Helemaal niks? 4 is concrete dreiging, echt aanwijzingen voor een aanslag. Die zijn er dus niet, maar uiteraard 'uit voorzorg' (en voor de buhne) nu extra bewaking langs de grens, vliegvelden, internationale treinen, etc.quote:
En meer vluchtelingen opvangen zodat ze zich thuis gaan voelen tussen soortgenotenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:14 schreef muzas het volgende:
Dit komt door wanhoop. Meer buurthuizen en subsidies. betere hulp bij integratie. Het moet van twee kanten komen.
dreigingsniveau vs verhoogde dreiging?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat zijn twee verschillende dingen.
Dat is niet relevant in dit nieuwstopic.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waar is mijn post over Merkel het is allemaal haar schuld he.
Precies, en vergeet niet dat er ook in Ankara een aanslag was.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En nutteloos, maar tja wat do they care, het is maar een onschuldige ongelovige die dood moet....
twitter:AFP twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 10:15:53#BREAKING At least 15 injured in Brussels metro blast: AFP reageer retweet
Kutzooiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:10 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:velocast twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:47:38Tomorrow's Dwars Door Vlaanderen has been cancelled. reageer retweet
Ik heb gedubbelchecked.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:15 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Van verrassen naar verassen in een fractie van een seconde.
Toch niet in schuman he? Dat station is net nieuwquote:
Ja, maar als mensen gewoon on-topic blijven posten.. Dan zou dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:16 schreef Lacoste het volgende:
Blijft irritant al die posts die verwijderd worden...
inderdaadquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, maar als mensen gewoon on-topic blijven posten.. Dan zou dat niet gebeuren.
ja. De een geeft het constante niveau aan, welke op dit moment op substantieel ligt. De Verhoogde dreiging is de reden dat de Kmar iets meer oplettend is.quote:
Ik las een quote in het vorige topic die het heel treffend bracht:quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:16 schreef Daarnaast het volgende:
Ik snap de mensen niet die meteen over vluchtelingen beginnen. Ik ben geen voorstander van om vluchtelingen naar Nederland/Europa te halen, maar je kan ze toch niet de schuld geven voor de recente terroristische aanslagen? Er is geen aanleiding daarvoor.
Dat is echt je reinste bullshit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:17 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Ik las een quote in het vorige topic die het heel treffend bracht:
De immigranten van gisteren zijn de terroristen van vandaag.
Irritant dat men steeds offftopic gaat terwijl dit nog volop gaande is ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:16 schreef Lacoste het volgende:
Blijft irritant al die posts die verwijderd worden...
Maalbeek, en niet op het station maar in een treinstel van de metroquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:17 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Toch niet in schuman he? Dat station is net nieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |