quote:
Ja dat is waar. Dat is trouwens een waarschuwing voor de mannelijke KLB'ers, als je zulk soort reacties gaat geven als man wil dat dus zeggen dat je wat ouder wordt en het testosteron afneemt.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind de grafieken trouwens fantastisch
Gewoon een reactiemechanisme.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dit, heb ik nooit gehad denk ik of ik lette weer eens niet op
quote:
Hij heeft een punt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou niet van leugenachtige TT's
Awhquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is waar. Dat is trouwens een waarschuwing voor de mannelijke KLB'ers, als je zulk soort reacties gaat geven als man wil dat dus zeggen dat je wat ouder wordt en het testosteron afneemt.
net een schildpad met 2 koppen, grafiekenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon een reactiemechanisme.
Wij zijn vrouwen, wat is met onze hormonen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is waar. Dat is trouwens een waarschuwing voor de mannelijke KLB'ers, als je zulk soort reacties gaat geven als man wil dat dus zeggen dat je wat ouder wordt en het testosteron afneemt.
Het stelt echt geen kut voor. Het is letterlijk scheiding op basis van bindingsaffiniteit.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
@Rez ik heb hplc over twee week alleen ik weet er nu dus nog niks over, want heb het nog niet voorbereid maar het lijkt mij echt tyfuslastig
Daarom kwam je dus met die vragen in dm, snapte het al nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
@Rez ik heb hplc over twee week alleen ik weet er nu dus nog niks over, want heb het nog niet voorbereid maar het lijkt mij echt tyfuslastig
ik heb dat überhaupt nooit gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn hopeloosquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wij zijn vrouwen, wat is met onze hormonen?
En als je vervolgens dit soort reacties krijgt, wel, dan ben je al helemaal in de aap gelogeerd.quote:
Geen ingewikkelde berekeningen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het stelt echt geen kut voor. Het is letterlijk scheiding op basis van bindingsaffiniteit.
Godverquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom kwam je dus met die vragen in dm, snapte het al niet
Beetje jammer dat je bij drie dimensies al moet stoppen. Zou best mijn matrix van 2000 dimensies willen plotten, lekker trippen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net een schildpad met 2 koppen, grafieken
Zullen wij hier ook dingen neerzetten van onze vakgebieden?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net een schildpad met 2 koppen, grafieken
Voor zover ik me kan herinneren niet. Maar er zijn sowieso amper berekeningen betrokken bij analytische chemie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen ingewikkelde berekeningen?
[..]
Godver
haha ja matrix, die film heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je bij drie dimensies al moet stoppen. Zou best mijn matrix van 2000 dimensies willen plotten, lekker trippen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha ja matrix, die film heb ik ook gezien
Haha.. Nee.. en van jou hou ik wel hoor Frank.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En als je vervolgens dit soort reacties krijgt, wel, dan ben je al helemaal in de aap gelogeerd.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen wij hier ook dingen neerzetten van onze vakgebieden?
Niet allemaal.quote:
Ik probeer het gemiddelde niveau te peilen, sssst.quote:
quote:
Waarom lees ik geen spannende verhalen meer in 450? Moest altijd wel grinniken, je schreef het best leukquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik vouw geen broodjes maar handdoeken
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk donkerpaarse lipstick nu
Hey paxcon prof dr emogif
Moet je eens googlen en dan de eerste afbeelding.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:41 schreef deadprez het volgende:
ja ja rez nu weten we wel dat je intelligente betaboi bent
Het is net alsof ik weer de orde houd tijdens een presentatie op schoolquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Haha.. Nee.. en van jou hou ik wel hoor Frank.
ik durf nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je eens googlen en dan de eerste afbeelding.
ahhwquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kom overal waar jij bent bby
ik ga niet een bietje hele verhalen typen voor 1 josti die het leest, die's gekquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom lees ik geen spannende verhalen meer in 450? Moest altijd wel grinniken, je schreef het best leuk
Tuurlijk, er wordt frituur gepost en Pax is er als de kippen bij.quote:
Frank ik vind jou een harde baasquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is net alsof ik weer de orde houd tijdens een presentatie op school. Jij doet alsof je dat meent en ik doe alsof ik het geloof
op dit tijdstip? schandalig, vetzakquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Ik heb net een broodje frikandel weggewerkt
Heb je wel goed gekeken?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:43 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik googlede op betaboi en zag eerste afbeelding. Kan rustig slapen want ik had wat ergers verwacht
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk, er wordt frituur gepost en Pax is er als de kippen bij.
lul, hopelijk stik je in je handdoekenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga niet een bietje hele verhalen typen voor 1 josti die het leest, die's gek
ik zou t ook lezenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga niet een bietje hele verhalen typen voor 1 josti die het leest, die's gek
morgen doorkomen op water dan maarquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
op dit tijdstip? schandalig, vetzak
GhpH?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
hey pax er was hier laatst een user die erg geïnteresseerd was in je
neequote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ash wil graag dick van pax proeven.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:43 schreef deadprez het volgende:
hey pax er was hier laatst een user die erg geïnteresseerd was in je
#viesdikquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Heb vandaag echt teveel zooi gegeten.
Nee, ik ben heel eerlijk. Erover liegen levert in dit geval geen voordelen op, zoals leerlingen bij docenten doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het is net alsof ik weer de orde houd tijdens een presentatie op school. Jij doet alsof je dat meent en ik doe alsof ik het geloof
Dan heeft ze dus niet die echte internet-ervaring, beetje jammer.quote:
Ja, maar kijk eens wat hij op z'n gezicht had.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:44 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1seconde.
Was een man met een choker om zijn nek, toch?
Ik hoor trouwens altijd verhalen over je mijn jonge Groningse talentvolle academicus. Zowel mannen als vrouwen - ik noem geen namen maar de namen van vrouwen beginnen bijv, met een O en eindigen op sonisatie en mannen, tja, daar zijn er een hoop van - dat jij naast een begiftigd geleerde ook nog eens de looks mee hebt.quote:
Kun je nagaan wat ik allemaal over heb voor frituurspulquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
#viesdik
Nu vind ik je niet meer lekker hoor. :S
Klopt ook nog.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik allemaal over heb voor frituurspul
Maar ben nog steeds ecto af en moet niet afvallen. Dus dit moet kunnen.
Even snel kijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar kijk eens wat hij op z'n gezicht had.
O, ik ook. Heb nog wel vriezer volligen ermee.quote:
Mijn piemel is 3.141592654 cm in de omtrekquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb zelfs meer centimeters aan piemel dan 2
Jaja paxcon is echt een lekkerding en slim.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens altijd verhalen over je mijn jonge Groningse talentvolle academicus. Zowel mannen als vrouwen - ik noem geen namen maar de namen van vrouwen beginnen bijv, met een O en eindigen op sonisatie en mannen, tja, daar zijn er een hoop van - dat jij naast een begiftigd geleerde ook nog eens de looks mee hebt.
Hij is teringlekker, 11/10, een echte goddelijkheid. Ik zou bier afzweren om 3 seconden in zijn aanwezigheid te mogen zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens altijd verhalen over je mijn jonge Groningse talentvolle academicus. Zowel mannen als vrouwen - ik noem geen namen maar de namen van vrouwen beginnen bijv, met een O en eindigen op sonisatie en mannen, tja, daar zijn er een hoop van - dat jij naast een begiftigd geleerde ook nog eens de looks mee hebt.
Nou ik word hier een beetje verlegen vanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
bedankt Hansquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn piemel is 3.141592654 cm in de omtrek
Je piemel is 2 cm dik? Jongen, ik heb dikkere knakworsten gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn piemel is 3.141592654 cm in de omtrek
Ik heb een periode gehad dat ik geen chips vrat. Dat heeft echt geholpen. Nu ben ik stabiel geloof ik, heb alleen al tijdje niet meer gewogen want ik geloof het wel.quote:
Ja jezus, wrijf het nog maar ff inquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je piemel is 2 cm dik? Jongen, ik heb dikkere knakworsten gezien.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaja paxcon is echt een lekkerding en slim.
Ik verbrand wel altijd, maar dan ook echt altijd mijn tong eraan. Jij niet?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, ik ook. Heb nog wel vriezer volligen ermee.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
Waarmee ik overigens niet wil insinueren dat jij voor 'oud' doorgaat.
Oh jeetje jongens tochquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is teringlekker, 11/10, een echte goddelijkheid. Ik zou bier afzweren om 3 seconden in zijn aanwezigheid te mogen zijn.
HAHAHAHAHquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:48 schreef Rezania het volgende:
Je zou maar een knakworstlul hebben, best lang maar zo dun. Dan is het bijna letterlijk alsof je een worst in een gang gooit.
Zolang ik mijn neus ophaal en jij eronder ligt is het goed.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb een periode gehad dat ik geen chips vrat. Dat heeft echt geholpen. Nu ben ik stabiel geloof ik, heb alleen al tijdje niet meer gewogen want ik geloof het wel.
Ja, maar toch blijven dooreten ook al doet het pijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik verbrand wel altijd, maar dan ook echt altijd mijn tong eraan. Jij niet?
Ik vind hem wel grappig. Kan nog steeds lachen over een post van hem die ik afgelopen zomer lag, iets over jezelf in het Gardameer storten uit pure ellendequote:
#strijdersquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar toch blijven dooreten ook al doet het pijn.
jij bent al sinds ik je ken een battiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
sorry, komt door alle aanwezigen hier, is besmettelijk
Pax is uniek. En ik heb echt heel veel mannen gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Als er een andere fokker is die op paxcon lijkt, laat het mij even weten.
Dit is overdreven.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang ik mijn neus ophaal en jij eronder ligt is het goed.
JR-Style-93 maan.jpgquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:49 schreef Opsonisatie het volgende:
Als er een andere fokker is die op paxcon lijkt, laat het mij even weten.
Lief van je dpquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
pax was altijd genot tijdens haxball omdat t niet zo'n jankbaby was
als we die boi toch complimenteren
Haxballquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
Ik heb krachtige longen en een grote gok hoor.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaja paxcon is echt een lekkerding en slim.
.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is teringlekker, 11/10, een echte goddelijkheid. Ik zou bier afzweren om 3 seconden in zijn aanwezigheid te mogen zijn.
Kijk en dat is een groot probleem. Normaal maken dingen in het leven mij niet zoveel uit, maar ik ben een groot en zeer overtuigd aanhanger van de balans. Simpele dingen: goed en slecht, arm en rijk. Maar ook dieper, bijv. de evenwicht die er bestaat tussen de verantwoordelijkheden van iemand die het gemaakt heeft in leven t.o.v. iemand die van de staat trekt. Daar hoort ook slim, vaardig en noem maar op bij. Jong, succesvol, goed uitziend en slim. Dat gooit de balans in de war.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik word hier een beetje verlegen vanIk moet er nu op m'n hoogtepunt maar gebruik van maken denk ik, voor ik het weet ben ik oud en oninteressant.
Al zeggen ze dat bij mannen de schoonheid met de jaren komt. Misschien kan jij daar een boekje over open doen? Waarmee ik overigens niet wil insinueren dat jij voor 'oud' doorgaat.
Spelen jullie nog wel eens hax? Mis de ruzies met chevy en zo'n GGMM die kwam melden dat hij er niks vak konquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
Ik wist niet dat je me kendequote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent al sinds ik je ken een battie
we spelen alleen als jij er niet bentquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Spelen jullie nog wel eens hax? Mis de ruzies met chevy en zo'n GGMM die kwam melden dat hij er niks vak kon
Ik zag vanochtend wel een enorm knappe jongen in de bus, maarja.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pax is uniek. En ik heb echt heel veel mannen gezien.
ik krijg nog wel eens quote alerts van chevy, maar vgm is hij de enige die het nog speeltquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Spelen jullie nog wel eens hax? Mis de ruzies met chevy en zo'n GGMM die kwam melden dat hij er niks vak kon
Gewoon tackelen als de bus remt en dan giechelen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend wel een enorm knappe jongen in de bus, maarja.
Hopelijk remt buschauffeur een keer keihard op de rem waardoor hij naar voren pleurt dan wil ik hem wel opvangen
of hij breekt zijn nekquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hopelijk remt buschauffeur een keer keihard op de rem waardoor hij naar voren pleurt dan wil ik hem wel opvangen
nooit dusquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we spelen alleen als jij er niet bent
2 browsers naast elkaar tegen zichzelfquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik krijg nog wel eens quote alerts van chevy, maar vgm is hij de enige die het nog speelt
Zo hebben de debieltjes ook nog het idee dat ze iets nuttigs doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind Paxcon een goeie user omdat hij niet meer blauw is, aan die blauwen heeft niemand iets
gr
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo hebben de debieltjes ook nog het idee dat ze iets nuttigs doen.
sowquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
beste zus ooitquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
als we dan toch bezig zijn, zal ik hem ook een high kick geven?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon tackelen als de bus remt en dan giechelen.
Mag ook wel, wil wel zuster voor hem zijnquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja. Hoe eerder hij in een bed ligt hoe beter.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
als we dan toch bezig zijn, zal ik hem ook een high kick geven?
[..]
Mag ook wel, wil wel zuster voor hem zijn
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Hoe eerder hij in een bed ligt hoe beter.
Doelde op het eerste, maar laat maar zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedoel je qua uiterlijk of qua ze wordt verkracht door pschopaten
weet zij dat iemand suikerspin op haar hoofd heeft geplakt?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
In de verste verte niet. Tot zover mijn oh zo complete en baanbrekend onderzoek. grgr
de fuck is runners highquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Met welke drugs is runners high vergelijkbaar?
Als je broertje Jaden Smith was zou ik dat ook doen op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet zij dat iemand suikerspin op haar hoofd heeft geplakt?
waarom geen Aryaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doelde op het eerste, maar laat maar zitten
Zoek wel een Dany
Wist niet dat Fyfy paars haar hadquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
In de verste verte niet. Tot zover mijn oh zo complete en baanbrekend onderzoek. grgr
quote:
ohquote:
Gewoon een infuus met adrenaline, ja toch?quote:
Ik denk dat als er een almachtig wezen bestaat als een God - of Allah in Arabisch - hij of zij wel meer dingen ziet in de mens dat hij of zij denkt 'mwah'. Moet je je voorstellen, een wezen die niet alleen de balans op Aarde maar ook iets als dark matters, iets onzichtbaars maar met een machtige zwaartekracht heeft gecreëerd ermee zit of je zus of zo doet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
wat zijn dit voor perverse dingen allemaal
dit is nie hoe allah het bedoeld heeft
Zeg, heb jij de laatste afleveringen wel gezien?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand met 3 draken en een leger niet, eh ok
ik maakte maar een grapje frankquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat als er een almachtig wezen bestaat als een God - of Allah in Arabisch - hij of zij wel meer dingen ziet in de mens dat hij of zij denkt 'mwah'. Moet je je voorstellen, een wezen die niet alleen de balans op Aarde maar ook iets als dark matters, iets onzichtbaars maar met een machtige zwaartekracht heeft gecreëerd ermee zit of je zus of zo doet.
Ben niet gelovig maar als er een God is ben ik heilig ervan overtuigd dat we samen van de aardkloot iets beters maken, ongeacht onze verschillen. Ik denk dit, jij denkt dat en toch maken we er samen iets van, zonder elkaar de schedel in te slaan, in tegendeel, dat terwijl we samen een biertje drinken. Denk dat je daar, als je het zo wil noemen, de essentie van 'goddelijk' in kunt vinden.
Ned Stark is net gevangen genomen, ben benieuwd hoe hij gaat ontsnappenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zeg, heb jij de laatste afleveringen wel gezien?
Aha. Weet ook niet waarom dat ineens op de vrijdagavond uit mijn toetsenbord rolde.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik maakte maar een grapje frank
maar verder eens
wat een kutjeugd moet jij gehad hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou niet eens weten hoe pep eruit ziet
Inb4 pep guardiola plaatje
droom zachtquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga slapen trusten schatjespatatjesnietfrietjes xoxo
Deze post gaat bijzonder diep. Om hier niet op gênante wijze van het voetstuk 'slim' af te vallen - dat mij hier vanavond werd toegedicht - zou ik nu met een spitsvondige reactie moeten komen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
.
[..]
Kijk en dat is een groot probleem. Normaal maken dingen in het leven mij niet zoveel uit, maar ik ben een groot en zeer overtuigd aanhanger van de balans. Simpele dingen: goed en slecht, arm en rijk. Maar ook dieper, bijv. de evenwicht die er bestaat tussen de verantwoordelijkheden van iemand die het gemaakt heeft in leven t.o.v. iemand die van de staat trekt. Daar hoort ook slim, vaardig en noem maar op bij. Jong, succesvol, goed uitziend en slim. Dat gooit de balans in de war.
Dat is niet zo leuk voor een zeloot van de balans als ik ben. En dan ga ik nog voorbij aan het feit dat jij mij zojuist een ouwe knakker noemde.
Kortom, wat doen we eraan?
Ja jeetje he, manquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand met 3 draken en een leger niet, eh ok
Als God bestaat, is het een sadist.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat als er een almachtig wezen bestaat als een God - of Allah in Arabisch - hij of zij wel meer dingen ziet in de mens dat hij of zij denkt 'mwah'. Moet je je voorstellen, een wezen die niet alleen de balans op Aarde maar ook iets als dark matters, iets onzichtbaars maar met een machtige zwaartekracht heeft gecreëerd ermee zit of je zus of zo doet.
Ben niet gelovig maar als er een God is ben ik heilig ervan overtuigd dat we samen van de aardkloot iets beters maken, ongeacht onze verschillen. Ik denk dit, jij denkt dat en toch maken we er samen iets van, zonder elkaar de schedel in te slaan, in tegendeel, dat terwijl we samen een biertje drinken. Denk dat je daar, als je het zo wil noemen, de essentie van 'goddelijk' in kunt vinden.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ned Stark is net gevangen genomen, ben benieuwd hoe hij gaat ontsnappen
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
daarom satanquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als God bestaat, is het een sadist.
Slaaplekkerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga slapen trusten schatjespatatjesnietfrietjes xoxo
Klopt, satanquote:
Ik heb m'n blauwe ex-collega's erg hoog zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind Paxcon een goeie user omdat hij niet meer blauw is, aan die blauwen heeft niemand iets
gr
Ik vermoed dat Joffrey hem vrij laat, Ned erkent dat hij troonopvolger is en dan Joffrey trouwt met Sansa en ze nog lang en gelukkig levenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ned Stark is net gevangen genomen, ben benieuwd hoe hij gaat ontsnappen
ja echt he hele jeugd pep was wel beter geweestquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat een kutjeugd moet jij gehad hebben
neequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:00 schreef Rezania het volgende:
Is pep nou serieus gewoon phosphoenolpyruvate?
Volgens de Bijbel, maar ook de Thorah en de Koran zijn we naar Zijn - jaja, het is een hij, kennelijk - evenbeeld geschapen. Dus in die zin, ja. Gelukkig zijn al die boeken ook door mensen neer gepend.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:59 schreef Willoow het volgende:
[..]
Als God bestaat, is het een sadist.
totaal geen slijmbalpost ditquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb m'n blauwe ex-collega's erg hoog zittenNiks dan lof voor het werk dat zij verzetten.
Ik geef ze wel een high five omdat ze zo erg hun best hebben gedaan vandaag.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb m'n blauwe ex-collega's erg hoog zittenNiks dan lof voor het werk dat zij verzetten.
is gewoon speedquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Deze post gaat bijzonder diep. Om hier niet op gênante wijze van het voetstuk 'slim' af te vallen - dat mij hier vanavond werd toegedicht - zou ik nu met een spitsvondige reactie moeten komen.
Ik denk persoonlijk dat het belangrijk is dat je als mens de essentie kan raken. En daarmee ontken ik het belang van het uiterlijk want je uiterlijk hangt aan elkaar van toevalligheden. Overigens nog los van het feit dat het uiterlijk onderhavig is aan de tijd, en er is niks zo veranderlijk als de tijd. Daarom is het denk ik van belang dat je op jonge leeftijd een basis creëert waarop je de rest van je leven voort kan bouwen. Als het qua genen een beetje meezit beschik je op 50-jarige leeftijd nog steeds over een natuurlijke schoonheid en zou het kunnen voorkomen dat je het totaalpakket bezit.
Wat overigens erg subjectief is, dus eigenlijk kan ik er geen touw aan vastknopen.
Zat je weer te baggeren in KLB FB?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik geef ze wel een high five omdat ze zo erg hun best hebben gedaan vandaag.
en dan volgen ze een nieuwe familie in seizoen 2 met nog meer gelukkigheidquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Joffrey hem vrij laat, Ned erkent dat hij troonopvolger is en dan Joffrey trouwt met Sansa en ze nog lang en gelukkig leven
oh trap ik in een van jullie kaolo nerdenfa2squote:
Oh, dan hoef ik het niet. Gaat niet goed dan. Ik hou het wel bij die andere PEP.quote:
Hopelijk blijft MILF Cersei wel een rol spelenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en dan volgen ze een nieuwe familie in seizoen 2 met nog meer gelukkigheid
waarom doe je net alsof je piemels zuigen bedoelt met adoratiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn waardering voor hen slaat steeds meer om in een soort van, uh, adoratie.
Nee, doe ik nooit.quote:
gaat ie er zelf in liggen dan ehehehequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
naar verluidt plaatst hugo paardenkoppen in bedden van users die baggeren in klb fb
gaat in s6e6 dood, vermoord door arya met een dolkquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk blijft MILF Cersei wel een rol spelen
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat ie er zelf in liggen dan ehehehe
Precies, ik zit er alleen te sc'en af en toe. Maar anders komt dat topic ook nooit vol.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, dat doen alleen Argo en Sebbenogiets
Bedankt voor dit mooie compliment.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]![]()
. Eerlijk is eerlijk, ik vind het een mooi antwoord. Zou het niet zo een, twee, drie beter kunnen doen.
Nee.quote:
spoilerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat in s6e6 dood, vermoord door arya met een dolk
Waar jouw hart van vol zit......quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je net alsof je piemels zuigen bedoelt met adoratie
Ik zal dit even in je notes zetten en hugo erop attenderen dat hij weer met een paardenkop op stap moet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Precies, ik zit er alleen te sc'en af en toe. Maar anders komt dat topic ook nooit vol.
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
naar verluidt plaatst hugo paardenkoppen in bedden van users die baggeren in klb fb
hugo is maffiamaatjequote:
Houdt Der_Mann er vaker homoseksuele fantasieën op na?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit typte dp ook al een paar uur geleden
TR gedaan, laat Willoow met rustquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal dit even in je notes zetten en hugo erop attenderen dat hij weer met een paardenkop op stap moet.
Jijquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal dit even in je notes zetten en hugo erop attenderen dat hij weer met een paardenkop op stap moet.
nee hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Houdt Der_Mann er vaker homoseksuele fantasieën op na?
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb ineens zin om 5 piemels tegelijk te zuigen door dit nummer
Alleen bij bepaalde muzieksoorten, dan wil hij er meteen 5quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tyquote:
Weet nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lijkt me wel, mijn hart kan toch niet ademen of wel
quote:
Net een TR behandeld. Een TR jegens een bijzonder aimabele en bovendien rechtschapen man. Die man, ik ken hem toevallig, heb ik nog nooit op iets kunnen betrappen. De andere naam die ik in de TR tegenkwam, of eigenlijk namen, het is familie van elkaar, daarentegen....quote:
gaat dit over mijquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Net een TR behandeld. Een TR jegens een bijzonder aimabele en bovendien rechtschapen man. Die man, ik ken hem toevallig, heb ik nog nooit op iets kunnen betrappen.
wat is aimabelequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Net een TR behandeld. Een TR jegens een bijzonder aimabele en bovendien rechtschapen man. Die man, ik ken hem toevallig, heb ik nog nooit op iets kunnen betrappen. De andere naam die ik in de TR tegenkwam, of eigenlijk namen, het is familie van elkaar, daarentegen....
nou zegquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee want dan stond er wel wegkijker en goedprater
trustequote:
Zou kunnen, maar aangezien er niets staat over hop of gemout granen kun je er redelijk vanuit gaan dat jij dit keer de dans ontspringt.quote:
Ik en dermann kunnen jou wel hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Net een TR behandeld. Een TR jegens een bijzonder aimabele en bovendien rechtschapen man. Die man, ik ken hem toevallig, heb ik nog nooit op iets kunnen betrappen. De andere naam die ik in de TR tegenkwam, of eigenlijk namen, het is familie van elkaar, daarentegen....
hehehehquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar aangezien er niets staat over hop of gemout granen kun je er redelijk vanuit gaan dat jij dit keer de dans ontspringt.
Doeiquote:
rtquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doei
wel even je ondertitel wijzigen morgen, consoles zijn beter
Herman hoef ik enkel en alleen boos aan te kijken, jij bent weliswaar wat brutaler maar jij krijgt een ouderwetse oorvijg van me. Kan jullie twee kleuters slapend aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik en dermann kunnen jou wel hebben.
had je ook zo'n kek varkensmutsjequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was vandaag demonstreren met Pegida, was best leuk
je kijkt altijd de verkeerde kant op met die oude slechtziende ogen van jequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Herman hoef ik enkel en alleen boos aan te kijken, jij bent weliswaar wat brutaler maar jij krijgt een ouderwetse oorvijg van me. Kan jullie twee kleuters slapen aan.
En hij had een heel betoog maar niemand die er wat van snapte, hoewel het in het Nederlands was.quote:
Als je aan me komt, sla ik terug.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Herman hoef ik enkel en alleen boos aan te kijken, jij bent weliswaar wat brutaler maar jij krijgt een ouderwetse oorvijg van me. Kan jullie twee kleuters slapend aan.
en slinksquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee want dan stond er wel wegkijker en goedprater
Ik riep alleen maar:quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En hij had een heel betoog maar niemand die er wat van snapte, hoewel het in het Nederlands was.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doei
wel even je ondertitel wijzigen morgen, consoles zijn beter
dat zijn geen doodsangsten, zou even je luier verschonen als ik jou wasquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Ik sta doodsangsten uit.
Dat kut sarcasme van jou.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Ik sta doodsangsten uit.
ik hoor je niet over mijn fantastische exclusivesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:14 schreef Rezania het volgende:
Mijn IQ daalde met 10 punten door je opmerking, fucking peasant. Nu echt slapen.
Mmm. Zo ziet een tweefrontenoorlog er dus uit. Begin die Von Schlieffen wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn geen doodsangsten, zou even je luier verschonen als ik jou was
Beiden.quote:
Maar jij weet toch wel dat ik jou en je broertje leuke mensen vind en ik toch nooit aan iemand zal zitten, zeker jullie niet. Dus jij hebt wat dat betreft makkelijk praten.quote:
xbox en playstation iddquote:
Waarom dit nou? Ik durf nooit wat over xbox te typen en kom je hier ineens mee. Steek in mijn rug ditquote:
Speelt veel beterquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom console over pc trouwens? :s kan geen enkele rede verzinnen
vind ik nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar jij weet toch wel dat ik jou en je broertje leuke mensen vind en ik toch nooit aan iemand zal zitten, zeker jullie niet. Dus jij hebt wat dat betreft makkelijk praten.
last of us en red dead redemptionquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja maar liever xbox dan pcquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
xbox mag optyfen, dan liever nintendo en playstation
Omdat ik skeer benquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
True.. Maar we weten wel beter.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar jij weet toch wel dat ik jou en je broertje leuke mensen vind en ik toch nooit aan iemand zal zitten, zeker jullie niet. Dus jij hebt wat dat betreft makkelijk praten.
Ja maar jij vraagt je ook af waarom je een console over een pc prefeert, dus jij hebt je al genoeg gediskwalificeerd.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar jij vraagt je ook af waarom je een console over een pc prefeert, dus jij hebt je al genoeg gediskwalificeerd.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoor je niet over mijn fantastische exclusives
enige en dan noem je er tweequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige personen die jij leuk vindt zijn SE en chloro
ja rt, wat een aidsquote:
mij vind je ook wel leuk tochquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
enige en dan noem je er twee
dit is een lijst van 4 jaar geleden ofzoquote:
vertel eerst maar eens wat er dan beter is aan een console?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar jij vraagt je ook af waarom je een console over een pc prefeert, dus jij hebt je al genoeg gediskwalificeerd.
DE EXCLUSIVES GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vertel eerst maar eens wat er dan beter is aan een console?
Pc is duurder, thats it
Blijf jij maar lekker in je waan jongen, ga ik genieten van fucking mooie spellen die wel de 60 fps halen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is een lijst van 4 jaar geleden ofzo
wel erg ja dat de consoles geen indiegames van 50 cent hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |