Jijquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal dit even in je notes zetten en hugo erop attenderen dat hij weer met een paardenkop op stap moet.
nee hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Houdt Der_Mann er vaker homoseksuele fantasieën op na?
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb ineens zin om 5 piemels tegelijk te zuigen door dit nummer
Alleen bij bepaalde muzieksoorten, dan wil hij er meteen 5quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tyquote:
Weet nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lijkt me wel, mijn hart kan toch niet ademen of wel
quote:
Net een TR behandeld. Een TR jegens een bijzonder aimabele en bovendien rechtschapen man. Die man, ik ken hem toevallig, heb ik nog nooit op iets kunnen betrappen. De andere naam die ik in de TR tegenkwam, of eigenlijk namen, het is familie van elkaar, daarentegen....quote:
gaat dit over mijquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Net een TR behandeld. Een TR jegens een bijzonder aimabele en bovendien rechtschapen man. Die man, ik ken hem toevallig, heb ik nog nooit op iets kunnen betrappen.
wat is aimabelequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Net een TR behandeld. Een TR jegens een bijzonder aimabele en bovendien rechtschapen man. Die man, ik ken hem toevallig, heb ik nog nooit op iets kunnen betrappen. De andere naam die ik in de TR tegenkwam, of eigenlijk namen, het is familie van elkaar, daarentegen....
nou zegquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee want dan stond er wel wegkijker en goedprater
trustequote:
Zou kunnen, maar aangezien er niets staat over hop of gemout granen kun je er redelijk vanuit gaan dat jij dit keer de dans ontspringt.quote:
Ik en dermann kunnen jou wel hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Net een TR behandeld. Een TR jegens een bijzonder aimabele en bovendien rechtschapen man. Die man, ik ken hem toevallig, heb ik nog nooit op iets kunnen betrappen. De andere naam die ik in de TR tegenkwam, of eigenlijk namen, het is familie van elkaar, daarentegen....
hehehehquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar aangezien er niets staat over hop of gemout granen kun je er redelijk vanuit gaan dat jij dit keer de dans ontspringt.
Doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |