffen worden.quote:
Maar als ze iets verkeerd deden werd meteen hun hele familie gekruizigd of in de slavernij gezetquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er is geen aanleiding om dat te denken, dus dan doe ik het ook niet. Genoeg redenen om tegen vluchtelingen te zijn zoals niet kunnen assimileren door hlde cultuurverschillen, maar er zit een heel gat tussen niet kunnen assimileren en aanslagen plegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De vluchtelingen van nu zullen direct of indirect bijdragen aan de aanslagen van de toekomst.
Eigenlijk wel ja. Hebben toch zo'n 2000 jaar het hoofd boven water weten te houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Met de Romeinen is het goed afgelopen ja
Deze middag... voor broodje te halen etc.quote:
Ik heb voor aankomend weekend een hotelovernachting geboekt, het hotel ligt naast de Europese unie, ik betwijfel of ik nog wel wil gaan..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wel weer klaar voor vandaag. Sowieso in Brussel.
Wanneer dan wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Er is geen aanleiding om dat te denken, dus dan doe ik het ook niet. Genoeg redenen om tegen vluchtelingen te zijn zoals niet kunnen assimileren door hlde cultuurverschillen, maar er zit een heel gat tussen niet kunnen assimileren en aanslagen plegen.
Dit dusquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"onder de middag" = lunchtijd, zeg maar.
twitter:NUnl twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:24:02Update: Omgeving van kantoor van de Belgische premier Charles Michel en het parlement in Brussel wordt ontruimd. https://t.co/XtNv3d4ZGb reageer retweet
Dit soort figuren gaan het moeilijk krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/rtlnieuws/?fref=ts
Ik heb de eerste nieuwe profielfoto's al voorbij zien komen op FB.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ah ja, we krijgen zo meteen ook icoontjes in de kleuren van de Belgische vlag...
thnx.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"onder de middag" = lunchtijd, zeg maar.
Gewoon gaan. Alsof er na vandaag nog veel gaat gebeuren daar. Behalve dan dat die hele stad in lockdown zit...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik heb voor aankomend weekend een hotelovernachting geboekt, het hotel ligt naast de Europese unie, ik betwijfel of ik nog wel wil gaan..
Extrapoleren maar!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En welke datum staat er voor Nederland straks?
................................
1 aprilquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En welke datum staat er voor Nederland straks?
................................
Inderdaad + dat ik op het NOS een docu had gezien dat er terroristen van Al Nusra zich bevinden tussen de stroom naar Europaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:25 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Nu niet.. Maar die "vluchtelingen"/ migranten komen hierheen met de intentie een beter leven te starten. Wat ze nu niet doorhebben is dat ze hier beneden aan de samenleving terecht komen. In een slechte wijk in een crappy huurhuis. Ze gaan geen dure Volvo rijden . Ze spreken de taal niet, hebben opleidingen genoten die hier niets voorstellen of niet eens bruikbaar zijn. Ze zullen daar blijven hangen. Ze zullen kansloos zijn en hun kinderen ook. Voedingsbodem voor de nieuwe generatie van dit soort lui. Dus ja...
Heeft ie zichzelf drie keer opgeblazen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het wel een blanke man die deze aanslagen heeft gepleegd.
Dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:25 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Nu niet.. Maar die "vluchtelingen"/ migranten komen hierheen met de intentie een beter leven te starten. Wat ze nu niet doorhebben is dat ze hier beneden aan de samenleving terecht komen. In een slechte wijk in een crappy huurhuis. Ze gaan geen dure Volvo rijden . Ze spreken de taal niet, hebben opleidingen genoten die hier niets voorstellen of niet eens bruikbaar zijn. Ze zullen daar blijven hangen. Ze zullen kansloos zijn en hun kinderen ook. Voedingsbodem voor de nieuwe generatie van dit soort lui. Dus ja...
Gezien de locatie is een patrioot die de Europese Unie zat is niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het wel een blanke man die deze aanslagen heeft gepleegd.
Gebeurd in de randstad ook hoor. Al die moslims kruipen dicht bij elkaar in dezelfde wijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
die wijk had nooit zo mogen ontstaan.
zeg dat eens in ierland of spanje.. terrorisme is van alle geloven en stylo's IRA, ETA, RAF het zijn mensen uit op verdeeldheid en sensatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gebeurt alleen vrijwel nooitlos van af en toe een milieuterrorist.
Ook niet bepaald, eigenlijk zag je dat hoe meer de macht van Rome afnam, hoe harder ze optraden. In de periode dat Rome op zijn sterkst was zag je het minste van dit soort repressie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar als ze iets verkeerd deden werd meteen hun hele familie gekruizigd of in de slavernij gezet.
22 juli bleek het een Breivik te zijn. Duurde ook een aantal uur voordat het bekend was. Dus tot je iets zeker weet kan je beter niet met je vinger gaan wijzen, zelfs al is de kans groot dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Nog geen 1 keer het woord "islam" of "moslim" op NOS of Canvas. Ze houden alle opties open.
Met het binnenhalen van dit soort mensen ga je met zekerheid toekomstige doden onder je eigen bevolking krijgen door bloedige aanslagen. Het is een prijs die je er voor over moet hebben...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En omdat er misschien potentiele terroristen zitten zijn alle vluchtelingen niet welkom? Kom op zeg.
Wanneer was de laatste reeks van IRA, ETA, RAF?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zeg dat eens in ierland of spanje.. terrorisme is van alle geloven en stylo's IRA, ETA, RAF het zijn mensen uit op verdeeldheid en sensatie.
Ik denk dat die is verwijderd om jou tegen jezelf te beschermen. Het is immers wel een hele domme stelling.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
die lege buggy.....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:29 schreef banaantjeEE het volgende:
Kijk die foto's:
https://twitter.com/FDubo(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
en wat moet er volgens jou gedaan worden jochie?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:09 schreef whatdafuck het volgende:
Vandaag zijn we geschokt. Morgen is het bijna normaal. Het word een gewoonte in Europa. Aanslagen horen er ook hier bij. En het word erger en erger. Er word niets tegen gedaan.
Jaren 90 van de vorige eeuw. #ergdichtbijquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:29 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wanneer was de laatste reeks van IRA, ETA, RAF?
Segregatie van minderheden heb je overal. Ze proberen dat al heel lang tegen te gaan, maar blijkbaar lukt dat niet goed.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:27 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Gebeurd in de randstad ook hoor. Al die moslims kruipen dicht bij elkaar in dezelfde wijken.
Maar de tering zeg 27 doden.
Kutvolk. Ze verpesten echt al het moois in het leven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:10 schreef Houtenbeen het volgende:
http://www.nytimes.com/20(...)t-brussels.html?_r=1quote:Warming to his theme, he added that Brussels was in a particularly dire state. “You go to Brussels — I was in Brussels a long time ago, 20 years ago, so beautiful, everything is so beautiful — it’s like living in a hellhole right now,” Mr. Trump continued.
TrumpGod.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...)t-brussels.html?_r=1
The Donald zag het al op 27 januari.
BOEMquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:32 schreef Burrito het volgende:
Weeeelkom jij bent welkoooom, welkom in mijn land
Er wordt niets tegen gedaan? Er zijn aanslagen voorkomen hoor. Huiszoekingen en meer.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:09 schreef whatdafuck het volgende:
Nee was 3 uur geleden al fake en nu nog steeds.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:32 schreef Rijst het volgende:
https://www.facebook.com/buahing/posts/910182039099048
Geharde boeddhisten natuurlijk. Of levensgevaarlijke hindoes.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Beetje naief dan zijn er wel weer andere maloten die hun eigen stukkie willen opeisen.
Ho ho. Mensenrechten....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:32 schreef LXIV het volgende:
Ze hadden die absalam meteen de duimschroeven moeten aandraaien naddat ze hem opgepakt hadden. Letterlijk. Dan hadden er nu 27 mensen nog gewoon vanavond naar hun familie kunnen terugkeren.
Die doen ook dingen die niet zo leuk zijn hoor in nepal en pakistan... Je hoeft maar tot de verkeerde kaste te behoren en je bent niets meer waard... Ook met vrouwenrechten nemen ze het niet zo nauw.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geharde boeddhisten natuurlijk. Of levensgevaarlijke hindoes.
Nou, natuurlijk lieten ze andere volkeren toe, maar ze werden altijd als minder gezien en hadden minder rechten. Maar de christenen werden aardig goed onderdrukt in de 1e/2e eeuw hoor, en dat was toch de gouden eeuw zeg maar voor rome. En de opstanden in judea enz.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ook niet bepaald, eigenlijk zag je dat hoe meer de macht van Rome afnam, hoe harder ze optraden. In de periode dat Rome op zijn sterkst was zag je het minste van dit soort repressie.
quote:
22 maart 2016, 10:30 Extra politie
Op grote treinstations in Nederland wordt extra politie ingezet, zo laat een woordvoerder van minister Van der Steur (Veiligheid en Justitie) weten.
Heb je daar bewijs voor. Het is niet eens bekend of dit door IS is gedaan.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:32 schreef LXIV het volgende:
Ze hadden die absalam meteen de duimschroeven moeten aandraaien naddat ze hem opgepakt hadden. Letterlijk. Dan hadden er nu 27 mensen nog gewoon vanavond naar hun familie kunnen terugkeren.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:32 schreef LXIV het volgende:
Waren er vorige week aanwijzingen dat er moslims waren in West-Europa ja?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:08 schreef richolio het volgende:
Vorige week was het dus al bekend dat er aanwijzingen waren voor aanslagen in West-Europa, dat dat eraan zat te komen. Helaas hebben ze toch niets kunnen doen..
Geniaal bericht.quote:
Jeetje. Ik moet zo met de trein.quote:
Klopt, is nog geen bewijs voor. Maar ik durf er nu al al mijn bezittingen op te verwedden dat het wel in die hoek te vinden is hoor.... kom op hee, hoe naief wil je zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:34 schreef Woods het volgende:
[..]
Heb je daar bewijs voor. Het is niet eens bekend of dit door IS is gedaan.
Omdat de minderheden dat zelf zo willen, er hard aan werken om dat zo te houden en met geweld reageren als je ze alleen al verkeerd aankijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Segregatie van minderheden heb je overal. Ze proberen dat al heel lang tegen te gaan, maar blijkbaar lukt dat niet goed.
Er schijnen zelfs moslims bij mij om de hoek te wonen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:34 schreef Grems het volgende:
[..]
Waren er vorige week aanwijzingen dat er moslims waren in West-Europa ja?
Alsof Europa socialistisch is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef Onnoman het volgende:
De uptopie, ook wel het sprookje van Socialistisch Europa wordt met de dag een diepere teleurstelling.
Misschien is het een mooie gedachte waar ik mij graag bij wens aan te sluiten, echter geldt deze regel enkel voor hen die erin geloven. Daar horen wat mij bepaalde mensen niet bij, hoe graag we het ook anders zien.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:32 schreef LXIV het volgende:
Op naar de volgende aanslag, en de volgende, en de volgende.quote:
Gaat nooit meer rijden dus?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
https://twitter.com/rob_televisie/status/712209510924943360
Thalys naar Parijs in Leuven opgeheven.
De Nationaal Socialisten waren goede vrienden met de moslimsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef Eufonie het volgende:
Dit was onder een nationaalsocialistisch en völkisch Europa nooit gebeurd natuurlijk
als je naar het zuiden moet, ga je nog dichterbijquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jeetje. Ik moet zo met de trein.
Zo komt het wel dichtbij
Ik ben wel eens op Rock Werchter geweest en daar komen de vliegtuigen over die naar Zaventem gaan. Heel dichtbij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo komt het wel dichtbij
USAquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Doel heiligt de middelen to the max.
Eddy Wally propageerde het al een paar jaar terug.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:32 schreef LXIV het volgende:
Ik word zo moe van Thijs Zonneveldquote:
Is waarschijnlijk een andere cel en dus maar de vraag of hij hier iets van wist.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:32 schreef LXIV het volgende:
Nou, dan was het toch ook niet gebeurd liefje?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:36 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De Nationaal Socialisten waren goede vrienden met de moslims
Die ene Thalys nu niet nee.quote:
Ze heeft een goed punt. Het wordt tijd dat we maatregelen als waterboarding inzetten voor terrorisme daders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Natuurlijk meid, blijf dat vooral geloven
Leuk dat jij er prullaria ter waarde van 8,50 euro om durft te verwedden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt, is nog geen bewijs voor. Maar ik durf er nu al al mijn bezittingen op te verwedden dat het wel in die hoek te vinden is hoor....
Nee, voor de zoveelste keer. Fake.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:37 schreef baaart het volgende:
Hier de boem....
http://www.liveleak.com/view?i=9be_1458636087
Waarom denk je dat dat niet is gebeurd?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:32 schreef LXIV het volgende:
Als ze met geweld tegen je reageren mag je actie ondernemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Omdat de minderheden dat zelf zo willen, er hard aan werken om dat zo te houden en met geweld reageren als je ze alleen al verkeerd aankijkt.
Kap nou eens met die onzin, dit is niet waarquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:37 schreef baaart het volgende:
Hier de boem....
Alsnog onzinnig deze aanslag stond al weken gepland en heeft niks met die gast te maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt, is nog geen bewijs voor. Maar ik durf er nu al al mijn bezittingen op te verwedden dat het wel in die hoek te vinden is hoor.... kom op hee, hoe naief wil je zijn.
Niet van de aanslag in Brussel, dat zijn beelden van aanslag in Moskou paar jaar geleden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:37 schreef baaart het volgende:
Hier de boem....
Nee, op naar een rechts Europa en een flinke purge houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Op naar de volgende aanslag, en de volgende, en de volgende.
Doe niet zo dom, ga maar hopen dat je nooit in dit soort scenarios terecht komtquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo komt het wel dichtbij
Thijs Sunfieldquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik word zo moe van Thijs ZonneveldWielrennertje die ov-er-al een mening over moet hebben, en vooral denkt dat wij die willen lezen, in het AD, of op Twitter.
nep. Is van 2011.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:37 schreef baaart het volgende:
Hier de boem....
Heeft in het verleden goed geholpen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ze heeft een goed punt. Het wordt tijd dat we maatregelen als waterboarding inzetten voor terrorisme daders.
Met Beatrice de Graaf, expert in terrorisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef Zipportal het volgende:
Dat wordt vanavond weer Pauw, DWDD genot
Ook al zo benieuwd naar de zelfbenoemde expert in dingen peterrdevries?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef Zipportal het volgende:
Rusland toch? (Las ik ergens)quote:
Ik hoop dat ze "the passion" hiervoor verzettenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef Zipportal het volgende:
En met een beetje pech Paul de Leeuw, Peter R de Vries, en dergelijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met Beatrice de Graaf, expert in terrorisme.
Ik hoop bij alles dat ze the passion ervoor verzetten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze "the passion" hiervoor verzetten
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik hoop bij alles dat ze the passion ervoor verzetten.
De passion gaat gewoon door. We laten ons toch niet kennen door een paar terroristjesquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze "the passion" hiervoor verzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |