Fred werkt daar ook niet in de buurt volgens mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Don werkt aan de andere kant van Brussel
Je zou nu in Molenbeek wonen en niks hebben met extremisme...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:02 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:VanHorenbeek twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:54:40Leger is extra soldaten aan het oproepen, om politie te helpen. Staat van beleg komt eraan @demorgen #Brussels #Zaventem reageer retweet
Ja werd hier op het werk ook reeds gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Leonos het volgende:
Mensen die mensen zoeken die niet opnemen in Brussel.
Netwerk ligt waarschijnlijk plat, no worries!
Werd tijd. Ze moeten huis-aan-huis zoekingen doen in Molenbeek.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:02 schreef Schuimpjes het volgende:
twitter:VanHorenbeek twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:54:40Leger is extra soldaten aan het oproepen, om politie te helpen. Staat van beleg komt eraan @demorgen #Brussels #Zaventem reageer retweet
Of de zijn bang dat hij gaat praten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef banaantjeEE het volgende:
Pure vergelding is dit. Abdeslam is opgepakt en de aanslagen beginnen.
Tsja, een grote actie om de wijk te ontdoen van extremistisch tuig en hun gereedschap lijkt me geen slecht idee toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je zou nu in Molenbeek wonen en niks hebben met extremisme...
Je wéét gewoon dat daar de komende dagen weer de boel leeggeveegd gaat worden.
Ga ik toevoegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef dimmak het volgende:
Linkje voor de OP: https://www.reddit.com/live/wmk50bsm9vt3
Explosie en schoten op het vliegveld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Doevelaer het volgende:
Ik kan het allemaal maar half volgen vanaf m'n werk, maar een vriend had het net over 4 stations en daarnaast ook schoten op het vliegveld?
Ja, of je ging met de metro naar je werk of stond te wachten op vliegveld om in te checken en je hebt er niet mee te maken...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat 'we' dat weleens overschatten. Als de middelen voorhanden zijn (en die zijn er, gezien het feit dat praktisch iedere huiszoeking in molenbeek wel automatische wapens, ontstekers, explosieven zijn gevonden) dan is dit vrij kleinschalig ten uitvoer te brengen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon een zeer gecoördineerde aanslag. Kan je niet in een paar dagen gefixed hebben.
Arthur van Amerongen heeft in Molenbeek gewoond: https://twitter.com/donarturito?lang=nlquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat neemt niet weg dat je altijd wel een aanslag kunt plegen, is niet heel moeilijk op zich.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
België kent een uitermate gefragmenteerde overheid met slechte samenwerking tussen veiligheidsdiensten. En ja, daar moet zeker wat aan gebeuren.
Welnee! Die gaat echt zn mond niet opentrekkenquote:
Iedereen kan online opzoeken hoe een bom te maken. Misschien zouden ze de toegang tot het vliegveld kunnen aanscherpen, maar dat voorkomt niet dat aanslagen worden gepleegd op andere drukke plekken. Je kan niet overal detectiepoortjes plaatsen en fouilleren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
België kent een uitermate gefragmenteerde overheid men slechte samenwerking tussen veiligheidsdiensten. En ja, daar moet zeker wat aan gebeuren.
Zo ver is Brussel inderdaad wel heen. Het is een draconische noodgreep die enkel nodig is omdat er zo lang niets gedaan is. Een duurzame oplossing is het verder niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Werd tijd. Ze moeten huis-aan-huis zoekingen doen in Molenbeek.
Kan overal gebeuren. Over precies een maand ben ik er weer. Zonder angst.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komende maanden maar effe niet naar Brussel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |