waarom doe je net alsof je piemels zuigen bedoelt met adoratiequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn waardering voor hen slaat steeds meer om in een soort van, uh, adoratie.
Nee, doe ik nooit.quote:
gaat ie er zelf in liggen dan ehehehequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
naar verluidt plaatst hugo paardenkoppen in bedden van users die baggeren in klb fb
gaat in s6e6 dood, vermoord door arya met een dolkquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk blijft MILF Cersei wel een rol spelen
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat ie er zelf in liggen dan ehehehe
Precies, ik zit er alleen te sc'en af en toe. Maar anders komt dat topic ook nooit vol.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee, dat doen alleen Argo en Sebbenogiets
Bedankt voor dit mooie compliment.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]![]()
. Eerlijk is eerlijk, ik vind het een mooi antwoord. Zou het niet zo een, twee, drie beter kunnen doen.
Nee.quote:
spoilerquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gaat in s6e6 dood, vermoord door arya met een dolk
Waar jouw hart van vol zit......quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom doe je net alsof je piemels zuigen bedoelt met adoratie
Ik zal dit even in je notes zetten en hugo erop attenderen dat hij weer met een paardenkop op stap moet.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Precies, ik zit er alleen te sc'en af en toe. Maar anders komt dat topic ook nooit vol.
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:03 schreef deadprez het volgende:
naar verluidt plaatst hugo paardenkoppen in bedden van users die baggeren in klb fb
hugo is maffiamaatjequote:
Houdt Der_Mann er vaker homoseksuele fantasieën op na?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit typte dp ook al een paar uur geleden
TR gedaan, laat Willoow met rustquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal dit even in je notes zetten en hugo erop attenderen dat hij weer met een paardenkop op stap moet.
Jijquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal dit even in je notes zetten en hugo erop attenderen dat hij weer met een paardenkop op stap moet.
nee hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Houdt Der_Mann er vaker homoseksuele fantasieën op na?
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:04 schreef Der_Mann het volgende:
ik heb ineens zin om 5 piemels tegelijk te zuigen door dit nummer
Alleen bij bepaalde muzieksoorten, dan wil hij er meteen 5quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Tyquote:
Weet nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lijkt me wel, mijn hart kan toch niet ademen of wel
quote:
Net een TR behandeld. Een TR jegens een bijzonder aimabele en bovendien rechtschapen man. Die man, ik ken hem toevallig, heb ik nog nooit op iets kunnen betrappen. De andere naam die ik in de TR tegenkwam, of eigenlijk namen, het is familie van elkaar, daarentegen....quote:
gaat dit over mijquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
Net een TR behandeld. Een TR jegens een bijzonder aimabele en bovendien rechtschapen man. Die man, ik ken hem toevallig, heb ik nog nooit op iets kunnen betrappen.
wat is aimabelequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Net een TR behandeld. Een TR jegens een bijzonder aimabele en bovendien rechtschapen man. Die man, ik ken hem toevallig, heb ik nog nooit op iets kunnen betrappen. De andere naam die ik in de TR tegenkwam, of eigenlijk namen, het is familie van elkaar, daarentegen....
nou zegquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee want dan stond er wel wegkijker en goedprater
trustequote:
Zou kunnen, maar aangezien er niets staat over hop of gemout granen kun je er redelijk vanuit gaan dat jij dit keer de dans ontspringt.quote:
Ik en dermann kunnen jou wel hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Net een TR behandeld. Een TR jegens een bijzonder aimabele en bovendien rechtschapen man. Die man, ik ken hem toevallig, heb ik nog nooit op iets kunnen betrappen. De andere naam die ik in de TR tegenkwam, of eigenlijk namen, het is familie van elkaar, daarentegen....
hehehehquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar aangezien er niets staat over hop of gemout granen kun je er redelijk vanuit gaan dat jij dit keer de dans ontspringt.
Doeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |