nooit dusquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we spelen alleen als jij er niet bent
2 browsers naast elkaar tegen zichzelfquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik krijg nog wel eens quote alerts van chevy, maar vgm is hij de enige die het nog speelt
Zo hebben de debieltjes ook nog het idee dat ze iets nuttigs doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind Paxcon een goeie user omdat hij niet meer blauw is, aan die blauwen heeft niemand iets
gr
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zo hebben de debieltjes ook nog het idee dat ze iets nuttigs doen.
sowquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
beste zus ooitquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
als we dan toch bezig zijn, zal ik hem ook een high kick geven?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon tackelen als de bus remt en dan giechelen.
Mag ook wel, wil wel zuster voor hem zijnquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:52 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja. Hoe eerder hij in een bed ligt hoe beter.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
als we dan toch bezig zijn, zal ik hem ook een high kick geven?
[..]
Mag ook wel, wil wel zuster voor hem zijn
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Hoe eerder hij in een bed ligt hoe beter.
Doelde op het eerste, maar laat maar zittenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedoel je qua uiterlijk of qua ze wordt verkracht door pschopaten
weet zij dat iemand suikerspin op haar hoofd heeft geplakt?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
In de verste verte niet. Tot zover mijn oh zo complete en baanbrekend onderzoek. grgr
de fuck is runners highquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Met welke drugs is runners high vergelijkbaar?
Als je broertje Jaden Smith was zou ik dat ook doen op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet zij dat iemand suikerspin op haar hoofd heeft geplakt?
waarom geen Aryaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Doelde op het eerste, maar laat maar zitten
Zoek wel een Dany
Wist niet dat Fyfy paars haar hadquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
In de verste verte niet. Tot zover mijn oh zo complete en baanbrekend onderzoek. grgr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |