Nee hoor gwn de twitter van Geerd.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
oké Nederland mijn vaderland-lezer
En dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:08 schreef Kurovski het volgende:
Het is wachten tot er iets bij een centraal station gebeurd.
Niet verwacht..quote:Update 09:06
HLN.be meldt dat getuigen verklaard hebben dat er eerst geschoten werd en voor de explosie iets in het Arabisch werd geroepen.
?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:08 schreef Kurovski het volgende:
Het is wachten tot er iets bij een centraal station gebeurd.
Lastige dagen in het verschiet met hijab in Limburg...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef Crip het volgende:
Is het weer tijd om selectief te doen waar we #jesuis voor zetten?
Hahahahhahquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:02 schreef Chai het volgende:
Denk dat Crip vandaag beter niet met enkelgewichten kan gaan hardlopen.
Ik loop nog een beetje achter, over 3 aanslagen begin ik met jesuischarlie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:10 schreef Crip het volgende:
Is het weer tijd om selectief te doen waar we #jesuis voor zetten?
Heb nog niets gemerkt, ben nog aan het wachten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lastige dagen in het verschiet met hijab in Limburg...
Noicequote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:13 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik loop nog een beetje achter, over 3 aanslagen begin ik met jesuischarlie.
Walgelijk dat mensen foto's gaan maken hiervan tbh. Politie voor de zaak oke, maar dit en dan openbaar zetten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:14 schreef Montelly het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Check dit dan
Ook zoiets, maak je net een bomaanslag mee, post je er tweet en een plaatje over, zitten er 30 geile newsagencies te vragen of ze je picca mogen gebruiken om geld te verdienen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:14 schreef Montelly het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Check dit dan
Misschien moeten wij kroelen voor vrede.quote:
Daar hebben ze zolderkamers voor bedacht. meer heb je niet nodigquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:18 schreef Crip het volgende:
Ik haat de mensheid echt zo erg. Kon ik maar alleen leven op de wereld.
Sorry. Het zijn wel dingen waar je rekening mee moet gaan houden. Plaatsen die wellicht niet te vermijden zijn, maar waar je beter wegblijft.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Kutniels, kijk nou wat je gejinxt hebt met die post van jou.
lees net zelfs meerdere metrostationsquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
Explosie in metrostation Brussel
twitter:vrtderedactie twitterde op dinsdag 22-03-2016 om 09:27:09Ook in het Brusselse metrostation #Maalbeel - vlak bij #Wetstraat - is er een aanslag gepleegd. Dat is bevestigd aan #vrtnieuws. reageer retweet
Daar ontsporen treinen van waardoor mensen gewond raken en doodgaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:31 schreef haan33 het volgende:
Een zak bladeren op het spoor is in NL al genoeg.
ja chaiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar ontsporen treinen van waardoor mensen gewond raken en doodgaan?
Gelijk het hele treinnet ontspoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar ontsporen treinen van waardoor mensen gewond raken en doodgaan?
Vergeet terreurdeskundige Peter R. niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:26 schreef Montelly het volgende:
Ik kan jullie vezekeren dat wij vanavond weer een heerlijke aflevering DWDD kunnen verwachten met allemaal ervaringsdeskundigen en experts aan tafel.
Chef AIVD zal ook aanschuiven denk ik om zijn vaste prik "keep calm" praatje te houden naar NL publiek.
Goenavundquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vergeet terreurdeskundige Peter R. niet.
Die kan weer lekker uit eten morgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vergeet terreurdeskundige Peter R. niet.
Zo maak je jezelf wel verdacht Cripwalkerquote:
De een zijn dood de deskundoloog zijn brood.quote:
#prayforgeenpeterRquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De een zijn dood de deskundoloog zijn brood.
Heb nu wel paniek dat ze dedde zijn. Niet dat ze aanslag plegen, pls.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo maak je jezelf wel verdacht Cripwalker
Zat toch geen geld inquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
Dit zet mijn paniek over mijn portemonnee die ik kwijt ben wel in perspectief.
Misschien kan je dat dm'en naar Ajacied, die zet het in de OPquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
Dit zet mijn paniek over mijn portemonnee die ik kwijt ben wel in perspectief.
Zo dat komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:41 schreef gianni61 het volgende:
jesuis net blij dat ik weg ben uit frankrijk en weer nederlands kon praten
Blijf je nou kloven tussen ons slaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Franse taalzelfs als ze godverdomme zeggen klinkt het als een troetelwoordje
Oui mon cheriquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blijf je nou kloven tussen ons slaan?
qftquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef Opsonisatie het volgende:
grapje criposaurus.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb nu wel paniek dat ze dedde zijn. Niet dat ze aanslag plegen, pls.
dit.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Net zoals dat duitsers geen Nederlands willen pratenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit.
en ze verdommen het om engels te praten
Het is een beetje te vroeg voor je knuffeluurtjequote:
okequote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Net zoals dat duitsers geen Nederlands willen praten
ah okequote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Het mobiele netwerk ligt eruit las ik op Parool
i hopequote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Doe maar even niet bellen.
je andere familie krijgt wel contact en laat het jou weten.
Aardbeving en onder het puin verdwijnen bedoel je.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Gelukkig woon ik in Groningen ergste wat hier kan gebeuren is dat een koe je aanvalt.
De terroristen winnen! Angst regeert!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
Belt mijn studiegenoot net dat ze straks niet naar college komt omdat ze via Amsterdam CS moet
Nee, aardbeving.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Gelukkig woon ik in Groningen ergste wat hier kan gebeuren is dat een koe je aanvalt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Aardbeving en onder het puin verdwijnen bedoel je.
Jezusquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:47 schreef Oberkullie het volgende:
Belt mijn studiegenoot net dat ze straks niet naar college komt omdat ze via Amsterdam CS moet
Desondanks TR gemaaktquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:50 schreef Crip het volgende:
oke die woordkeuze was echt niet opzettelijk
Je laten leiden door angst.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jezus
Dat is wel wat overdreven
ik ga jou weer tr'en xquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Desondanks TR gemaakt
Tevens AIVD ingelicht vanwege samenzwering met de 'werkers'
Ahah echt he ik ga straks met een 'IS zijn lelijkerds' tshirt de hele middag op Schiphol zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Je laten leiden door angst.De terroristen laten winnen.
fuquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik TR altijd 10 keer meer dan jij
SOWWW
Ik associeer het laatste jaar gewoon direct met Islamitische Staat in Irak en al-Sham (Levant)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Isis associeer ik nog altijd meer met die Egyptische godin hoor.
Gaat meer om de angst dan het aantal slachtoffers.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef Oberkullie het volgende:
Het is vast niet gepast dat ik dit zeg maar als je in een volle vertrekhal en 3 metrostations allemaal bommen laat afgaan en er zijn 'maar' 13 doden, dan faal je toch wel een beetje als terrorist
Kan niet, IS zit alleen in Syrië. Heb ik uit betrouwbare bronquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik associeer het laatste jaar gewoon direct met Islamitische Staat in Irak en al-Sham (Levant)
Heb ik ook een keer opgehad. Truukje om het langer te laten zitten is na aanbrengen deppen met citroenwater.quote:
Veel erger dan de aanslagen in Brussel!! Open er een topic over zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke keihard janken mijn nichtje heeft zojuist hele inhoud van haar flesje over mijn net opgevouwen stapeltje spijkerbroeken gegooid.
wat zat er in het flesje?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke keihard janken mijn nichtje heeft zojuist hele inhoud van haar flesje over mijn net opgevouwen stapeltje spijkerbroeken gegooid.
Nou dat is weer mooi gelukt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat meer om de angst dan het aantal slachtoffers.
Maar 13 doden?? Metrostation alleen al 10 doden..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef Oberkullie het volgende:
Het is vast niet gepast dat ik dit zeg maar als je in een volle vertrekhal en 3 metrostations allemaal bommen laat afgaan en er zijn 'maar' 13 doden, dan faal je toch wel een beetje als terrorist
Zo zie je maar, in groningen ben je ook niet echt veilig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Gegniffeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo zie je maar, in groningen ben je ook niet echt veilig.
Hoezo? er is toen toch niets gebeurd?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Catkiller het volgende:
Mijn vriendin vond het al niks om te gaan maar ik ben niet zo negatief, krijgt ze toch weer gelijk.
Stealthy meloewa.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een hersenbloeding kan elk moment toeslaan.
Gelukkig niet, straks hadden jullie mij moeten missen.quote:
Kan je afstand nemen van die aanslagen aub?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:24 schreef Crip het volgende:
wrap met ei kipfilet tomaat komkommer en olijven
wat ergquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelukkig niet, straks hadden jullie mij moeten missen.
Lijkt me heel onwerkelijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ik was al op je aan t wachtenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:27 schreef GhpH het volgende:
Gewoon wegkijken mensen. Niets aan het handje
Altijd van die mongolen op FOK! met hun verzinsels over andermans denkbeelden en dan vervolgens ageren daartegen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:27 schreef GhpH het volgende:
Gewoon wegkijken mensen. Niets aan het handje
Had wel een hoop spoilers gescheeldquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:55 schreef zarGon het volgende:
Broer, ik snap je wel. Luister niet naar die krengen in dit topic, ze halen je toch alleen maar omlaag.
Ik herken het wel broer, mannelijke behoeften, ja toch. Stond ooit 2 weken droog, ik werd gek broer. Toen toch maar een lelijkerd gepakt, en man man man, geen slechte keuze, eerlijk broer. Juist de lelijkerds werken hard om je tevreden te stellen, die van mij zoog het zaad letterlijk uit me. Zo nu en dan een complimentje en ze is tevreden... Spreek nog weleens af met haar, maar altijd in de avond broer, je moet niet samen gezien worden toch.
Wat je moet doen eh, is helemaal niet aan je pikkie komen. Weet je wat het is broer, ben geen 12 meer dus beetje bloot wodr ik niet snel opgewonden van weet je, maar broer, na die twee weken droogstaan en niet spuiten, stond de mijne fier omhoog na het zien van haar die dikke tetten.
Dus broer, weekje rust nemen hahaha, en je hebt zoveel zaad opgespaard dat je zo hard gaat spuiten dat je condoom gaat scheuren. Heb ook ontdekt dat bolle wijven tegen een stootje kunnen, kun je lekker op losgaan joh. Best geil ook dat ze het uitschreeuwen!
Zolang je ballen volzitten hoef je niet te onderhandelen met je pik! Die heeft toch geen ogen broer, gewoon stoten in die zachte warme kut.
quote:Op donderdag 17 maart 2016 16:58 schreef zarGon het volgende:
En broer, seks maakt hongerig toch, chubbies eten wel met je mee haha. Altijd gezellig, die dikkerdjes.
Hahahahaquote:Op donderdag 17 maart 2016 17:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Keertje fapje gedaan voor de cam op een zakdoekje, dat moest ik dan meenemen van haar... Ik denk 'wtf, okay, zal wel'.
Dus meenemen, neemt ze het zakdoekje aan en inhaleert ze de geur en kijkt ze me vervolgens geil aan en zegt dat ze nat is. Die dag heb ik op haar slipje gespoten zodat ze mij de hele dag kon dragen broer, hahaha. Gekke wijven joh.
die logica ook, als je hiervoor niet elke moslim verantwoordlijk houdt kijk je altijd alles wegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd van die mongolen op FOK! met hun verzinsels over andermans denkbeelden en dan vervolgens ageren daartegen.
Is toch vreselijk he... dat zoveel mensen gewoon niet wegkijken...quote:
Gelukkig heb jij een pistool in huis en kan je ze zo mooi overhoop schieten!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is toch vreselijk he... dat zoveel mensen gewoon niet wegkijken...
We hebben een fight or flight respons... waarom vluchten we toch niet allemaal. Net als die vredige vluchteli.. ok fack dis.
aahahahahahahhahahahahaahquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
We hebben een fight or flight respons... waarom vluchten we toch niet allemaal. Net als die vredige vluchteli.. ok fack dis.
Als ik FOK! moet geloven is er in Nederland een hele linkse beweging die de cultuur zoveel mogelijk wil verrijken door middel van het binnen halen van zoveel mogelijk vluchtelingen graag hun dochters opoffert voor verkrachting.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
die logica ook, als je hiervoor niet elke moslim verantwoordelijk houdt kijk je altijd alles weg_¡
Was jij afgelopen zaterdag in Utrecht?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:35 schreef GhpH het volgende:
[..]
te gezondquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:37 schreef Crip het volgende:
Ik heb suikervrije lemonade gemaakt, wie wilt xo
Niet alle moslims, maar wel de Islam. Dat is wat anders.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
die logica ook, als je hiervoor niet elke moslim verantwoordlijk houdt kijk je altijd alles weg_¡
nazi, pvv tokkie etc.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Niet alle moslims, maar wel de Islam. Dat is wat anders.
En op basis van get feit dat niet westerse allochtonen velen malen crimineler zijn *over het algemeen* (notice dat ik nog steeds niet allemaal zeg) is het wijzer om de immigratie van deze volkeren onderhevig te maken aan strengere maatregelen. Veiligheid voor het volk is geen racisme.
Heb ik dit in een topic gezegd of hoe de fuckkkk weet jij dat ik in Utrecht was zaterdag?!?!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik FOK! moet geloven is er in Nederland een hele linkse beweging die de cultuur zoveel mogelijk wil verrijken door middel van het binnen halen van zoveel mogelijk vluchtelingen graag hun dochters opoffert voor verkrachting.
[..]
Was jij afgelopen zaterdag in Utrecht?
allemaal landverraders o dat ze niet exact zo als mij denkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik FOK! moet geloven is er in Nederland een hele linkse beweging die de cultuur zoveel mogelijk wil verrijken door middel van het binnen halen van zoveel mogelijk vluchtelingen graag hun dochters opoffert voor verkrachting.
[..]
Was jij afgelopen zaterdag in Utrecht?
Haha wat vrouwelijk van jequote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga was ophangen buiten, als ik niet terugkom; bel de politie en wijs GhpH als schuldige aan
Wij hadden KLB meet daar en we meenden jou te zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb ik dit in een topic gezegd of hoe de fuckkkk weet jij dat ik in Utrecht was zaterdag?!?!
bespaar je de moeite ik lees jouw ellende niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
En op basis van get feit dat niet westerse allochtonen velen malen crimineler zijn *over het algemeen* (notice dat ik nog steeds niet allemaal zeg) is het wijzer om de immigratie van deze volkeren onderhevig te maken aan strengere maatregelen. Veiligheid voor het volk is geen racisme.
ff grindr-date gefixt gideonquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb ik dit in een topic gezegd of hoe de fuckkkk weet jij dat ik in Utrecht was zaterdag?!?!
Serieus? Beschrijf me eensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hadden KLB meet daar en we meenden jou te zien.
Nazi, pvv, tokkie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Hebben jullie mij ook gezien? Ik zat 2 tafeltjes verderop te lurkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hadden KLB meet daar en we meenden jou te zien.
Dit is LETTERLIJK wegkijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
bespaar je de moeite ik lees jouw ellende niet.
ik was er ook had mn hoofddoek af om onherkenbaar te zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hebben jullie mij ook gezien? Ik zat 2 tafeltjes verderop te lurken
Oh maar net zoal met die collega van je durfde je niks te ondernemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En jij mij? 2 tafels verderop lurkte ik bij jouquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Godver. Ik heb gewoon mijn kans gemist om de hoinkmaster te meeten!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit moet ik even aan hoink vragen, die heeft het scherpste oog voor details.
Jij bent toch de trollscientist xDquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het is bij iedere post van jou altijd afwegen of het een idiote uitspatting is of een troll
nee doorscrollen, poep trek je ook tenslotte door.quote:
Nee maar wel een moslima zonder hoofddoek 2 tafels achter jouquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En jij mij? 2 tafels verderop lurkte ik bij jou
Hij heeft nog niet geantwoord, maar hij vond het ook jammer alleen hij durfde je niet aan te spreken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Godver. Ik heb gewoon mijn kans gemist om de hoinkmaster te meeten!
Maghrebijnsequote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee doorscrollen, poep trek je ook tenslotte door.
Ah joh dat mag best. What happens on FOK! stays on FOK! Tis niet omdat we op een forum het vaak oneens zijn dat we niet nice kunnen doen irl ^^quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet geantwoord, maar hij vond het ook jammer alleen hij durfde je niet aan te spreken.
shiiiiitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee doorscrollen, poep trek je ook tenslotte door.
tattasbelikequote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ah joh dat mag best. What happens on FOK! stays on FOK! Tis niet omdat we op een forum het vaak oneens zijn dat we niet nice kunnen doen irl ^^
Nou hij niet hoor, heb dikke ruzie gehad over zijn vrouwonvriendelijkheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ah joh dat mag best. What happens on FOK! stays on FOK! Tis niet omdat we op een forum het vaak oneens zijn dat we niet nice kunnen doen irl ^^
Je maquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:52 schreef Crip het volgende:
Mijn moeder is kki mad op die mensen die aanslag hebben gepleegd.
''TFOE, yeh gnessss''
Ja sorrie dat ik die vrouw op der bek timmerde maar ze had haar gezicht heulemaal niet bedekt!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou hij niet hoor, heb dikke ruzie gehad over zijn vrouwonvriendelijkheid.
Mijn vader schreeuwt dingen die ik hier niet kan herhalen...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:52 schreef Crip het volgende:
Mijn moeder is kki mad op die mensen die aanslag hebben gepleegd.
''TFOE, yeh gnessss''
Ja de rest herhaal ik ook maar nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Firuze het volgende:
[..]
Mijn vader schreeuwt dingen die ik hier niet kan herhalen...
Een bekentenis?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Firuze het volgende:
[..]
neenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als nieuws over je kennissen in Brussel?
Hey ben jij dat in je UI?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Firuze het volgende:
[..]
HAHAAHAHAHAHA DE LANDSTITEL VERSPEELD, WAT EEN KNEUZEN HAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH 0-2 HAHAAHAHAHAAquote:
skype hebben ze nie heb wel app en viber geprobeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
De boel ligt daar ook plat qua telefoonverkeer enzo. Misschien skypen?
Huh? Nee. Wij zouden de eersten zijn in een rijtje van mensen die gedood zouden worden, mocht IS de kans hebben...quote:
Sorry, was maar een grapquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:03 schreef Firuze het volgende:
[..]
Huh? Nee. Wij zouden de eersten zijn in een rijtje van mensen die gedood zouden worden, mocht IS de kans hebben...
Waren ze ook ergens in de buurt dan? zal vast mee vallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:03 schreef Crip het volgende:
[..]
skype hebben ze nie heb wel app en viber geprobeerd
Heb trouwens mascara van essence zag ik vanmorgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme mijn oogleden branden wat is dit voor een kuteyeliner
Haha, mooi welkom. Bedankt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
HAHAAHAHAHAHA DE LANDSTITEL VERSPEELD, WAT EEN KNEUZEN HAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH 0-2 HAHAAHAHAHAA
Welkom terug
Geen oude eyeliner gebruiken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme mijn oogleden branden wat is dit voor een kuteyeliner
Nee, Ajax heeft nog best lastig programma. PSV moet sowieso aan het doelsaldo gaan werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, mooi welkom. Bedankt.
Ja, zonde man. Baal er wel een beetje van. Maar het is nog niet gelopen natuurlijk. Volgende wedstrijd uit tegen AZ. Als je daar punten verspeelt is de titel helemaal weg
Viskarretjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, Ajax heeft nog best lastig programma. PSV moet sowieso aan het doelsaldo gaan werken.
ajax best lastig?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, Ajax heeft nog best lastig programma. PSV moet sowieso aan het doelsaldo gaan werken.
Sws baggeren en trollen in zo'n livetopic mag best een flinke ban opleveren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel matige troll ja. Zet alle gutmenschen in een kwaad daglicht
hehe ben je shiaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:03 schreef Firuze het volgende:
[..]
Huh? Nee. Wij zouden de eersten zijn in een rijtje van mensen die gedood zouden worden, mocht IS de kans hebben...
Zwolle, Utrecht en Twente thuis en Graafschap, Cambuur en Heerenveen uit. Op zich valt het wel mee, vrees eigenlijk vooral voor Utrechtquote:
Die had hij daarvoor ook al verdiend, laten we hopen dat er een FA naar kijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws baggeren en trollen in zo'n livetopic mag best een flinke ban opleveren.
Heeft ie nog iets gezegd?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou hij niet hoor, heb dikke ruzie gehad over zijn vrouwonvriendelijkheid.
Lmaoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft alleen gezegd dat hij je een varkensmuts wil laten opeten.
Is nu ook al wegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, mooi welkom. Bedankt.
Ja, zonde man. Baal er wel een beetje van. Maar het is nog niet gelopen natuurlijk. Volgende wedstrijd uit tegen AZ. Als je daar punten verspeelt is de titel helemaal weg
Was er niet een cellenoverschot? Verheerlijking van terrorisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef Montelly het volgende:
http://regio.tpo.nl/2016/(...)n-vanwege-aanslagen/
op Amsterdamse scholen zijn leerlingen aan het juichen vanwege aanslagen
'Hahah kapot fatoe man hopelijk gaan kanker veel mensen dood ah'
Sanne Hulscher kijkt niet weg.
[ afbeelding ]
Idd, daar beter je ontevredenheid over uiten dan die misselijke figuren die er om lachenquote:
Dat denk ik ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me wel af waarom veel van die moslimtieners dat grappig vinden. Gewoon kansloos stoerdoenerij?
Idd, kan het mij echt niet voorstellen dat er mensen zijn die zo reageren op aanslagen.quote:
Gebrek aan kennis.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me wel af waarom veel van die moslimtieners dat grappig vinden. Gewoon kansloos stoerdoenerij?
Ik kan me footages herinneren vlak na de aanslagen van 9/11 dat er mensen juigend de straat opgingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Idd, kan het mij echt niet voorstellen dat er mensen zijn die zo reageren op aanslagen.
Gebrek aan opvoeding. Lachen om andermans ellende, dat is gewoon sadisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef HPLC het volgende:
Waar dat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kan me footages herinneren vlak na de aanslagen van 9/11 dat er mensen juigend de straat opgingen.
Gewoon in Nederland, zelfde als na pin en theo.quote:
Waarom zou je dat in godsnaam doenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland, zelfde als na pin en theo.
Ach als het Nederlands elftal wint dan gaan we ook massaal toeteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam doen???
Ja echt door het oog van de naald hoor!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef madeliefff het volgende:
WAT heb ik gemist? zijn alle fokkers nog levend?
Wel een goede vergelijkingquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach als het Nederlands elftal wint dan gaan we ook massaal toeteren.
zuchtquote:
Ik niet hoor, boete voor onnodig claxonneren is mij te hoog.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach als het Nederlands elftal wint dan gaan we ook massaal toeteren.
Vraag maar aan de mods hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien, ik weet het niet. Tieners kunnen sowieso lastig zijn in groepsverband.
!!! xDquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zeg iets, oh er wordt niet om gelachen... snel noem iedereen te serieus!!!![]()
gvd cattie. nu pas besef ik hoeveel jij voor me betekent.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja echt door het oog van de naald hoor!!!
Had een Turkse basisschoolvriend die na aanslag op Pim dolblij bij mij aan de deur kwam. Bij reünie vroeg ik er nog naar en hij schaamde zich daarvoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland, zelfde als na pin en theo.
Maar terug op mn shia vraag, ik zei dat omdat je zei dt IS jullie als eerst zou vermoorden. En als er 1 ding dat IS meer haat dan ongelovigen zijn het Shia'squote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:32 schreef Firuze het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding. Lachen om andermans ellende, dat is gewoon sadisme.
Staat me goed voor de geest anders en ook de amerikaanse vlag verbrandend.quote:
Jammer dat je die vieze dingen met TARDIS. niet meer terug kan nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gvd cattie. nu pas besef ik hoeveel jij voor me betekent.
Ja, dat heb ik wel gezien...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Staat me goed voor de geest anders en ook de amerikaanse vlag verbrandend.
jeetje niet zo jelly doen hoor, ik heb genoeg liefde voor iedereenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat je die vieze dingen met TARDIS. niet meer terug kan nemen.
Vet jaloers dat snap je toch welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jeetje niet zo jelly doen hoor, ik heb genoeg liefde voor iedereen
Iedereen die niet volgens de eerste drie generaties leeft, is een ongelovige volgens hen. Zijn gewoon het khawarij gedachtegoed en voetvolk van nu... maar dan geleid door Saddam's Generaals.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar terug op mn shia vraag, ik zei dat omdat je zei dt IS jullie als eerst zou vermoorden. En als er 1 ding dat IS meer haat dan ongelovigen zijn het Shia's
of ze denken dat je een nieuwe buurvrouw hebt gevondenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:41 schreef Kurovski het volgende:
Morgen naar Belgie om m'n inboedel naar Nederland te verhuizen. Buurt zal wel denken dat die 'Ollander het heeft gehad daar.
Denk dat ze feestje gaan gevenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:41 schreef Kurovski het volgende:
Morgen naar Belgie om m'n inboedel naar Nederland te verhuizen. Buurt zal wel denken dat die 'Ollander het heeft gehad daar.
wiens kloon is dit jongens, praat me effe bij...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:42 schreef Firuze het volgende:
[..]
Iedereen die niet volgens de eerste drie generaties leeft, is een ongelovige volgens hen. Zijn gewoon het khawarij gedachtegoed en voetvolk van nu... maar dan geleid door Saddam's Generaals.
Ik vind de hele mensheid echt naar de klote tegenwoordig, is het niet ISIS zijn het wel figuren zoals GHPH en 2nutzquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:42 schreef Firuze het volgende:
[..]
Iedereen die niet volgens de eerste drie generaties leeft, is een ongelovige volgens hen. Zijn gewoon het khawarij gedachtegoed en voetvolk van nu... maar dan geleid door Saddam's Generaals.
wegkijkerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de hele mensheid echt naar de klote tegenwoordig, is het niet ISIS zijn het wel figuren zoals GHPH en 2nutz
policorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de hele mensheid echt naar de klote tegenwoordig, is het niet ISIS zijn het wel figuren zoals GHPH en 2nutz
gutmenschquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
M'n buuv' van daar komt me bijna elke week opzoeken sinds ik hier in R'dam ben sinds een maand of twee-en-half.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
of ze denken dat je een nieuwe buurvrouw hebt gevonden
vervelend he die opmerkingen, ze steken vast anders zou je mij niet weer noemen. Leuk om te zienquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
deze ik ben verheven en alwetend act op fok word wel beetje oudquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vervelend he die opmerkingen, ze steken vast anders zou je mij niet weer noemen. Leuk om te zien
Ik denk het niet. Ik sta op heel goede voet met de mensen daar. Toen ik er net woonde was men nogal wantrouwend, maar uiteindelijk was het vertrouwen er wel.quote:
Phewquote:
Hoiquote:
Als dat echt zo is, dan ben ik er trots opquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:44 schreef McGrath het volgende:
HPLC is zelf de reden dat de mensheid naar de klote gaat
ey lesboquote:
mooi toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo Etsu, door jou en je avances denkt nu iedereen dat ik homo ben
Deze ookquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:45 schreef Crip het volgende:
[..]
deze ik ben verheven en alwetend act op fok word wel beetje oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |