Je laten leiden door angst.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jezus
Dat is wel wat overdreven
ik ga jou weer tr'en xquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Desondanks TR gemaakt
Tevens AIVD ingelicht vanwege samenzwering met de 'werkers'
Ahah echt he ik ga straks met een 'IS zijn lelijkerds' tshirt de hele middag op Schiphol zittenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Je laten leiden door angst.De terroristen laten winnen.
fuquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik TR altijd 10 keer meer dan jij
SOWWW
Ik associeer het laatste jaar gewoon direct met Islamitische Staat in Irak en al-Sham (Levant)quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Isis associeer ik nog altijd meer met die Egyptische godin hoor.
Gaat meer om de angst dan het aantal slachtoffers.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef Oberkullie het volgende:
Het is vast niet gepast dat ik dit zeg maar als je in een volle vertrekhal en 3 metrostations allemaal bommen laat afgaan en er zijn 'maar' 13 doden, dan faal je toch wel een beetje als terrorist
Kan niet, IS zit alleen in Syrië. Heb ik uit betrouwbare bronquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik associeer het laatste jaar gewoon direct met Islamitische Staat in Irak en al-Sham (Levant)
Heb ik ook een keer opgehad. Truukje om het langer te laten zitten is na aanbrengen deppen met citroenwater.quote:
Veel erger dan de aanslagen in Brussel!! Open er een topic over zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke keihard janken mijn nichtje heeft zojuist hele inhoud van haar flesje over mijn net opgevouwen stapeltje spijkerbroeken gegooid.
wat zat er in het flesje?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Oke keihard janken mijn nichtje heeft zojuist hele inhoud van haar flesje over mijn net opgevouwen stapeltje spijkerbroeken gegooid.
Nou dat is weer mooi gelukt.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat meer om de angst dan het aantal slachtoffers.
Maar 13 doden?? Metrostation alleen al 10 doden..quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:05 schreef Oberkullie het volgende:
Het is vast niet gepast dat ik dit zeg maar als je in een volle vertrekhal en 3 metrostations allemaal bommen laat afgaan en er zijn 'maar' 13 doden, dan faal je toch wel een beetje als terrorist
Zo zie je maar, in groningen ben je ook niet echt veilig.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Gegniffeld.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo zie je maar, in groningen ben je ook niet echt veilig.
Hoezo? er is toen toch niets gebeurd?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:20 schreef Catkiller het volgende:
Mijn vriendin vond het al niks om te gaan maar ik ben niet zo negatief, krijgt ze toch weer gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |