neenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als nieuws over je kennissen in Brussel?
Hey ben jij dat in je UI?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:59 schreef Firuze het volgende:
[..]
Mijn vader schreeuwt dingen die ik hier niet kan herhalen...
HAHAAHAHAHAHA DE LANDSTITEL VERSPEELD, WAT EEN KNEUZEN HAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH 0-2 HAHAAHAHAHAAquote:
skype hebben ze nie heb wel app en viber geprobeerdquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
De boel ligt daar ook plat qua telefoonverkeer enzo. Misschien skypen?
Huh? Nee. Wij zouden de eersten zijn in een rijtje van mensen die gedood zouden worden, mocht IS de kans hebben...quote:
Sorry, was maar een grapquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:03 schreef Firuze het volgende:
[..]
Huh? Nee. Wij zouden de eersten zijn in een rijtje van mensen die gedood zouden worden, mocht IS de kans hebben...
Waren ze ook ergens in de buurt dan? zal vast mee vallen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:03 schreef Crip het volgende:
[..]
skype hebben ze nie heb wel app en viber geprobeerd
Heb trouwens mascara van essence zag ik vanmorgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme mijn oogleden branden wat is dit voor een kuteyeliner
Haha, mooi welkom. Bedankt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
HAHAAHAHAHAHA DE LANDSTITEL VERSPEELD, WAT EEN KNEUZEN HAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH 0-2 HAHAAHAHAHAA
Welkom terug
Geen oude eyeliner gebruiken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Godverdomme mijn oogleden branden wat is dit voor een kuteyeliner
Nee, Ajax heeft nog best lastig programma. PSV moet sowieso aan het doelsaldo gaan werken.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, mooi welkom. Bedankt.
Ja, zonde man. Baal er wel een beetje van. Maar het is nog niet gelopen natuurlijk. Volgende wedstrijd uit tegen AZ. Als je daar punten verspeelt is de titel helemaal weg
Viskarretjequote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, Ajax heeft nog best lastig programma. PSV moet sowieso aan het doelsaldo gaan werken.
ajax best lastig?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, Ajax heeft nog best lastig programma. PSV moet sowieso aan het doelsaldo gaan werken.
Sws baggeren en trollen in zo'n livetopic mag best een flinke ban opleveren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel matige troll ja. Zet alle gutmenschen in een kwaad daglicht
hehe ben je shiaquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:03 schreef Firuze het volgende:
[..]
Huh? Nee. Wij zouden de eersten zijn in een rijtje van mensen die gedood zouden worden, mocht IS de kans hebben...
Zwolle, Utrecht en Twente thuis en Graafschap, Cambuur en Heerenveen uit. Op zich valt het wel mee, vrees eigenlijk vooral voor Utrechtquote:
Die had hij daarvoor ook al verdiend, laten we hopen dat er een FA naar kijkt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Sws baggeren en trollen in zo'n livetopic mag best een flinke ban opleveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |