Rustig, we hebben hem nodig bij het songfestival.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
TJAPTJOEP
Kan jij deze uitzending niet een beetje spannender maken?
SS Doomtrooper staat daar niet eens in.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:35 schreef DrDentz het volgende:
Dat lljkt me een goede film, staat die in de imdb top 250?
Je moet de lijst ook andersom bekijkenquote:Op maandag 21 maart 2016 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
SS Doomtrooper staat daar niet eens in.
Totaal niet serieus te nemen die lijst.
quote:
quote:
Hoe oud zijn jullie nou.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gooi er eens een leuk gifje in.
madquote:Op maandag 21 maart 2016 21:37 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post. Had een geweldige TT.
Helaas kan iemand geen 5 seconden wachten.
Mogen we wel weten wat de TT was?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:37 schreef tong80 het volgende:
Dat is zooo 2009quote:Op maandag 21 maart 2016 21:37 schreef tong80 het volgende:
Het is de leeftijd.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tong kan niet meer mee met de snelheid van de 21ste eeuw.
Ik ben al een tijdje geleden gestopt met tellen.quote:
nekjikeb mosredna koo tsjil ed teom eJquote:Op maandag 21 maart 2016 21:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet de lijst ook andersom bekijken
Dat was een 'bijzonder' plaatjequote:Op maandag 21 maart 2016 21:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik begin de status van tjaptjoep te begrijpen
Het is nog geen rugbybal.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was een 'bijzonder' plaatje
Het waren pareltjes, pareltjes van de beurs.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs oesters worden weggemod.
De eerste keer dat je zoiets hebt gezien?quote:
Niet zo loslippig over verwijderde posts, Mani.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het waren pareltjes, pareltjes van de beurs.
Hij ziet alleen matrassen iddquote:Op maandag 21 maart 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De eerste keer dat je zoiets hebt gezien?
Ja, jij?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De eerste keer dat je zoiets hebt gezien?
Ik heb gelukkig de url nog.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet zo loslippig over verwijderde posts, Mani.
Laat je niet Foppen door zgn superboerenquote:
Ja. En ik hoef het nooit meer te zien.quote:
Houd jij ook zo van rugby?quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat je niet Foppen door zgn superboeren
Je trollt Hans.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja. En ik hoef het nooit meer te zien.
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat je niet Foppen door zgn superboeren
Ik heb ze wel mooier gezien.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja. En ik hoef het nooit meer te zien.
Vrouwen moeten gewoon hun kleren aanhouden. Dan is er verder niks aan de hand.quote:
Dat is Artis. Qua zoo.quote:
Alsof ik dat de vorige eeuw wel kon.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Tong kan niet meer mee met de snelheid van de 21ste eeuw.
Nee hoor. De schurende aambeien die rotten in m'n recent gesleten anus.quote:
familie van?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Jaap Advocaat was van de wereldhit Advocaatje U-S-A'tje.
Een internetplaatjequote:
Nog niet.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat er alweer een streep door de naam van tjaptjoep?
Dat zou onterecht zijn.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan valt er weinig meer te rukken met je hand.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen moeten gewoon hun kleren aanhouden. Dan is er verder niks aan de hand.
Gewoon doorlopen mexicano niks aan de handquote:Op maandag 21 maart 2016 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jij maakt ze niet zelf?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:46 schreef Karina het volgende:
Volgens mij komen alle plaatjes tegenwoordig van internet. Ook die gekke.
Oh jawel hoor.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan valt er weinig meer te rukken met je hand.
Slecht weer met pasen.quote:
Volgende week Piet Paulusma aan de tafelquote:
Te weinig kameraden.quote:
De Candy die de TUK kooptquote:
Engelse doodsverwensing. Die Tie.quote:
Is dit een verwijzing naar 'weer'?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgende week Piet Paulusma aan de tafel
Nie naar een bijvoegelijknaamwoord.quote:
Nee hij is té druk geweest en kakt nu in.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:51 schreef Wave103 het volgende:
Gaat niet helemaal goed met Rene zo te zien
Kunnen we dat nog even herhalen?quote:
tjaptjoepquote:Op maandag 21 maart 2016 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft tjaptjoep nog leuke gifjes?
quote:
Gewoon lekker normaal, geen gekkigheidquote:Op maandag 21 maart 2016 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Valt ietsje tegen, maar toch... Hier is het leuk en dat maakt een hoop goed
Genee heeft geen humorquote:Op maandag 21 maart 2016 21:55 schreef Pascalus het volgende:
en dan gewoon nog een keer doen, kut Genee
Ja, precies! Lekker de week beginnen hierquote:Op maandag 21 maart 2016 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon lekker normaal, geen gekkigheid
Jij geeft de show zeker weer een ruime voldoende?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, precies! Lekker de week beginnen hier
Het lijkt DWDD welquote:Op maandag 21 maart 2016 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk herhalen ze dat filmpje nogmaals.
Dit topic 7.3/10quote:Op maandag 21 maart 2016 21:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij geeft de show zeker weer een ruime voldoende?
Ik geef een 6-/10quote:Op maandag 21 maart 2016 21:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Jij geeft de show zeker weer een ruime voldoende?
Wat ga je kijken?quote:Op maandag 21 maart 2016 22:00 schreef opperkleurder het volgende:
Matige show, ik laat de derde helft links liggen.
Teletubbies wordt herhaald ?quote:Op maandag 21 maart 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een matig programma is het toch. Tagliano, Ajacied422 en ik kijken volgende week maandag iets anders.
quote:Op maandag 21 maart 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een matig programma is het toch. Tagliano, Ajacied422 en ik kijken volgende week maandag iets anders.
Natafelen met Kees wordt een topshow.quote:Op maandag 21 maart 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja goede tip slobgodquote:Op maandag 21 maart 2016 22:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Natafelen met Kees wordt een topshow.
Geen JL natuurlijk door die beloftenteams, jammerquote:Op maandag 21 maart 2016 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
oja dat is wel genotquote:Op maandag 21 maart 2016 22:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Natafelen met Kees wordt een topshow.
Insgelijks, tot bij Pauw.quote:Op maandag 21 maart 2016 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Het was weer een genoegenNu Familiediner
Heb ik ook weinig mee. Hansie, Boskamp en Kieft blijven de leukste gasten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:03 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Die Gert Jan Verbeek maar niet meer uitnodigen. Wat een saaie vent zeg en het werkt door op het programma. Man man man wat een dooie lul.
Ja saai iemand😣quote:Op dinsdag 22 maart 2016 01:03 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Die Gert Jan Verbeek maar niet meer uitnodigen. Wat een saaie vent zeg en het werkt door op het programma. Man man man wat een dooie lul.
Ja, dat dus. Als Boskamp te gast is wordt er geklaagd dat het nergens over gaat en dat we de "haha, Jan is dik" grappen al wel kennen, nu is het weer saai. Ik vond het een goede show maandag en vind Verbeek nog wel interessant.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 17:37 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik vind Verbeek wel tof. Altijd maar t zelfde is ook niet leuk.
Daarom zijn Kieft en Hans ook de beste gasten.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Als Boskamp te gast is wordt er geklaagd dat het nergens over gaat en dat we de "haha, Jan is dik" grappen al wel kennen, nu is het weer saai. Ik vond het een goede show maandag en vind Verbeek nog wel interessant.
Kieft is ook mijn favoriet en Hans kan ik ook waarderen, maar steeds dezelfde drie gasten hoeft van mij niet. Af en toe een show met Verbeek of zelfs Valentijn Driessen (die voor een soort goede balans zorgt, vaak zijn de anderen in vorm als hij er zit) vind ik ter afwisseling wel leuk, in plaats van Hans Kraay die voor de 100ste keer "paardenlul" roept.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 18:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daarom zijn Kieft en Hans ook de beste gasten.
En Wouter Bos.quote:Op woensdag 23 maart 2016 00:29 schreef LuieSurinamer het volgende:
Jan Joost mag ook wel weer eens langskomen.
Die ene woordgrap van Frenkquote:Op woensdag 23 maart 2016 04:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En Frenk van der Linden. Maar dat mag niet meer van Wilfred.
Ergens in het diepste geheim werkt het youtube kanaaltje aan een comeback... ....quote:Op woensdag 23 maart 2016 18:23 schreef Arn0 het volgende:
Het probleem is natuurlijk ook het beleid van Youtube, zodra drie filmpjes worden gemarkeerd door iemand (RTL dus) dat ze verwijderd moeten worden, wordt je hele account.door de shredder gehaald, inclusief alle filmpjes. Ik heb het ook best vaak, dat ik een oud fragment niet kan terug vinden. Ja, behalve voor 2011, dat staat er nog allemaal op maar verder maar sporadisch van 2011 - 2015. Gelukkig doen ze nu eindelijk zelf aan dingen uploaden, maar ze vergeten vaak leuke fragmentjes.
Exit Valentijn dus, blijft weinig over zeg..quote:Op woensdag 23 maart 2016 22:20 schreef Evertjan het volgende:
Gerucht is dat Valentijn overstapt van de Telegraaf naar VI. (het blad ofc)
Vervang Valentijn maar voor Aad de Mos!quote:Op woensdag 23 maart 2016 23:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Exit Valentijn dus, blijft weinig over zeg..
quote:
VI bespreken we hier niet meer.quote:Op donderdag 24 maart 2016 09:38 schreef Keano het volgende:
Ik zie sinds een week of twee geen reacties meer onder de artikelen van VI op de website. Meer mensen last van?
Mooi. Wat een vervelende, akelige vent is dat.quote:Op woensdag 23 maart 2016 04:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
En Frenk van der Linden. Maar dat mag niet meer van Wilfred.
Nou nou nou nou.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Wat een vervelende, akelige vent is dat.
Was een van de beste uitzendingen ever.quote:Op donderdag 24 maart 2016 16:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Wat een vervelende, akelige vent is dat.
Onbegrijpelijk genoeg niet met Hans Kraay Jr, na Cruyff toch wel de beste voetballer die Nederland voortgebracht heeft.quote:Op donderdag 24 maart 2016 18:03 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat gaat er vanavond precies gebeuren dan? Wie zijn er te gast?
twitter:KeesJansmaNL twitterde op donderdag 24-03-2016 om 17:57:18Om 19.00 extra #detafelvankees met Arie Haan, Rinus Israel, Wim Jonk, Henk Hoijtink, Peter Houtman en Hans Kraay jr #foxsports en #Fox reageer retweet
De onvermijdelijke Arie Haanquote:Op donderdag 24 maart 2016 18:28 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk genoeg niet met Hans Kraay Jr, na Cruyff toch wel de beste voetballer die Nederland voortgebracht heeft.
Die zit bij "narouwen met Kees"...twitter:KeesJansmaNL twitterde op donderdag 24-03-2016 om 17:57:18Om 19.00 extra #detafelvankees met Arie Haan, Rinus Israel, Wim Jonk, Henk Hoijtink, Peter Houtman en Hans Kraay jr #foxsports en #Fox reageer retweet
Niks mis meequote:Op donderdag 24 maart 2016 19:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Uitzending straks wordt gewoon een verlengde "helden van de velden"
Louis van Gaal in het supportershomequote:Op donderdag 24 maart 2016 19:46 schreef Evertjan het volgende:
Ik maak mij zorgen over Sjaak Swart nu trouwens. Wie moet hij nu altijd gelijk geven nu Johan overleden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |