quote:
Ja dat is waar. Dat is trouwens een waarschuwing voor de mannelijke KLB'ers, als je zulk soort reacties gaat geven als man wil dat dus zeggen dat je wat ouder wordt en het testosteron afneemt.quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
ik vind de grafieken trouwens fantastisch
Gewoon een reactiemechanisme.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat is dit, heb ik nooit gehad denk ik of ik lette weer eens niet op
quote:
Hij heeft een punt.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou niet van leugenachtige TT's
Awhquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is waar. Dat is trouwens een waarschuwing voor de mannelijke KLB'ers, als je zulk soort reacties gaat geven als man wil dat dus zeggen dat je wat ouder wordt en het testosteron afneemt.
net een schildpad met 2 koppen, grafiekenquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon een reactiemechanisme.
Wij zijn vrouwen, wat is met onze hormonen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is waar. Dat is trouwens een waarschuwing voor de mannelijke KLB'ers, als je zulk soort reacties gaat geven als man wil dat dus zeggen dat je wat ouder wordt en het testosteron afneemt.
Het stelt echt geen kut voor. Het is letterlijk scheiding op basis van bindingsaffiniteit.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
@Rez ik heb hplc over twee week alleen ik weet er nu dus nog niks over, want heb het nog niet voorbereid maar het lijkt mij echt tyfuslastig
Daarom kwam je dus met die vragen in dm, snapte het al nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Opsonisatie het volgende:
@Rez ik heb hplc over twee week alleen ik weet er nu dus nog niks over, want heb het nog niet voorbereid maar het lijkt mij echt tyfuslastig
ik heb dat überhaupt nooit gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Wij zijn hopeloosquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wij zijn vrouwen, wat is met onze hormonen?
En als je vervolgens dit soort reacties krijgt, wel, dan ben je al helemaal in de aap gelogeerd.quote:
Geen ingewikkelde berekeningen?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het stelt echt geen kut voor. Het is letterlijk scheiding op basis van bindingsaffiniteit.
Godverquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom kwam je dus met die vragen in dm, snapte het al niet
Beetje jammer dat je bij drie dimensies al moet stoppen. Zou best mijn matrix van 2000 dimensies willen plotten, lekker trippen.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net een schildpad met 2 koppen, grafieken
Zullen wij hier ook dingen neerzetten van onze vakgebieden?quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net een schildpad met 2 koppen, grafieken
Voor zover ik me kan herinneren niet. Maar er zijn sowieso amper berekeningen betrokken bij analytische chemie.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen ingewikkelde berekeningen?
[..]
Godver
haha ja matrix, die film heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je bij drie dimensies al moet stoppen. Zou best mijn matrix van 2000 dimensies willen plotten, lekker trippen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha ja matrix, die film heb ik ook gezien
Haha.. Nee.. en van jou hou ik wel hoor Frank.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En als je vervolgens dit soort reacties krijgt, wel, dan ben je al helemaal in de aap gelogeerd.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zullen wij hier ook dingen neerzetten van onze vakgebieden?
Niet allemaal.quote:
Ik probeer het gemiddelde niveau te peilen, sssst.quote:
quote:
Waarom lees ik geen spannende verhalen meer in 450? Moest altijd wel grinniken, je schreef het best leukquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik vouw geen broodjes maar handdoeken
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk donkerpaarse lipstick nu
Hey paxcon prof dr emogif
Moet je eens googlen en dan de eerste afbeelding.quote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:41 schreef deadprez het volgende:
ja ja rez nu weten we wel dat je intelligente betaboi bent
Het is net alsof ik weer de orde houd tijdens een presentatie op schoolquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:39 schreef Willoow het volgende:
[..]
Haha.. Nee.. en van jou hou ik wel hoor Frank.
ik durf nietquote:Op zaterdag 19 maart 2016 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je eens googlen en dan de eerste afbeelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |