Heb ik dit in een topic gezegd of hoe de fuckkkk weet jij dat ik in Utrecht was zaterdag?!?!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik FOK! moet geloven is er in Nederland een hele linkse beweging die de cultuur zoveel mogelijk wil verrijken door middel van het binnen halen van zoveel mogelijk vluchtelingen graag hun dochters opoffert voor verkrachting.
[..]
Was jij afgelopen zaterdag in Utrecht?
allemaal landverraders o dat ze niet exact zo als mij denkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik FOK! moet geloven is er in Nederland een hele linkse beweging die de cultuur zoveel mogelijk wil verrijken door middel van het binnen halen van zoveel mogelijk vluchtelingen graag hun dochters opoffert voor verkrachting.
[..]
Was jij afgelopen zaterdag in Utrecht?
Haha wat vrouwelijk van jequote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ga was ophangen buiten, als ik niet terugkom; bel de politie en wijs GhpH als schuldige aan
Wij hadden KLB meet daar en we meenden jou te zien.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb ik dit in een topic gezegd of hoe de fuckkkk weet jij dat ik in Utrecht was zaterdag?!?!
bespaar je de moeite ik lees jouw ellende niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Niet alle moslims, maar wel de Islam. Dat is wat anders.
En op basis van get feit dat niet westerse allochtonen velen malen crimineler zijn *over het algemeen* (notice dat ik nog steeds niet allemaal zeg) is het wijzer om de immigratie van deze volkeren onderhevig te maken aan strengere maatregelen. Veiligheid voor het volk is geen racisme.
ff grindr-date gefixt gideonquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:40 schreef GhpH het volgende:
[..]
Heb ik dit in een topic gezegd of hoe de fuckkkk weet jij dat ik in Utrecht was zaterdag?!?!
Serieus? Beschrijf me eensquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hadden KLB meet daar en we meenden jou te zien.
Nazi, pvv, tokkie.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:38 schreef GhpH het volgende:
[..]
Niet alle moslims, maar wel de Islam. Dat is wat anders.
En op basis van get feit dat niet westerse allochtonen velen malen crimineler zijn *over het algemeen* (notice dat ik nog steeds niet allemaal zeg) is het wijzer om de immigratie van deze volkeren onderhevig te maken aan strengere maatregelen. Veiligheid voor het volk is geen racisme.
Hebben jullie mij ook gezien? Ik zat 2 tafeltjes verderop te lurkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hadden KLB meet daar en we meenden jou te zien.
Dit is LETTERLIJK wegkijkenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
bespaar je de moeite ik lees jouw ellende niet.
ik was er ook had mn hoofddoek af om onherkenbaar te zijnquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hebben jullie mij ook gezien? Ik zat 2 tafeltjes verderop te lurken
Oh maar net zoal met die collega van je durfde je niks te ondernemen?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En jij mij? 2 tafels verderop lurkte ik bij jouquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Godver. Ik heb gewoon mijn kans gemist om de hoinkmaster te meeten!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit moet ik even aan hoink vragen, die heeft het scherpste oog voor details.
Jij bent toch de trollscientist xDquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
het is bij iedere post van jou altijd afwegen of het een idiote uitspatting is of een troll
nee doorscrollen, poep trek je ook tenslotte door.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |