Want je weet al dat dit asielzoekers zijn.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is mijn post over Merkel het is allemaal haar schuld he.
Nee zoals je ook al bij mohammed b zag dat soort mensen leven al jaren in nederland, spreken de taal, hebben misschien werk, dit soort proffesionele aanslagen komen niet uit de asielzoekerhoekquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:17 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik las een quote in het vorige topic die het heel treffend bracht:
De immigranten van gisteren zijn de terroristen van vandaag.
Romeinen incorporeerden vreemde volkeren op grote schaal in hun rijk. Jammer joh.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:16 schreef Smoofie het volgende:
Met een romeinste instellingen tov barbaren hadden we deze problemen niet gehad
Heeft ook niet of nauwelijks met de islam te maken. Men misbruikt de islam om hun afkeer en haat tegen het westen te uiten en om hun mislukte leven nog enige "betekenis" te geven.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
"ook christenen en atheïsten kunnen aanslagen plegen, dit heeft niks met de islam te maken"
Vanmiddag bedoel je? of tot de middag?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef banaantjeEE het volgende:
Zelf onder de middag mogen wij het gebouw niet verlaten..
Exact. En die zijn niet geradicaliseerd door de huidige asielzoekersstroom.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is erg gechargeerd, maar helaas zijn het wel vaak 'home-grown' tweede generatie immigranten. Mensen die 'gewoon' in Europa geboren zijn, of hier 90% van hun leven wonen.
Ik word zo moe en verdrietig van het generaliseren. Het brengt ons helemaal niks, behalve meer boze mensen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is erg gechargeerd, maar helaas zijn het wel vaak 'home-grown' tweede generatie immigranten. Mensen die 'gewoon' in Europa geboren zijn, of hier 90% van hun leven wonen.
Puur objectief bezien zou dat de kans op aanslagen wel verminderen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De kinderen van nu zijn de terroristen van morgen. Daarom gewoon kinderen preventief doden van marokkaanse afkomst.
"onder de middag" = lunchtijd, zeg maar.quote:
Echt zo triest altijdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef Confetti het volgende:
https://www.facebook.com/ministerpresident/posts/1076410512420660
Even genieten van de reacties van het volk.
Ah inderdaad, de vele aanslagen door moslims heeft niks met de islam te makenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Heeft ook niet of nauwelijks met de islam te maken. Men misbruikt de islam om hun afkeer en haat tegen het westen te uiten en om hun mislukte leven nog enige "betekenis" te geven.
Ik denk het niet, aangezien de ouders dan in behoorlijk rap tempo zullen radicaliseren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Puur objectief bezien zou dat de kans op aanslagen wel verminderen.
Maar het is niet proportioneel.
Ik word moe en verdrietig en boos van die klootzakken die dit doen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik word zo moe en verdrietig van het generaliseren. Het brengt ons helemaal niks, behalve meer boze mensen.
En omdat er misschien potentiele terroristen zitten zijn alle vluchtelingen niet welkom? Kom op zeg.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef whatdafuck het volgende:
[..]
WegkijkerZonder dollen, kan je ontkennen dat er in deze migratiestroom geen potentiele terroristen zitten? Dat kan je niet. Tenzij je het IQ van een bevroren visstick hebt. Heb je dat?
Alleen als seksslavinnen. Anderen werden tewerkgesteld in de landbouw. Geen uitkeringen!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Romeinen incorporeerden vreemde volkeren op grote schaal in hun rijk. Jammer joh.
Als het om zo'n grote stroom gaat moet je inderdaad generaliseren en niet iedereen als individu gaan zien. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En omdat er misschien potentiele terroristen zitten zijn alle vluchtelingen niet welkom? Kom op zeg.
Met de Romeinen is het goed afgelopen jaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Romeinen incorporeerden vreemde volkeren op grote schaal in hun rijk. Jammer joh.
Sterkte, hopelijk is hij ongedeerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:13 schreef banaantjeEE het volgende:
Wij kunnen onze collega in Schuman niet bereiken
Zeker. Maar ik word ook verdrietig van de eeuwige gegeneraliseerde reacties op dit soort gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik word moe en verdrietig en boos van die klootzakken die dit doen.
Niets er is geen concrete dreiging als in we weten wanneer waar iets gepland is, het blijft dus onveranderd hoog. Alsof een dreigingsniveau heilig is voor de maatregelen die getroffen worden.quote:
Maar als ze iets verkeerd deden werd meteen hun hele familie gekruizigd of in de slavernij gezetquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er is geen aanleiding om dat te denken, dus dan doe ik het ook niet. Genoeg redenen om tegen vluchtelingen te zijn zoals niet kunnen assimileren door hlde cultuurverschillen, maar er zit een heel gat tussen niet kunnen assimileren en aanslagen plegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:19 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De vluchtelingen van nu zullen direct of indirect bijdragen aan de aanslagen van de toekomst.
Eigenlijk wel ja. Hebben toch zo'n 2000 jaar het hoofd boven water weten te houden.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Met de Romeinen is het goed afgelopen ja
Deze middag... voor broodje te halen etc.quote:
Ik heb voor aankomend weekend een hotelovernachting geboekt, het hotel ligt naast de Europese unie, ik betwijfel of ik nog wel wil gaan..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wel weer klaar voor vandaag. Sowieso in Brussel.
Wanneer dan wel?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Er is geen aanleiding om dat te denken, dus dan doe ik het ook niet. Genoeg redenen om tegen vluchtelingen te zijn zoals niet kunnen assimileren door hlde cultuurverschillen, maar er zit een heel gat tussen niet kunnen assimileren en aanslagen plegen.
Dit dusquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"onder de middag" = lunchtijd, zeg maar.
twitter:NUnl twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:24:02Update: Omgeving van kantoor van de Belgische premier Charles Michel en het parlement in Brussel wordt ontruimd. https://t.co/XtNv3d4ZGb reageer retweet
Dit soort figuren gaan het moeilijk krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/rtlnieuws/?fref=ts
Ik heb de eerste nieuwe profielfoto's al voorbij zien komen op FB.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ah ja, we krijgen zo meteen ook icoontjes in de kleuren van de Belgische vlag...
thnx.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"onder de middag" = lunchtijd, zeg maar.
Gewoon gaan. Alsof er na vandaag nog veel gaat gebeuren daar. Behalve dan dat die hele stad in lockdown zit...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik heb voor aankomend weekend een hotelovernachting geboekt, het hotel ligt naast de Europese unie, ik betwijfel of ik nog wel wil gaan..
Extrapoleren maar!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En welke datum staat er voor Nederland straks?
................................
1 aprilquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En welke datum staat er voor Nederland straks?
................................
Inderdaad + dat ik op het NOS een docu had gezien dat er terroristen van Al Nusra zich bevinden tussen de stroom naar Europaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:25 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Nu niet.. Maar die "vluchtelingen"/ migranten komen hierheen met de intentie een beter leven te starten. Wat ze nu niet doorhebben is dat ze hier beneden aan de samenleving terecht komen. In een slechte wijk in een crappy huurhuis. Ze gaan geen dure Volvo rijden . Ze spreken de taal niet, hebben opleidingen genoten die hier niets voorstellen of niet eens bruikbaar zijn. Ze zullen daar blijven hangen. Ze zullen kansloos zijn en hun kinderen ook. Voedingsbodem voor de nieuwe generatie van dit soort lui. Dus ja...
Heeft ie zichzelf drie keer opgeblazen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het wel een blanke man die deze aanslagen heeft gepleegd.
Dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:25 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Nu niet.. Maar die "vluchtelingen"/ migranten komen hierheen met de intentie een beter leven te starten. Wat ze nu niet doorhebben is dat ze hier beneden aan de samenleving terecht komen. In een slechte wijk in een crappy huurhuis. Ze gaan geen dure Volvo rijden . Ze spreken de taal niet, hebben opleidingen genoten die hier niets voorstellen of niet eens bruikbaar zijn. Ze zullen daar blijven hangen. Ze zullen kansloos zijn en hun kinderen ook. Voedingsbodem voor de nieuwe generatie van dit soort lui. Dus ja...
Gezien de locatie is een patrioot die de Europese Unie zat is niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het wel een blanke man die deze aanslagen heeft gepleegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |