Wie ben jij om te oordelen? Ik kan het zelf ook niet, maar als het voor anderen wel werkt keur ik dat niet af.quote:
Zo te lezen is het niet waar. Het concept van 'open relatie'...moet er niet aan denken. Je gaat 100% voor één partner, of helemaal niet.quote:
Ik geef andere mannen nog wel gewoon een hand. Ga ik er nu niet 100% voor?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zo te lezen is het niet waar. Het concept van 'open relatie'...moet er niet aan denken. Je gaat 100% voor één partner, of helemaal niet.
Ligt eraan wat jij onder een hand geven verstaatquote:Op maandag 21 maart 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik geef andere mannen nog wel gewoon een hand. Ga ik er nu niet 100% voor?
Moet ik hier serieus op in gaan?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik geef andere mannen nog wel gewoon een hand. Ga ik er nu niet 100% voor?
quote:Op maandag 21 maart 2016 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij onder een hand geven verstaat
Waarom danquote:Op maandag 21 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
word zo kkdepressief van die kkschool
Koop even wat scheermesjes of zoquote:Op maandag 21 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ach, over een paar jaar zul je terugwillen naar die "kkschool"quote:Op maandag 21 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit inderdaad^quote:Op maandag 21 maart 2016 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, over een paar jaar zul je terugwillen naar die "kkschool"
Alsof die bolle naar een station komt nu hij een auto heeft. Hij kan vast niet vlakbij parkeren en dan moet hij helemaal lopen naar het station.quote:
Er is vast wel een P+R daarquote:Op maandag 21 maart 2016 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof die bolle naar een station komt nu hij een auto heeft. Hij kan vast niet vlakbij parkeren en dan moet hij helemaal lopen naar het station.
"Die bolle" Kan toch, rolle? (quote:Op maandag 21 maart 2016 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof die bolle naar een station komt nu hij een auto heeft. Hij kan vast niet vlakbij parkeren en dan moet hij helemaal lopen naar het station.
Nee ik wacht niet. 16:00quote:Op maandag 21 maart 2016 15:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oke, ik Brummetje xD Word nog leuk
Trekken ze elkaar de haren uit de kop, oh wacht...
Is goed, ik neem ook AdvancedPower mee ok?quote:
Jaimy_Luca bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oke, ik Brummetje xD Word nog leuk
Trekken ze elkaar de haren uit de kop, oh wacht...
Oh jaquote:
Hallo, het is serieus ja, geen autistenmeetquote:Op maandag 21 maart 2016 15:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is goed, ik neem ook AdvancedPower mee ok?
Maar, waarom wil je mij dan meeten?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, het is serieus ja, geen autistenmeet
>_>quote:Op maandag 21 maart 2016 15:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, het is serieus ja, geen autistenmeet
Dan zweet je maar nietquote:Op maandag 21 maart 2016 15:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar, waarom wil je mij dan meeten?
Ik verspreid geen vieze geur als ik zweet maar autisme.
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zijn geen ecto's ze hoeven niet te sporten
quote:
hu?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Nu weet wel iedereen die ik ken dat ik op FOK! zit
Fok!-shirt gekocht?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
he zibaquote:
quote:
FOK! deed het niet meer goed hier, op beide laptops van mij niet. Kon niks meer invoeren, zag geen usericons meer. Laatste 3 dagen allemaal mensen over gesproken en laten zien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
ja man tuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2016 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, over een paar jaar zul je terugwillen naar die "kkschool"
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
FOK! deed het niet meer goed hier, op beide laptops van mij niet. Kon niks meer invoeren, zag geen usericons meer. Laatste 3 dagen allemaal mensen over gesproken en laten zien.Ah oke dacht al heb vast iets gemist...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
FOK! deed het niet meer goed hier, op beide laptops van mij niet. Kon niks meer invoeren, zag geen usericons meer. Laatste 3 dagen allemaal mensen over gesproken en laten zien.ach zolang ze je postcount maar niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij gedraagt je voorbeeldig dus wat is het probleemquote:Op maandag 21 maart 2016 16:07 schreef Amarantha het volgende:
Haha lkkr voor jequote:Op maandag 21 maart 2016 16:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en die tyfusmail doet het ook niet meer op mobiel
Die weten ze niet maar ze weten wel dat ik elke dag hier actief ben haha.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
ach zolang ze je postcount maar niet zien
Tja ik moest welquote:Op maandag 21 maart 2016 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anderen vertellen over FOK! dan gaat het echt slecht met je
nee android en het wil voor geen tering terwijl ik echt niks fout doequote:Op maandag 21 maart 2016 16:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Haha lkkr voor je
Je moet handleiding hanze exchange openen en instructies volgen dan werkt het weer.
Heb je iphone?
Heb gewoon werkende mail hoor. Maar wel iPhone.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee android en het wil voor geen tering terwijl ik echt niks fout doe
Iphone beste phonequote:Op maandag 21 maart 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb gewoon werkende mail hoor. Maar wel iPhone.
Ga morgen naar ICT helpdesk daar kunnen ze het sws wel oplossenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee android en het wil voor geen tering terwijl ik echt niks fout doe
Valt niet over te discussiëren idd.quote:
KLB / ik wil sexquote:Op maandag 21 maart 2016 16:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga morgen naar ICT helpdesk daar kunnen ze het sws wel oplossen
Hij is 17 :ssssquote:Op maandag 21 maart 2016 16:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
KLB / ik wil sex
Grijp je kans, een ariër die zich aanbiedt
Ga dan terug.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Dit inderdaad^
De laatste school waar ik op zat was fantastisch, en denk daar vaak nog aan terug.
Mag ik het dan bij jou leren ;$quote:Op maandag 21 maart 2016 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij moet het toch leren op een oude fiets?
hso ze kunnen toch gvd normaal doenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga morgen naar ICT helpdesk daar kunnen ze het sws wel oplossen
ja vooral dat inschrijf gekut kost me godverdomme een half jaarquote:Op maandag 21 maart 2016 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
School is wel leuk maar de tentamens en collegesgedeelte mogen ze eruit flikkeren.
Jij bent hier een atechneut, je kan niet eens je mail opnieuw erop zettenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hso ze kunnen toch gvd normaal doen
Dikzakquote:Op maandag 21 maart 2016 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eet nu Cote d'Or Bon Bon Bloc
hij deed het en nu niet meer terwijl ik niet heb lopen kutten is dus hun foutquote:Op maandag 21 maart 2016 16:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent hier een atechneut, je kan niet eens je mail opnieuw erop zetten
Mijne is nog steeds @st.hanze.nl hoor...quote:Op maandag 21 maart 2016 16:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hso normaal is email adres @st.hanze en nu ineens @hanze
Wtf
Wanneer is een date geslaagd?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga jij eerst eens een geslaagde date hebben.
ja mijne deed het pas zonder st.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijne is nog steeds @st.hanze.nl hoor...
Als je rustig met je dikke buik naast hem op de bank kunt liggen met een messy bun na eerste date duuuhquote:
Hey barcagirl zullen we jou koppelen aan deuceboyquote:
Huuuuuhhhquote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja mijne deed het pas zonder st.
:s
Gaat alles goedquote:Op maandag 21 maart 2016 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
En heb echt niet over verkrachting ofzo smerige snotneuzen
Ook weer 1 van die turken klonen boevengilde.quote:
Ik ben niet zo van de kerels.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je rustig met je dikke buik naast hem op de bank kunt liggen met een messy bun na eerste date duuuh
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je rustig met je dikke buik naast hem op de bank kunt liggen met een messy bun na eerste date duuuh
flikker lekker opquote:Op maandag 21 maart 2016 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom fontein @ hanze, je mag op mijn schouders uithuilen terwijl jij je verhaal doet
Is hij beetje lief?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey barcagirl zullen we jou koppelen aan deuceboy
nee kutrondequote:Op maandag 21 maart 2016 16:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zullen we samen ronde van Catalonië kijken?
Ohquote:Op maandag 21 maart 2016 16:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Deuce is een Polish gentleman, zou voor hem gaan als ik jou was
Zoveel lelijke knotjes gezien vandaag.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef HPLC het volgende:
Kwam fien nou terug als ijsmijs01? Chai weet dit vast wel
Past niet in het profiel oh, niets persoonlijksquote:Op maandag 21 maart 2016 16:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dit gecharmeerde oh of een oh.. teleurstelling oh.
Het moet je wel staan, zijn vaak van die surfdudesquote:Op maandag 21 maart 2016 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap die knotjes hype echt niet... helemaal venten daarmee
Sukkelquote:Op maandag 21 maart 2016 16:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Owwwww. Ik dacht een messy bun is zoiets als een cinnamon bun.![]()
ja bij surfdudes mag het ook nog wel maar niet van die php codeerders met zo'n soort samurai sausje over hun uiterlijk maar nog steeds zo beta zijn als dima. Dat kan echt niet... en die zie je het meestquote:Op maandag 21 maart 2016 16:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het moet je wel staan, zijn vaak van die surfdudes
Van tevoren al duh, echte mannen houden van vlees en niet bones tochquote:Op maandag 21 maart 2016 16:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja ik dacht daar komt die dikke buik vandaan. Of heb je die van tevoren al?
Hey doerakquote:Op maandag 21 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik werd niet eens begroet
he homoquote:Op maandag 21 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik werd niet eens begroet
De buns van msmessy dacht jij gwn.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Owwwww. Ik dacht een messy bun is zoiets als een cinnamon bun.![]()
Whyyyyquote:Op maandag 21 maart 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Las ik in FOK!stoktopic, zij was laatste die hem heeft verplaatst, maar is nu geband.
Ik ben zo lactose intolerant dat ik al scheetjes moet laten als ik een foto zie van msmessy.quote:
haha nerd dit weet echt niemandquote:Op maandag 21 maart 2016 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee de calcium ionen zijn positief
Haha klopt, beetje geforceerd allemaalquote:Op maandag 21 maart 2016 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja bij surfdudes mag het ook nog wel maar niet van die php codeerders met zo'n soort samurai sausje over hun uiterlijk maar nog steeds zo beta zijn als dima. Dat kan echt niet... en die zie je het meest
Door Fok te verlaten.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
Hallon,
Hoe kun je jezelf aanleren politiek correcter te zijn?
Gewoon beleefd reagerenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
Hallon,
Die van natrium ook dacht ik.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee de calcium ionen zijn positief
Ook echt haar eerste postquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:35 schreef ijsmijs01 het volgende:
Wat een grappig spel. Ik las al even mee maar blijkbaar kan je zonder account niet zien waar deze fok!stok ligt![]()
En Tholen is niet zo ver hiervan daan,ik zou m best een keer kunnen meenemen eigenlijkWaar kan ik de cijfercombinatie krijgen?
Edit... zowel "dm" als dat envelopje in de hoek, daar kan ik niet gebruiken omdat minder dan 7 dagen lid of zoDat envelopje kan ik wel openen maar dus niet nieuw bericht maken. En "dm" opent helemaal niet...
Als dit weer gaat over die rare collega's van je dan gaat dat niet lukken.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
Hallon,
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou hebben we ze allemaal wel gehad denk ik
Weet je wel hoe lang het is geleden dat ik dat op school kreeg? Zowaar een wonder dat ik het nog weet.quote:
Ze lachte mij uit hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 16:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang het is geleden dat ik dat op school kreeg? Zowaar een wonder dat ik het nog weet.
Ja, schimmels.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgens mij bloeit er iets op
Hij wordt gemobiliseerd als WK idd.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgens mij bloeit er iets op
Ik las vleesquote:Op maandag 21 maart 2016 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van tevoren al duh, echte mannen houden van vlees en niet bones toch
Geen probleem.quote:
Friet dus.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
oh en even, het is dus patat he
[ afbeelding ]
Ja, tuurlijk. Zeg dat maar tegen Aboentu uit Keniaquote:Op maandag 21 maart 2016 16:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik las vlees
[..]
Geen probleem.Wij zijn allemaal mensen met gelijke kansen.
Boos doen.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
Wat doen jullie als jullie chagrijnig zijn?
jou pestenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
Poepenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
Terugtrekkenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
Lolquote:Op maandag 21 maart 2016 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Zeg dat maar tegen Aboentu uit Kenia
Shake it off woohoohooowwwquote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
gvdquote:Op maandag 21 maart 2016 17:02 schreef Kurovski het volgende:
Vanavond vlaamse frieten met noordzeesalade.
FOK!kenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
Krijg hartkloppingen als ik je naam steeds ziequote:
zie je welquote:Op maandag 21 maart 2016 17:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg hartkloppingen als ik je naam steeds zie
Enige berekening die ertoe doet is wanneer het pauze isquote:Op maandag 21 maart 2016 17:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg hartkloppingen als ik je naam steeds zie
Dan denk ik aan alle dingen wat ik moet berekenen tijdens hplc proef![]()
![]()
Vlaamse frieten zijn wezenlijk anders dan hollandse pataten. Hoor jij toch te weten.quote:
en toch is het patatquote:Op maandag 21 maart 2016 17:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vlaamse frieten zijn wezenlijk anders dan hollandse pataten. Hoor jij toch te weten.
Echt niet, al die retentietijden tR en t'R? Oh en resolutiefactor en capaciteitsfactor?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Enige berekening die ertoe doet is wanneer het pauze is
Pauze is belangrijker.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt niet, al die retentietijden tR en t'R? Oh en resolutiefactor en capaciteitsfactor?
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt niet, al die retentietijden tR en t'R? Oh en resolutiefactor en capaciteitsfactor?
Hoezo, je moet toch dat berekenen om de totale tijd te weten over hoe een component elueert?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor HPLC jij gaat werken, maar de rt hoef je niet te berekenen.
Fokken.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
Kwestie van lijntje trekken tijdens integreren en de tijd wordt weergegeven. Daar zou ik me echt niet druk om maken.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo, je moet toch dat berekenen om de totale tijd te weten over hoe een component elueert?
Wat is de retentietijd van Badr Hari?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kwestie van lijntje trekken tijdens integreren en de tijd wordt weergegeven. Daar zou ik me echt niet druk om maken.
integratie blijft een lastig punt natuurlijk bij types als opsoquote:Op maandag 21 maart 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kwestie van lijntje trekken tijdens integreren en de tijd wordt weergegeven. Daar zou ik me echt niet druk om maken.
de tijd is toch een lastig punt bij jou? want oude mensen hebben vaak niet zoveel tijd meer?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
integratie blijft een lastig punt natuurlijk bij types als opso
jeetje zegquote:Op maandag 21 maart 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
de tijd is toch een lastig punt bij jou? want oude mensen hebben vaak niet zoveel tijd meer?
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snoezig dat je zo aan het wk-en bent bij Opsoe en tevens Crip.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
de tijd is toch een lastig punt bij jou? want oude mensen hebben vaak niet zoveel tijd meer?
Hahaha.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
integratie blijft een lastig punt natuurlijk bij types als opso
Hoe was dit een wk?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snoezig dat je zo aan het wk-en bent bij Opsoe en tevens Crip.
Wil het nog enigszins lukken bij de dames of blijft het maar bij dit?
Huehuequote:Op maandag 21 maart 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja van die rare kamelenkaas zekerquote:Op maandag 21 maart 2016 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik hou tenminste van kaas zoals een ekte tatta
ben ook geen ekte tattaquote:Op maandag 21 maart 2016 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik hou tenminste van kaas zoals een ekte tatta
Nee lkkr jonge kaasquote:Op maandag 21 maart 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja van die rare kamelenkaas zeker
Chai is mij aan het wk'enquote:Op maandag 21 maart 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wanneer ga jij nou eens op voor WCH WK man jeetje
Dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op maandag 21 maart 2016 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik doe nog liever een saaie immunodifussie dan zo'n kut analytische chemie experiment.
Huehue is dat ik in stilte moest huilen om de matigheid van die grap.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wanneer ga jij nou eens op voor WCH WK man jeetje
oh okquote:Op maandag 21 maart 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Huehue is dat ik in stilte moest huilen om de matigheid van die grap.
WCH heeft geen retentietijd, hij blijft hangen in de kolom, daarom is hij zo oudquote:Op maandag 21 maart 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb gewoon een hoge affiniteitquote:Op maandag 21 maart 2016 17:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
WCH heeft geen retentietijd, hij blijft hangen in de kolom, daarom is hij zo oud
Matige grappen zijn toch gebruikelijk over WCH?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Huehue is dat ik in stilte moest huilen om de matigheid van die grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |