rtquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doei
wel even je ondertitel wijzigen morgen, consoles zijn beter
Herman hoef ik enkel en alleen boos aan te kijken, jij bent weliswaar wat brutaler maar jij krijgt een ouderwetse oorvijg van me. Kan jullie twee kleuters slapend aan.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik en dermann kunnen jou wel hebben.
had je ook zo'n kek varkensmutsjequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was vandaag demonstreren met Pegida, was best leuk
je kijkt altijd de verkeerde kant op met die oude slechtziende ogen van jequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Herman hoef ik enkel en alleen boos aan te kijken, jij bent weliswaar wat brutaler maar jij krijgt een ouderwetse oorvijg van me. Kan jullie twee kleuters slapen aan.
En hij had een heel betoog maar niemand die er wat van snapte, hoewel het in het Nederlands was.quote:
Als je aan me komt, sla ik terug.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Herman hoef ik enkel en alleen boos aan te kijken, jij bent weliswaar wat brutaler maar jij krijgt een ouderwetse oorvijg van me. Kan jullie twee kleuters slapend aan.
en slinksquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
nee want dan stond er wel wegkijker en goedprater
Ik riep alleen maar:quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En hij had een heel betoog maar niemand die er wat van snapte, hoewel het in het Nederlands was.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doei
wel even je ondertitel wijzigen morgen, consoles zijn beter
dat zijn geen doodsangsten, zou even je luier verschonen als ik jou wasquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Ik sta doodsangsten uit.
Dat kut sarcasme van jou.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oh jee. Ik sta doodsangsten uit.
ik hoor je niet over mijn fantastische exclusivesquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:14 schreef Rezania het volgende:
Mijn IQ daalde met 10 punten door je opmerking, fucking peasant. Nu echt slapen.
Mmm. Zo ziet een tweefrontenoorlog er dus uit. Begin die Von Schlieffen wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zijn geen doodsangsten, zou even je luier verschonen als ik jou was
Beiden.quote:
Maar jij weet toch wel dat ik jou en je broertje leuke mensen vind en ik toch nooit aan iemand zal zitten, zeker jullie niet. Dus jij hebt wat dat betreft makkelijk praten.quote:
xbox en playstation iddquote:
Waarom dit nou? Ik durf nooit wat over xbox te typen en kom je hier ineens mee. Steek in mijn rug ditquote:
Speelt veel beterquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Waarom console over pc trouwens? :s kan geen enkele rede verzinnen
vind ik nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar jij weet toch wel dat ik jou en je broertje leuke mensen vind en ik toch nooit aan iemand zal zitten, zeker jullie niet. Dus jij hebt wat dat betreft makkelijk praten.
last of us en red dead redemptionquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ja maar liever xbox dan pcquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
xbox mag optyfen, dan liever nintendo en playstation
Omdat ik skeer benquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
True.. Maar we weten wel beter.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar jij weet toch wel dat ik jou en je broertje leuke mensen vind en ik toch nooit aan iemand zal zitten, zeker jullie niet. Dus jij hebt wat dat betreft makkelijk praten.
Ja maar jij vraagt je ook af waarom je een console over een pc prefeert, dus jij hebt je al genoeg gediskwalificeerd.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar jij vraagt je ook af waarom je een console over een pc prefeert, dus jij hebt je al genoeg gediskwalificeerd.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoor je niet over mijn fantastische exclusives
enige en dan noem je er tweequote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige personen die jij leuk vindt zijn SE en chloro
ja rt, wat een aidsquote:
mij vind je ook wel leuk tochquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
enige en dan noem je er twee
dit is een lijst van 4 jaar geleden ofzoquote:
vertel eerst maar eens wat er dan beter is aan een console?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar jij vraagt je ook af waarom je een console over een pc prefeert, dus jij hebt je al genoeg gediskwalificeerd.
DE EXCLUSIVES GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 19 maart 2016 01:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vertel eerst maar eens wat er dan beter is aan een console?
Pc is duurder, thats it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |