Dit soort figuren gaan het moeilijk krijgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/rtlnieuws/?fref=ts
Ik heb de eerste nieuwe profielfoto's al voorbij zien komen op FB.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ah ja, we krijgen zo meteen ook icoontjes in de kleuren van de Belgische vlag...
thnx.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"onder de middag" = lunchtijd, zeg maar.
Gewoon gaan. Alsof er na vandaag nog veel gaat gebeuren daar. Behalve dan dat die hele stad in lockdown zit...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef Charleville het volgende:
[..]
Ik heb voor aankomend weekend een hotelovernachting geboekt, het hotel ligt naast de Europese unie, ik betwijfel of ik nog wel wil gaan..
Extrapoleren maar!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En welke datum staat er voor Nederland straks?
................................
1 aprilquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En welke datum staat er voor Nederland straks?
................................
Inderdaad + dat ik op het NOS een docu had gezien dat er terroristen van Al Nusra zich bevinden tussen de stroom naar Europaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:25 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Nu niet.. Maar die "vluchtelingen"/ migranten komen hierheen met de intentie een beter leven te starten. Wat ze nu niet doorhebben is dat ze hier beneden aan de samenleving terecht komen. In een slechte wijk in een crappy huurhuis. Ze gaan geen dure Volvo rijden . Ze spreken de taal niet, hebben opleidingen genoten die hier niets voorstellen of niet eens bruikbaar zijn. Ze zullen daar blijven hangen. Ze zullen kansloos zijn en hun kinderen ook. Voedingsbodem voor de nieuwe generatie van dit soort lui. Dus ja...
Heeft ie zichzelf drie keer opgeblazen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het wel een blanke man die deze aanslagen heeft gepleegd.
Dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:25 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Nu niet.. Maar die "vluchtelingen"/ migranten komen hierheen met de intentie een beter leven te starten. Wat ze nu niet doorhebben is dat ze hier beneden aan de samenleving terecht komen. In een slechte wijk in een crappy huurhuis. Ze gaan geen dure Volvo rijden . Ze spreken de taal niet, hebben opleidingen genoten die hier niets voorstellen of niet eens bruikbaar zijn. Ze zullen daar blijven hangen. Ze zullen kansloos zijn en hun kinderen ook. Voedingsbodem voor de nieuwe generatie van dit soort lui. Dus ja...
Gezien de locatie is een patrioot die de Europese Unie zat is niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien was het wel een blanke man die deze aanslagen heeft gepleegd.
Gebeurd in de randstad ook hoor. Al die moslims kruipen dicht bij elkaar in dezelfde wijken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 08:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
die wijk had nooit zo mogen ontstaan.
zeg dat eens in ierland of spanje.. terrorisme is van alle geloven en stylo's IRA, ETA, RAF het zijn mensen uit op verdeeldheid en sensatie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Gebeurt alleen vrijwel nooitlos van af en toe een milieuterrorist.
Ook niet bepaald, eigenlijk zag je dat hoe meer de macht van Rome afnam, hoe harder ze optraden. In de periode dat Rome op zijn sterkst was zag je het minste van dit soort repressie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar als ze iets verkeerd deden werd meteen hun hele familie gekruizigd of in de slavernij gezet.
22 juli bleek het een Breivik te zijn. Duurde ook een aantal uur voordat het bekend was. Dus tot je iets zeker weet kan je beter niet met je vinger gaan wijzen, zelfs al is de kans groot dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:25 schreef Braindead2000 het volgende:
Nog geen 1 keer het woord "islam" of "moslim" op NOS of Canvas. Ze houden alle opties open.
Met het binnenhalen van dit soort mensen ga je met zekerheid toekomstige doden onder je eigen bevolking krijgen door bloedige aanslagen. Het is een prijs die je er voor over moet hebben...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En omdat er misschien potentiele terroristen zitten zijn alle vluchtelingen niet welkom? Kom op zeg.
Wanneer was de laatste reeks van IRA, ETA, RAF?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:27 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
zeg dat eens in ierland of spanje.. terrorisme is van alle geloven en stylo's IRA, ETA, RAF het zijn mensen uit op verdeeldheid en sensatie.
Ik denk dat die is verwijderd om jou tegen jezelf te beschermen. Het is immers wel een hele domme stelling.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is mijn post over Merkel het is allemaal haar schuld he.
die lege buggy.....quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:29 schreef banaantjeEE het volgende:
Kijk die foto's:
https://twitter.com/FDubo(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |