Mag ik het dan bij jou leren ;$quote:Op maandag 21 maart 2016 16:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij moet het toch leren op een oude fiets?
hso ze kunnen toch gvd normaal doenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga morgen naar ICT helpdesk daar kunnen ze het sws wel oplossen
ja vooral dat inschrijf gekut kost me godverdomme een half jaarquote:Op maandag 21 maart 2016 16:16 schreef Opsonisatie het volgende:
School is wel leuk maar de tentamens en collegesgedeelte mogen ze eruit flikkeren.
Jij bent hier een atechneut, je kan niet eens je mail opnieuw erop zettenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hso ze kunnen toch gvd normaal doen
Dikzakquote:Op maandag 21 maart 2016 16:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik eet nu Cote d'Or Bon Bon Bloc
hij deed het en nu niet meer terwijl ik niet heb lopen kutten is dus hun foutquote:Op maandag 21 maart 2016 16:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent hier een atechneut, je kan niet eens je mail opnieuw erop zetten
Mijne is nog steeds @st.hanze.nl hoor...quote:Op maandag 21 maart 2016 16:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hso normaal is email adres @st.hanze en nu ineens @hanze
Wtf
Wanneer is een date geslaagd?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga jij eerst eens een geslaagde date hebben.
ja mijne deed het pas zonder st.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mijne is nog steeds @st.hanze.nl hoor...
Als je rustig met je dikke buik naast hem op de bank kunt liggen met een messy bun na eerste date duuuhquote:
Hey barcagirl zullen we jou koppelen aan deuceboyquote:
Huuuuuhhhquote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja mijne deed het pas zonder st.
:s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |