Wie ben jij om te oordelen? Ik kan het zelf ook niet, maar als het voor anderen wel werkt keur ik dat niet af.quote:
Zo te lezen is het niet waar. Het concept van 'open relatie'...moet er niet aan denken. Je gaat 100% voor één partner, of helemaal niet.quote:
Ik geef andere mannen nog wel gewoon een hand. Ga ik er nu niet 100% voor?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:54 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Zo te lezen is het niet waar. Het concept van 'open relatie'...moet er niet aan denken. Je gaat 100% voor één partner, of helemaal niet.
Ligt eraan wat jij onder een hand geven verstaatquote:Op maandag 21 maart 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik geef andere mannen nog wel gewoon een hand. Ga ik er nu niet 100% voor?
Moet ik hier serieus op in gaan?quote:Op maandag 21 maart 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik geef andere mannen nog wel gewoon een hand. Ga ik er nu niet 100% voor?
quote:Op maandag 21 maart 2016 14:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij onder een hand geven verstaat
Waarom danquote:Op maandag 21 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
word zo kkdepressief van die kkschool
Koop even wat scheermesjes of zoquote:Op maandag 21 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ach, over een paar jaar zul je terugwillen naar die "kkschool"quote:Op maandag 21 maart 2016 15:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit inderdaad^quote:Op maandag 21 maart 2016 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, over een paar jaar zul je terugwillen naar die "kkschool"
Alsof die bolle naar een station komt nu hij een auto heeft. Hij kan vast niet vlakbij parkeren en dan moet hij helemaal lopen naar het station.quote:
Er is vast wel een P+R daarquote:Op maandag 21 maart 2016 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof die bolle naar een station komt nu hij een auto heeft. Hij kan vast niet vlakbij parkeren en dan moet hij helemaal lopen naar het station.
"Die bolle" Kan toch, rolle? (quote:Op maandag 21 maart 2016 15:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Alsof die bolle naar een station komt nu hij een auto heeft. Hij kan vast niet vlakbij parkeren en dan moet hij helemaal lopen naar het station.
Nee ik wacht niet. 16:00quote:Op maandag 21 maart 2016 15:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oke, ik Brummetje xD Word nog leuk
Trekken ze elkaar de haren uit de kop, oh wacht...
Is goed, ik neem ook AdvancedPower mee ok?quote:
Jaimy_Luca bedoel je?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:37 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Oke, ik Brummetje xD Word nog leuk
Trekken ze elkaar de haren uit de kop, oh wacht...
Oh jaquote:
Hallo, het is serieus ja, geen autistenmeetquote:Op maandag 21 maart 2016 15:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Is goed, ik neem ook AdvancedPower mee ok?
Maar, waarom wil je mij dan meeten?quote:Op maandag 21 maart 2016 15:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, het is serieus ja, geen autistenmeet
>_>quote:Op maandag 21 maart 2016 15:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hallo, het is serieus ja, geen autistenmeet
Dan zweet je maar nietquote:Op maandag 21 maart 2016 15:42 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Maar, waarom wil je mij dan meeten?
Ik verspreid geen vieze geur als ik zweet maar autisme.
quote:Op maandag 21 maart 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze zijn geen ecto's ze hoeven niet te sporten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |