Nee maar wel een moslima zonder hoofddoek 2 tafels achter jouquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En jij mij? 2 tafels verderop lurkte ik bij jou
Hij heeft nog niet geantwoord, maar hij vond het ook jammer alleen hij durfde je niet aan te spreken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:43 schreef GhpH het volgende:
[..]
Godver. Ik heb gewoon mijn kans gemist om de hoinkmaster te meeten!
Maghrebijnsequote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee doorscrollen, poep trek je ook tenslotte door.
Ah joh dat mag best. What happens on FOK! stays on FOK! Tis niet omdat we op een forum het vaak oneens zijn dat we niet nice kunnen doen irl ^^quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet geantwoord, maar hij vond het ook jammer alleen hij durfde je niet aan te spreken.
shiiiiitquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee doorscrollen, poep trek je ook tenslotte door.
tattasbelikequote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ah joh dat mag best. What happens on FOK! stays on FOK! Tis niet omdat we op een forum het vaak oneens zijn dat we niet nice kunnen doen irl ^^
Nou hij niet hoor, heb dikke ruzie gehad over zijn vrouwonvriendelijkheid.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:48 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ah joh dat mag best. What happens on FOK! stays on FOK! Tis niet omdat we op een forum het vaak oneens zijn dat we niet nice kunnen doen irl ^^
Je maquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:52 schreef Crip het volgende:
Mijn moeder is kki mad op die mensen die aanslag hebben gepleegd.
''TFOE, yeh gnessss''
Ja sorrie dat ik die vrouw op der bek timmerde maar ze had haar gezicht heulemaal niet bedekt!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou hij niet hoor, heb dikke ruzie gehad over zijn vrouwonvriendelijkheid.
Mijn vader schreeuwt dingen die ik hier niet kan herhalen...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:52 schreef Crip het volgende:
Mijn moeder is kki mad op die mensen die aanslag hebben gepleegd.
''TFOE, yeh gnessss''
Ja de rest herhaal ik ook maar nietquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Firuze het volgende:
[..]
Mijn vader schreeuwt dingen die ik hier niet kan herhalen...
Een bekentenis?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Firuze het volgende:
[..]
Mijn vader schreeuwt dingen die ik hier niet kan herhalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |