Daar ontsporen treinen van waardoor mensen gewond raken en doodgaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:31 schreef haan33 het volgende:
Een zak bladeren op het spoor is in NL al genoeg.
ja chaiquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar ontsporen treinen van waardoor mensen gewond raken en doodgaan?
Gelijk het hele treinnet ontspoord.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Daar ontsporen treinen van waardoor mensen gewond raken en doodgaan?
Vergeet terreurdeskundige Peter R. niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:26 schreef Montelly het volgende:
Ik kan jullie vezekeren dat wij vanavond weer een heerlijke aflevering DWDD kunnen verwachten met allemaal ervaringsdeskundigen en experts aan tafel.
Chef AIVD zal ook aanschuiven denk ik om zijn vaste prik "keep calm" praatje te houden naar NL publiek.
Goenavundquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vergeet terreurdeskundige Peter R. niet.
Die kan weer lekker uit eten morgen.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Vergeet terreurdeskundige Peter R. niet.
Zo maak je jezelf wel verdacht Cripwalkerquote:
De een zijn dood de deskundoloog zijn brood.quote:
#prayforgeenpeterRquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De een zijn dood de deskundoloog zijn brood.
Heb nu wel paniek dat ze dedde zijn. Niet dat ze aanslag plegen, pls.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zo maak je jezelf wel verdacht Cripwalker
Zat toch geen geld inquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
Dit zet mijn paniek over mijn portemonnee die ik kwijt ben wel in perspectief.
Misschien kan je dat dm'en naar Ajacied, die zet het in de OPquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:38 schreef TARDIS. het volgende:
Dit zet mijn paniek over mijn portemonnee die ik kwijt ben wel in perspectief.
Zo dat komt wel dichtbij zo.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:41 schreef gianni61 het volgende:
jesuis net blij dat ik weg ben uit frankrijk en weer nederlands kon praten
Blijf je nou kloven tussen ons slaan?quote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Franse taalzelfs als ze godverdomme zeggen klinkt het als een troetelwoordje
Oui mon cheriquote:Op dinsdag 22 maart 2016 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Blijf je nou kloven tussen ons slaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |