Ach als het Nederlands elftal wint dan gaan we ook massaal toeteren.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat in godsnaam doen???
Ja echt door het oog van de naald hoor!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef madeliefff het volgende:
WAT heb ik gemist? zijn alle fokkers nog levend?
Wel een goede vergelijkingquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach als het Nederlands elftal wint dan gaan we ook massaal toeteren.
zuchtquote:
Ik niet hoor, boete voor onnodig claxonneren is mij te hoog.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ach als het Nederlands elftal wint dan gaan we ook massaal toeteren.
Vraag maar aan de mods hier.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Misschien, ik weet het niet. Tieners kunnen sowieso lastig zijn in groepsverband.
!!! xDquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:32 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zeg iets, oh er wordt niet om gelachen... snel noem iedereen te serieus!!!![]()
gvd cattie. nu pas besef ik hoeveel jij voor me betekent.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja echt door het oog van de naald hoor!!!
Had een Turkse basisschoolvriend die na aanslag op Pim dolblij bij mij aan de deur kwam. Bij reünie vroeg ik er nog naar en hij schaamde zich daarvoor.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland, zelfde als na pin en theo.
Maar terug op mn shia vraag, ik zei dat omdat je zei dt IS jullie als eerst zou vermoorden. En als er 1 ding dat IS meer haat dan ongelovigen zijn het Shia'squote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:32 schreef Firuze het volgende:
[..]
Gebrek aan opvoeding. Lachen om andermans ellende, dat is gewoon sadisme.
Staat me goed voor de geest anders en ook de amerikaanse vlag verbrandend.quote:
Jammer dat je die vieze dingen met TARDIS. niet meer terug kan nemen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gvd cattie. nu pas besef ik hoeveel jij voor me betekent.
Ja, dat heb ik wel gezien...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Staat me goed voor de geest anders en ook de amerikaanse vlag verbrandend.
jeetje niet zo jelly doen hoor, ik heb genoeg liefde voor iedereenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jammer dat je die vieze dingen met TARDIS. niet meer terug kan nemen.
Vet jaloers dat snap je toch welquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jeetje niet zo jelly doen hoor, ik heb genoeg liefde voor iedereen
Iedereen die niet volgens de eerste drie generaties leeft, is een ongelovige volgens hen. Zijn gewoon het khawarij gedachtegoed en voetvolk van nu... maar dan geleid door Saddam's Generaals.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar terug op mn shia vraag, ik zei dat omdat je zei dt IS jullie als eerst zou vermoorden. En als er 1 ding dat IS meer haat dan ongelovigen zijn het Shia's
of ze denken dat je een nieuwe buurvrouw hebt gevondenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:41 schreef Kurovski het volgende:
Morgen naar Belgie om m'n inboedel naar Nederland te verhuizen. Buurt zal wel denken dat die 'Ollander het heeft gehad daar.
Denk dat ze feestje gaan gevenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:41 schreef Kurovski het volgende:
Morgen naar Belgie om m'n inboedel naar Nederland te verhuizen. Buurt zal wel denken dat die 'Ollander het heeft gehad daar.
wiens kloon is dit jongens, praat me effe bij...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:42 schreef Firuze het volgende:
[..]
Iedereen die niet volgens de eerste drie generaties leeft, is een ongelovige volgens hen. Zijn gewoon het khawarij gedachtegoed en voetvolk van nu... maar dan geleid door Saddam's Generaals.
Ik vind de hele mensheid echt naar de klote tegenwoordig, is het niet ISIS zijn het wel figuren zoals GHPH en 2nutzquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:42 schreef Firuze het volgende:
[..]
Iedereen die niet volgens de eerste drie generaties leeft, is een ongelovige volgens hen. Zijn gewoon het khawarij gedachtegoed en voetvolk van nu... maar dan geleid door Saddam's Generaals.
wegkijkerquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de hele mensheid echt naar de klote tegenwoordig, is het niet ISIS zijn het wel figuren zoals GHPH en 2nutz
policorquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de hele mensheid echt naar de klote tegenwoordig, is het niet ISIS zijn het wel figuren zoals GHPH en 2nutz
gutmenschquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
M'n buuv' van daar komt me bijna elke week opzoeken sinds ik hier in R'dam ben sinds een maand of twee-en-half.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
of ze denken dat je een nieuwe buurvrouw hebt gevonden
vervelend he die opmerkingen, ze steken vast anders zou je mij niet weer noemen. Leuk om te zienquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:43 schreef Crip het volgende:
[..]
deze ik ben verheven en alwetend act op fok word wel beetje oudquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vervelend he die opmerkingen, ze steken vast anders zou je mij niet weer noemen. Leuk om te zien
Ik denk het niet. Ik sta op heel goede voet met de mensen daar. Toen ik er net woonde was men nogal wantrouwend, maar uiteindelijk was het vertrouwen er wel.quote:
Phewquote:
Hoiquote:
Als dat echt zo is, dan ben ik er trots opquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:44 schreef McGrath het volgende:
HPLC is zelf de reden dat de mensheid naar de klote gaat
ey lesboquote:
mooi toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo Etsu, door jou en je avances denkt nu iedereen dat ik homo ben
Deze ookquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:45 schreef Crip het volgende:
[..]
deze ik ben verheven en alwetend act op fok word wel beetje oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |