Heeft ie nog iets gezegd?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou hij niet hoor, heb dikke ruzie gehad over zijn vrouwonvriendelijkheid.
Lmaoquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij heeft alleen gezegd dat hij je een varkensmuts wil laten opeten.
Is nu ook al wegquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, mooi welkom. Bedankt.
Ja, zonde man. Baal er wel een beetje van. Maar het is nog niet gelopen natuurlijk. Volgende wedstrijd uit tegen AZ. Als je daar punten verspeelt is de titel helemaal weg
Was er niet een cellenoverschot? Verheerlijking van terrorisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:25 schreef Montelly het volgende:
http://regio.tpo.nl/2016/(...)n-vanwege-aanslagen/
op Amsterdamse scholen zijn leerlingen aan het juichen vanwege aanslagen
'Hahah kapot fatoe man hopelijk gaan kanker veel mensen dood ah'
Sanne Hulscher kijkt niet weg.
[ afbeelding ]
Idd, daar beter je ontevredenheid over uiten dan die misselijke figuren die er om lachenquote:
Dat denk ik ja.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me wel af waarom veel van die moslimtieners dat grappig vinden. Gewoon kansloos stoerdoenerij?
Idd, kan het mij echt niet voorstellen dat er mensen zijn die zo reageren op aanslagen.quote:
Gebrek aan kennis.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef HPLC het volgende:
Ik vraag me wel af waarom veel van die moslimtieners dat grappig vinden. Gewoon kansloos stoerdoenerij?
Ik kan me footages herinneren vlak na de aanslagen van 9/11 dat er mensen juigend de straat opgingen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Idd, kan het mij echt niet voorstellen dat er mensen zijn die zo reageren op aanslagen.
Gebrek aan opvoeding. Lachen om andermans ellende, dat is gewoon sadisme.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:28 schreef HPLC het volgende:
Waar dat dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik kan me footages herinneren vlak na de aanslagen van 9/11 dat er mensen juigend de straat opgingen.
Gewoon in Nederland, zelfde als na pin en theo.quote:
Waarom zou je dat in godsnaam doenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland, zelfde als na pin en theo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |