De buns van msmessy dacht jij gwn.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Owwwww. Ik dacht een messy bun is zoiets als een cinnamon bun.![]()
Whyyyyquote:Op maandag 21 maart 2016 16:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Las ik in FOK!stoktopic, zij was laatste die hem heeft verplaatst, maar is nu geband.
Ik ben zo lactose intolerant dat ik al scheetjes moet laten als ik een foto zie van msmessy.quote:
haha nerd dit weet echt niemandquote:Op maandag 21 maart 2016 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee de calcium ionen zijn positief
Haha klopt, beetje geforceerd allemaalquote:Op maandag 21 maart 2016 16:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja bij surfdudes mag het ook nog wel maar niet van die php codeerders met zo'n soort samurai sausje over hun uiterlijk maar nog steeds zo beta zijn als dima. Dat kan echt niet... en die zie je het meest
Door Fok te verlaten.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
Hallon,
Hoe kun je jezelf aanleren politiek correcter te zijn?
Gewoon beleefd reagerenquote:Op maandag 21 maart 2016 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
Hallon,
Die van natrium ook dacht ik.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee de calcium ionen zijn positief
Ook echt haar eerste postquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:35 schreef ijsmijs01 het volgende:
Wat een grappig spel. Ik las al even mee maar blijkbaar kan je zonder account niet zien waar deze fok!stok ligt![]()
En Tholen is niet zo ver hiervan daan,ik zou m best een keer kunnen meenemen eigenlijkWaar kan ik de cijfercombinatie krijgen?
Edit... zowel "dm" als dat envelopje in de hoek, daar kan ik niet gebruiken omdat minder dan 7 dagen lid of zoDat envelopje kan ik wel openen maar dus niet nieuw bericht maken. En "dm" opent helemaal niet...
Als dit weer gaat over die rare collega's van je dan gaat dat niet lukken.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:45 schreef Stimorol- het volgende:
Hallon,
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nou hebben we ze allemaal wel gehad denk ik
Weet je wel hoe lang het is geleden dat ik dat op school kreeg? Zowaar een wonder dat ik het nog weet.quote:
Ze lachte mij uit hoorquote:Op maandag 21 maart 2016 16:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang het is geleden dat ik dat op school kreeg? Zowaar een wonder dat ik het nog weet.
Ja, schimmels.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgens mij bloeit er iets op
Hij wordt gemobiliseerd als WK idd.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgens mij bloeit er iets op
Ik las vleesquote:Op maandag 21 maart 2016 16:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Van tevoren al duh, echte mannen houden van vlees en niet bones toch
Geen probleem.quote:
Friet dus.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
oh en even, het is dus patat he
[ afbeelding ]
Ja, tuurlijk. Zeg dat maar tegen Aboentu uit Keniaquote:Op maandag 21 maart 2016 16:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik las vlees
[..]
Geen probleem.Wij zijn allemaal mensen met gelijke kansen.
Boos doen.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
Wat doen jullie als jullie chagrijnig zijn?
jou pestenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
Poepenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
Terugtrekkenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
Lolquote:Op maandag 21 maart 2016 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Zeg dat maar tegen Aboentu uit Kenia
Shake it off woohoohooowwwquote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
gvdquote:Op maandag 21 maart 2016 17:02 schreef Kurovski het volgende:
Vanavond vlaamse frieten met noordzeesalade.
FOK!kenquote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |