Gaat alles goedquote:Op maandag 21 maart 2016 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
En heb echt niet over verkrachting ofzo smerige snotneuzen
Ook weer 1 van die turken klonen boevengilde.quote:
Ik ben niet zo van de kerels.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je rustig met je dikke buik naast hem op de bank kunt liggen met een messy bun na eerste date duuuh
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Als je rustig met je dikke buik naast hem op de bank kunt liggen met een messy bun na eerste date duuuh
flikker lekker opquote:Op maandag 21 maart 2016 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom fontein @ hanze, je mag op mijn schouders uithuilen terwijl jij je verhaal doet
Is hij beetje lief?quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Hey barcagirl zullen we jou koppelen aan deuceboy
nee kutrondequote:Op maandag 21 maart 2016 16:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zullen we samen ronde van Catalonië kijken?
Ohquote:Op maandag 21 maart 2016 16:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Deuce is een Polish gentleman, zou voor hem gaan als ik jou was
Zoveel lelijke knotjes gezien vandaag.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2016 16:31 schreef HPLC het volgende:
Kwam fien nou terug als ijsmijs01? Chai weet dit vast wel
Past niet in het profiel oh, niets persoonlijksquote:Op maandag 21 maart 2016 16:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is dit gecharmeerde oh of een oh.. teleurstelling oh.
Het moet je wel staan, zijn vaak van die surfdudesquote:Op maandag 21 maart 2016 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
Ik snap die knotjes hype echt niet... helemaal venten daarmee
Sukkelquote:Op maandag 21 maart 2016 16:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Owwwww. Ik dacht een messy bun is zoiets als een cinnamon bun.![]()
ja bij surfdudes mag het ook nog wel maar niet van die php codeerders met zo'n soort samurai sausje over hun uiterlijk maar nog steeds zo beta zijn als dima. Dat kan echt niet... en die zie je het meestquote:Op maandag 21 maart 2016 16:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het moet je wel staan, zijn vaak van die surfdudes
Van tevoren al duh, echte mannen houden van vlees en niet bones tochquote:Op maandag 21 maart 2016 16:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja ik dacht daar komt die dikke buik vandaan. Of heb je die van tevoren al?
Hey doerakquote:Op maandag 21 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik werd niet eens begroet
he homoquote:Op maandag 21 maart 2016 16:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik werd niet eens begroet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |