Krijg hartkloppingen als ik je naam steeds ziequote:
zie je welquote:Op maandag 21 maart 2016 17:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg hartkloppingen als ik je naam steeds zie
Enige berekening die ertoe doet is wanneer het pauze isquote:Op maandag 21 maart 2016 17:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Krijg hartkloppingen als ik je naam steeds zie
Dan denk ik aan alle dingen wat ik moet berekenen tijdens hplc proef![]()
![]()
Vlaamse frieten zijn wezenlijk anders dan hollandse pataten. Hoor jij toch te weten.quote:
en toch is het patatquote:Op maandag 21 maart 2016 17:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Vlaamse frieten zijn wezenlijk anders dan hollandse pataten. Hoor jij toch te weten.
Echt niet, al die retentietijden tR en t'R? Oh en resolutiefactor en capaciteitsfactor?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Enige berekening die ertoe doet is wanneer het pauze is
Pauze is belangrijker.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt niet, al die retentietijden tR en t'R? Oh en resolutiefactor en capaciteitsfactor?
quote:Op maandag 21 maart 2016 17:09 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Echt niet, al die retentietijden tR en t'R? Oh en resolutiefactor en capaciteitsfactor?
Hoezo, je moet toch dat berekenen om de totale tijd te weten over hoe een component elueert?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor HPLC jij gaat werken, maar de rt hoef je niet te berekenen.
Fokken.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:00 schreef Etsu het volgende:
Wat doen jullie als jullie chagrijnig zijn?
Kwestie van lijntje trekken tijdens integreren en de tijd wordt weergegeven. Daar zou ik me echt niet druk om maken.quote:Op maandag 21 maart 2016 17:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoezo, je moet toch dat berekenen om de totale tijd te weten over hoe een component elueert?
Wat is de retentietijd van Badr Hari?quote:Op maandag 21 maart 2016 17:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kwestie van lijntje trekken tijdens integreren en de tijd wordt weergegeven. Daar zou ik me echt niet druk om maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |