Krijg hartkloppingen als ik je naam steeds ziequote:
zie je welquote:Op maandag 21 maart 2016 17:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg hartkloppingen als ik je naam steeds zie
Enige berekening die ertoe doet is wanneer het pauze isquote:Op maandag 21 maart 2016 17:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg hartkloppingen als ik je naam steeds zie
Dan denk ik aan alle dingen wat ik moet berekenen tijdens hplc proef![]()
![]()
Vlaamse frieten zijn wezenlijk anders dan hollandse pataten. Hoor jij toch te weten.quote:
en toch is het patatquote:Op maandag 21 maart 2016 17:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vlaamse frieten zijn wezenlijk anders dan hollandse pataten. Hoor jij toch te weten.
Echt niet, al die retentietijden tR en t'R? Oh en resolutiefactor en capaciteitsfactor?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Enige berekening die ertoe doet is wanneer het pauze is
Pauze is belangrijker.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt niet, al die retentietijden tR en t'R? Oh en resolutiefactor en capaciteitsfactor?
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt niet, al die retentietijden tR en t'R? Oh en resolutiefactor en capaciteitsfactor?
Hoezo, je moet toch dat berekenen om de totale tijd te weten over hoe een component elueert?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor HPLC jij gaat werken, maar de rt hoef je niet te berekenen.
Fokken.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
Wat doen jullie als jullie chagrijnig zijn?
Kwestie van lijntje trekken tijdens integreren en de tijd wordt weergegeven. Daar zou ik me echt niet druk om maken.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo, je moet toch dat berekenen om de totale tijd te weten over hoe een component elueert?
Wat is de retentietijd van Badr Hari?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kwestie van lijntje trekken tijdens integreren en de tijd wordt weergegeven. Daar zou ik me echt niet druk om maken.
integratie blijft een lastig punt natuurlijk bij types als opsoquote:Op maandag 21 maart 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kwestie van lijntje trekken tijdens integreren en de tijd wordt weergegeven. Daar zou ik me echt niet druk om maken.
de tijd is toch een lastig punt bij jou? want oude mensen hebben vaak niet zoveel tijd meer?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
integratie blijft een lastig punt natuurlijk bij types als opso
jeetje zegquote:Op maandag 21 maart 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
de tijd is toch een lastig punt bij jou? want oude mensen hebben vaak niet zoveel tijd meer?
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snoezig dat je zo aan het wk-en bent bij Opsoe en tevens Crip.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
de tijd is toch een lastig punt bij jou? want oude mensen hebben vaak niet zoveel tijd meer?
Hahaha.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
integratie blijft een lastig punt natuurlijk bij types als opso
Hoe was dit een wk?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:18 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Snoezig dat je zo aan het wk-en bent bij Opsoe en tevens Crip.
Wil het nog enigszins lukken bij de dames of blijft het maar bij dit?
Huehuequote:Op maandag 21 maart 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja van die rare kamelenkaas zekerquote:Op maandag 21 maart 2016 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik hou tenminste van kaas zoals een ekte tatta
ben ook geen ekte tattaquote:Op maandag 21 maart 2016 17:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik hou tenminste van kaas zoals een ekte tatta
Nee lkkr jonge kaasquote:Op maandag 21 maart 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja van die rare kamelenkaas zeker
Chai is mij aan het wk'enquote:Op maandag 21 maart 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wanneer ga jij nou eens op voor WCH WK man jeetje
Dat is jouw mening en dat respecteer ikquote:Op maandag 21 maart 2016 17:18 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik doe nog liever een saaie immunodifussie dan zo'n kut analytische chemie experiment.
Huehue is dat ik in stilte moest huilen om de matigheid van die grap.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wanneer ga jij nou eens op voor WCH WK man jeetje
oh okquote:Op maandag 21 maart 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Huehue is dat ik in stilte moest huilen om de matigheid van die grap.
WCH heeft geen retentietijd, hij blijft hangen in de kolom, daarom is hij zo oudquote:Op maandag 21 maart 2016 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb gewoon een hoge affiniteitquote:Op maandag 21 maart 2016 17:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
WCH heeft geen retentietijd, hij blijft hangen in de kolom, daarom is hij zo oud
Matige grappen zijn toch gebruikelijk over WCH?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Huehue is dat ik in stilte moest huilen om de matigheid van die grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |