ik onthoud allesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Fuck dacht dat niemand dat had onthouden.
Frass' moeder stinkt ook wel ja.quote:
Naar een van die landen gaan telt ook als emigratiequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef Kurovski het volgende:
Sinds 10 oktober 2010 zijn de eilanden Bonaire, Sint Eustatius en Saba bestuurlijk gezien openbare lichamen die als bijzondere gemeenten functioneren binnen het land Nederland.
Lijkt mij dat men wajong gewoon daar kan krijgen.
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef Kurovski het volgende:
Sinds 10 oktober 2010 zijn de eilanden Bonaire, Sint Eustatius en Saba bestuurlijk gezien openbare lichamen die als bijzondere gemeenten functioneren binnen het land Nederland.
Lijkt mij dat men wajong gewoon daar kan krijgen.
Nee, is een gemeente officieel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar een van die landen gaan telt ook als emigratie
Ja, en?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:07 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Nee, is een gemeente officieel.
Dus niet buitenland.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en?
Gaat u in het buitenland wonen en heeft u een Wajong-uitkering? Dan stopt deze uitkering op de eerste dag van de maand na uw vertrek. Het maakt dan niet uit naar welk land u verhuist. Gaat u weer in Nederland wonen? Neem dan telefonisch contact op met UWV. Bel UWV Telefoon Werknemers via +31 88 898 20 01. U kunt dan misschien uw uitkering weer krijgen. In dat geval hoeft u niet opnieuw een uitkering aan te vragen.
Let op: in een aantal gevallen kunt u uw Wajong-uitkering wel houden:
U heeft een medische behandeling nodig in het buitenland.
U heeft een baan gevonden waarmee u zelf geld kunt verdienen.
Uw ouders of verzorgers moeten naar het buitenland verhuizen. En u bent voor uw verzorging van hen afhankelijk.
Geldt een van deze situaties voor u? Of is er een andere reden waarom u vindt dat u uw Wajong-uitkering in het buitenland moet houden? Stuur dan, zodra u weet dat u gaat verhuizen, een brief naar het UWV-kantoor waarmee u contact heeft. Geef daarin aan waarom u uw Wajong-uitkering wilt houden als u naar het buitenland verhuist. Wij beoordelen altijd uw individuele situatie en laten u dan weten of u uw uitkering mee kunt nemen naar het buitenland.
De wetgeving heeft het niet over emigreren, maar over buiten Nederland.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar een van die landen gaan telt ook als emigratie
'Het maakt dan niet uit naar welk land u verhuist.'quote:
Er staat toch Nederland? Daar vallen die onder.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Het maakt dan niet uit naar welk land u verhuist.'
En als ze wilden dat je de Wajong kon houden in een van de BES-eilanden, dan stond er wel 'Koninkrijk der Nederlanden'.
Brengt te veel mensen op ideeen. Volgens mij kan het.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Het maakt dan niet uit naar welk land u verhuist.'
En als ze wilden dat je de Wajong kon houden in een van de BES-eilanden, dan stond er wel 'Koninkrijk der Nederlanden'.
kan niet, mensen hadden dat idee al langquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Brengt te veel mensen op ideeen. Volgens mij kan het.
Koninkrijk der Nederlanden is toch wat anders dan alleen Nederland?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:11 schreef BaskervilleHound het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)rijk_der_Nederlanden
Lees ff artikel dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Koninkrijk der Nederlanden is toch wat anders dan alleen Nederland?
Kloptquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik je sprak man.
dat zegt niks. het gaat om de regelgeving die het uwv vd wajong hanteert en het kan niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:11 schreef BaskervilleHound het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)rijk_der_Nederlanden
BES eilanden zijn officieel Nederland, niet KdN, maar Nederland.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zegt niks. het gaat om de regelgeving die het uwv vd wajong hanteert en het kan niet.
Bron graag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zegt niks. het gaat om de regelgeving die het uwv vd wajong hanteert en het kan niet.
Dat je jezelf zo gaat verlagen zeg. Alleen het idee al.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
* Kurovski gaat wajong regelen
Autist was ik al, misschien stempeltje asperger ofzo halen.
ik heb het samengevat in de posts boven die van jou.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lees. Maar ik weet niet wat je wilt zeggen.
Vraag dan gewoon meteen plek aan bij Deltaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
Tot nu toe ben ik heel goed voor de financien van Nederland geweest. Hoogste tijd dat m'n land wat voor me terugdoet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat je jezelf zo gaat verlagen zeg. Alleen het idee al.
Sneubal.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik heel goed voor de financien van nederland geweest. Hoogste tijd dat m'n land wat voor me terugdoet.
Niks meerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Enkel SolarCoins en BTC.![]()
En jij?
Ben ik uitgeschopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon meteen plek aan bij Delta
Oh je bent serieus?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik heel goed voor de financien van Nederland geweest. Hoogste tijd dat m'n land wat voor me terugdoet.
ja dramsco wat het zijn weet ik, ik wijs je er alleen op dat dat niks te maken heeft met de regelgeving rond wajong en de beschrijvingen die zij hanteren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:14 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
BES eilanden zijn officieel Nederland, niet KdN, maar Nederland.
Misschien is er een uitzondering, dat zou kunnen, maar staatsrechtelijk zijn het gewoon gemeenten.
Denken dat jij al netto toevoegtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik heel goed voor de financien van Nederland geweest. Hoogste tijd dat m'n land wat voor me terugdoet.
Jezus man.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dramsco wat het zijn weet ik, ik wijs je er alleen op dat dat niks te maken heeft met de regelgeving rond wajong en de beschrijvingen die zij hanteren.
focus op het onderwerp niet op je eigen gelijk.
Nee daar wacht ik zo lang mogelijk mee.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:18 schreef Kurovski het volgende:
Oh ja. En jullie zijn nog zo jong, jullie moeten gewoon arbeiten.
Asperger wordt niet meer als diagnose gegeven. Is in de laatste DSM veranderd.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
ken 2 dudes die het geprobeerd hebben.quote:
http://www.uwv.nl/particu(...)tkering-ww-uitkeringquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:15 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
ik heb het samengevat in de posts boven die van jou.
Jij bent toch ook "Nog zo jong" Met je geskeeler?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:18 schreef Kurovski het volgende:
Oh ja. En jullie zijn nog zo jong, jullie moeten gewoon arbeiten.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Even quoten, dan kan ik je dadelijk aangeven mocht je het doorzetten.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
Uitzondering dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
http://www.uwv.nl/particu(...)tkering-ww-uitkering
"Ik heb een Wajong-uitkering
Heeft u een Wajong-uitkering? Als u in een land met een handhavingsverdrag gaat wonen, kunt u uw uitkering in de meeste gevallen niet meenemen. Er is een aantal uitzonderingen."
En volgens een tabeltje daarboven heeft Nederland een handhavingsverdrag met de BES-eilanden, dus de Wajong-uitkering kan niet worden meegenomen als je daar gaat wonen, tenzij je valt onder een van de uitzonderingen:
- U heeft een medische behandeling nodig in het buitenland.
- U heeft een baan gevonden waarmee u zelf geld kunt verdienen.
- Uw ouders of verzorgers moeten naar het buitenland verhuizen. En u bent voor uw verzorging van hen afhankelijk.
Nee, dan ineens niet he.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Jij bent toch ook "Nog zo jong" Met je geskeeler?
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heeft u een Wajong-uitkering? Als u in een land met een handhavingsverdrag gaat wonen, kunt u uw uitkering in de meeste gevallen niet meenemen. Er is een aantal uitzonderingen."
En volgens een tabeltje daarboven heeft Nederland een handhavingsverdrag met de BES-eilanden, dus de Wajong-uitkering kan niet worden meegenomen als je daar gaat wonen, tenzij je valt onder een van de uitzonderingen:
- Uw ouders of verzorgers moeten naar het buitenland verhuizen. En u bent voor uw verzorging van hen afhankelijk.
ja zeg dat, mrtje dwingeland.quote:
Nog gestopt met roken?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dan ineens niet. Dan is het al zó`n ouwe lul.quote:
Nee hoor, je hebt gelijk. Ik wist ook niet hoe dat werkt met wajong.quote:
quote:
Als je zelfstandig naar Düsseldorf kan rijden toch ook?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Nee, dan ineens niet. Dan is het al zó`n ouwe lul.
Als je de kracht hebt om een paar uur te gaan skeeleren kan je ook werken denk ik zo. Tenzij je écht een diagnose hebt waardoor/waarop je bent afgekeurd (Zoals ik) Dan heb je er recht op..
Uitstekend werk Profquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Even quoten, dan kan ik je dadelijk aangeven mocht je het doorzetten.
"Tenzij je echt een diagnose hebt waarop/waardoor je afgekeurd bent zoals ik"quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je zelfstandig naar Düsseldorf kan rijden toch ook?
goedensnitchquote:
lees 1 post aandachtig manquote:
Skeeleren is voor homo's, maar je kunt ook mentaal in de wajong komen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Als je de kracht hebt om een paar uur te gaan skeeleren kan je ook werken denk ik zo. Tenzij je écht een diagnose hebt waardoor/waarop je bent afgekeurd (Zoals ik) Dan heb je er recht op..
Ik skeeler niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Skeeleren is voor homo's, maar je kunt ook mentaal in de wajong komen.
Trouwens even uitgezocht, het kan.
Waar ben jij op afgekeurd?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:23 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hoe vaak per week moet je dan huilend je moeder bellen als volwassen vent?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Skeeleren is voor homo's, maar je kunt ook mentaal in de wajong komen.
Trouwens even uitgezocht, het kan.
Lijkt die bij jou wel goed?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Eh ik word dus kortpittigekapsel dame in 2034
[ afbeelding ]
Dit lijkt wel erg op Cripquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Nou nee ik heb zwart haar.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:27 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Lijkt die bij jou wel goed?
Simpel gezegd zijn kinderen met NLD kinderen die goed kunnen luisteren en vertellen maar moeite hebben met het visueel waarnemen van dingen (zien) en het uitvoeren/ doen van dingen (vooral motorische zaken). En door deze moeite met zien, voelen en doen ontstaan vaak ook sociale problemen.quote:
Qua gezicht wel?quote:
Dus wajongklant.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe vaak per week moet je dan huilend je moeder bellen als volwassen vent?
Kenmerkenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Simpel gezegd zijn kinderen met NLD kinderen die goed kunnen luisteren en vertellen maar moeite hebben met het visueel waarnemen van dingen (zien) en het uitvoeren/ doen van dingen (vooral motorische zaken). En door deze moeite met zien, voelen en doen ontstaan vaak ook sociale problemen.
Sociaal ben je capabel genoeg om vlogs op te nemen, kortom gewoon lui?
Jij wordt tweelingzus van Crip?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch gewoon autisme?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kenmerken
Kenmerken van het kind met NLD kunnen zijn:
• trapsgewijze ontwikkeling
• een onhandige, houterige grove motoriek
• veel ‘gekke’ongelukjes
• problemen met de fijne motoriek (pengreep,
hanteren van mes en vork etc.)
• slechte oog-hand-coördinatie
• een spraakontwikkeling die vrij laat op gang
komt (eenmaal op gang gekomen is de spraak
goed; wel kunnen er uitspraakproblemen zijn,
en eigenaardigheden zoals bijvoorbeeld echoën,
herhalingen en een monotone spraak)
• problemen met inzichtelijk rekenen (mechanisch
rekenen wordt wél aangeleerd)
• traagheid, onzekerheid in het werk
• moeite met het aanleren van routines (beheerst
het kind ze eenmaal, dan zit het er ook goed tot
extreem goed in)
• passief gedrag
• weinig sociale vaardigheden
• angst voor ongewone sociale situaties
• onverklaarbare uitingen van woede en angst
• moeite met herkennen van niet-verbale signalen
(gebaren, gelaatsuitdrukkingen)
• problemen met overzicht, bijvoorbeeld in de
gymzaal en het zwembad
• snel verdwalen
ik las overgewichtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:28 schreef MrBradge het volgende:
gymzaal en het zwembad
nu nog de glazenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
van de week al n nieuwe bril gekocht daar
Conclusie: je bent eigenlijk niet capabel genoeg om te FOK!ken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:28 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Kenmerken
Kenmerken van het kind met NLD kunnen zijn:
• trapsgewijze ontwikkeling
• een onhandige, houterige grove motoriek
• veel ‘gekke’ongelukjes
• problemen met de fijne motoriek (pengreep,
hanteren van mes en vork etc.)
• slechte oog-hand-coördinatie
• een spraakontwikkeling die vrij laat op gang
komt (eenmaal op gang gekomen is de spraak
goed; wel kunnen er uitspraakproblemen zijn,
en eigenaardigheden zoals bijvoorbeeld echoën,
herhalingen en een monotone spraak)
• problemen met inzichtelijk rekenen (mechanisch
rekenen wordt wél aangeleerd)
• traagheid, onzekerheid in het werk
• moeite met het aanleren van routines (beheerst
het kind ze eenmaal, dan zit het er ook goed tot
extreem goed in)
• passief gedrag
• weinig sociale vaardigheden
• angst voor ongewone sociale situaties
• onverklaarbare uitingen van woede en angst
• moeite met herkennen van niet-verbale signalen
(gebaren, gelaatsuitdrukkingen)
gymzaal en het zwembad
• snel verdwalen
Ja is het ookquote:
Nee ebolaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:32 schreef BaskervilleHound het volgende:
Mijn ooglid trilt, heb ik nu aids?
Geen aids, maar je word wel blind binnen nu en 3 weken.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:32 schreef BaskervilleHound het volgende:
Ja, nu moet je ooglid geamputeerd wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:32 schreef BaskervilleHound het volgende:
quote:
Oh oke, valt mee dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:33 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Geen aids, maar je word wel blind binnen nu en 3 weken.
Gesnoven?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:32 schreef BaskervilleHound het volgende:
Net ja, ben ook beetje verkouden.quote:
welke site doe je ditquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[ afbeelding ]
Ah nice, dan krijgen mijn kinderen ook van die geinige hoofdjesquote:
7 zikahoofdenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:34 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Ah nice, dan krijgen mijn kinderen ook van die geinige hoofdjes
Je moet wel goede webcam hebben want anders mislukt ie.quote:
Aangepast.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Conclusie: jw bent eigenlijk niet capabel voor het dagelijks leven
quote:
Zikaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:32 schreef BaskervilleHound het volgende:
Laad tyfustraag idd, moet je even refreshen.quote:
Spuit 11quote:
Oh.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:36 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Laad tyfustraag idd, moet je even refreshen.
Kutlevenquote:
Baskerville VS beast of gevaudanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:36 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Laad tyfustraag idd, moet je even refreshen.
Ik ben geen complete mongool, dus dagbesteding word hem niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet naar dagbesteding dan? Dan wordt je een beetje tegen jezelf beschermd.
Nicequote:
Nee, zeg het nog eens?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben ook socially awkward waardoor ik te veel ga praten en men dan denkt dat ik fucking sociaal ben niet wetende dat ik het juist awkward vind snap je.
Hele dagen rondzwerven en beetje hobbyen is dan wel een goed idee?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben geen complete mongool, dus dagbesteding word hem niet.
Ik kan gewoon aardig functioneren in het dagelijks leven, alleen met angsten, onhandigheden, en dingen traag begrijpen (Socially awkward voornamelijk)
Ja heb zin in morgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:42 schreef BaskervilleHound het volgende:
Vrijwel iedereen hier is in meer of mindere mate socially awkward.
Moet ik nu vragen wat er morgen is?quote:
Nee niet doenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:43 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Moet ik nu vragen wat er morgen is?
Lieve schat, wáárom denk je dat ik 6/7 dagen gewoon thuis zit in dat schuurtje hier...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hele dagen rondzwerven en beetje hobbyen is dan wel een goed idee?
Autisme bijeenkomst.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:43 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Moet ik nu vragen wat er morgen is?
Builenpestquote:
HJB over hermann gekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef Etsu het volgende:
Daar hebben we onze grootste flikker van FOK!
zag je jezelf even in de reflectie van je beeldschermquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef Etsu het volgende:
Daar hebben we onze grootste flikker van FOK!
Nee, mn kat liep over mn toetsenbordquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag je jezelf even in de reflectie van je beeldscherm
Hij heeft een nietreflecterend beeldscherm XDquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag je jezelf even in de reflectie van je beeldscherm
Zullen we daten en dan ruzie maken over abortus/politiek/meningen van anderen?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:46 schreef BaskervilleHound het volgende:
Hermann heeft langer een vriendin gehad dan ik.
heb geen stalker nodig in m'n levenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Doe je Trackmania? doe je naam eens.
is het gvd die rare Jimmyquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we daten en dan ruzie maken over abortus/politiek/meningen van anderen?
ah kijk Hermann ookquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb geen stalker nodig in m'n leven
Ben je knap?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zullen we daten en dan ruzie maken over abortus/politiek/meningen van anderen?
echt wel, iedereen heeft er één nodig. Ik heb HPLC.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb geen stalker nodig in m'n leven
jammer zegquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hey flikkers ik ben er weer, fijn he
Ik haal die snuiverts op kantoor er zo uit.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:34 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Net ja, ben ook beetje verkouden.
Muil joh, dikkequote:
ik heb dezequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt wel, iedereen heeft er één nodig. Ik heb HPLC.
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah kijk Hermann ookmijn kleine oogappeltje
Ik wilde inloggen met verkeerde wachtwoord en toen heb ik maar een kloontje gemaakt.quote:
gehad? Is het uit dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:46 schreef BaskervilleHound het volgende:
efficientquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:48 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Ik wilde inloggen met verkeerde wachtwoord en toen heb ik maar een kloontje gemaakt.
Candy tubes?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:48 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Al m'n opgegeten chio stixi, candy tubes, kitkats en paaseitjes uitgekotst na deze post
Wiste gij dat nie?quote:
Doe toch de hele dag al niksquote:
Lekker curvyquote:
ahahahahHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je een makreel aantrekkelijk vindt is opso een goeie voor je
50 pm's per dag stalken noemenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt wel, iedereen heeft er één nodig. Ik heb HPLC.
Oh dan wordt het wel watquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je een makreel aantrekkelijk vindt is opso een goeie voor je
Ik weet wel hoe jij eruit ziet, en dat drukt de pret behoorlijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb eigenlijk geen idee hoe je eruit ziet, maar dat mag de pret niet drukken ey
Gewoon, twee ogen, een neus, een mondje.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb eigenlijk geen idee hoe je eruit ziet, maar dat mag de pret niet drukken ey
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:51 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe jij eruit ziet, en dat drukt de pret behoorlijk.
Ergste is dat hij er geen een keer op geweest is.quote:
oh okquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja erg he, nu allemaal superaardig tegen me doen
Dus je bent echt overal overdreven irritant aanwezig?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijf van hem af ik stalk hem met 50 pms en 50 dms
ah... zie je wel, net een makreelquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gewoon, twee ogen, een neus, een mondje.
arme hermquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:51 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Ergste is dat hij er geen een keer op geweest is.
Ga je dit nu in je logboek zetten?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dus je bent echt overal overdreven irritant aanwezig?
Wanna suck my dick?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Check anders die blonde meid.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Gewoon in pm naar mcgquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:52 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga je dit nu in je logboek zetten?
Heb geen staartquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ah... zie je wel, net een makreel
Dit verbaast me totaal nietsquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:46 schreef BaskervilleHound het volgende:
Dit ja, beetje makreel heeft een staart.quote:
ok stik er maar in vetklepquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan niet zuigen wat er niet is eheheh
Hij is maagd.quote:
ja sinds 19 jaar dus blijkbaar, ben ook van slag ervanquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
SINDS WANNEER HEBBEN MAKRELEN GEKRULDE HAARTJES
Cytomegalovirusquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Culturele maatschappelijke vorming? Terechte klacht
wat de neuk is een lolmapquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
lolmap zekerPure aids is dat
Hopelijk ook zijn HIVquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoef je niet te zeggen, mcg deelt alles met mij
Jij sowieso al niet in zowel meisjes als jongens.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah hou toch op man heilige maagd maria van hier is etsu, nog nooit in een meisje geweest. Youknow.
Maria ook niet inderdaad.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah hou toch op man heilige maagd maria van hier is etsu, nog nooit in een meisje geweest. Youknow.
Ik ben toch echt hetero hoor weenie waarom je denkt dat ik schaar met chicks.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij sowieso al niet met zowel meisjes als met jongens.
Ewa Malusquote:
Ze blijft daar niet voor eeuwig. Ze is er een met ambities.quote:
Hetero ben je als je verliefd wordt op mensen van het andere geslacht. Dat je hetero bent, wil niet zeggen dat je niet mag/kan scharen met mensen van hetzelfde geslacht.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben toch echt hetero hoor weenie waarom je denkt dat ik schaar met chicks.
bietje experimenteren kan altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hetero ben je als je verliefd wordt op mensen van het andere geslacht. Dat je hetero bent, wil niet zeggen dat je niet mag/kan scharen met mensen van hetzelfde geslacht.
JA HALLO IS DIT BEGRIJPEND LEZEN IK HOEF OOK GEEN MEISJE TE SCHARENquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hetero ben je als je verliefd bent op mensen van het andere geslacht. Dat je hetero bent, wil niet zeggen dat je niet mag/kan scharen met mensen van hetzelfde geslacht.
die van jou hangen toch al op de grondquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zolang de ballen elkaar niet raken is het gewoon niet gay
quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die van jou hangen toch al op de grond
hey deezertjequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:59 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik wil alleen premium girls.
~ syndroom.
Ja nailed itquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt wel massaler daar, vroeger met Nations had je max 40 man in server, TM Forever al 80 en nu nog meer
doe nou eens aardig tegen me man jeetje, ik heb nog maar zo kortquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die van jou hangen toch al op de grond
hoe doe jij dat bij een dp dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zolang de ballen elkaar niet raken is het gewoon niet gay
Ik zeg niet dat je het moet doen. Ik zeg dat je het kan doen, en dat je het mag doen zonder dat je direct als lesbo wordt gezien.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA HALLO IS DIT BEGRIJPEND LEZEN IK HOEF OOK GEEN MEISJE TE SCHAREN
Oh dus jij doet het met meisjes.
soms gewoon blijven stilstaan en iedereen zien falen op een bochtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt wel massaler daar, vroeger met Nations had je max 40 man in server, TM Forever al 80 en nu nog meer
Laten we jouw vuurgarnaaltjes daarvoor gebruikenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
echt he, kom we steken hem
hey kauai mooie rooie lippuhquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey hakuna heb je weer een leuk jurkje aan
Wil geen koortslip oplopenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het moet doen. Ik zeg dat je het kan doen, en dat je het mag doen zonder dat je direct als lesbo wordt gezien.
Ik zoen wel met meisjes, dus vergeleken met mij ben jij behoorlijk preuts.
Heb nu ook panda bijtjesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we jouw vuurgarnaaltjes daarvoor gebruiken
Beste nieuws ooit ditquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe nou eens aardig tegen me man jeetje, ik heb nog maar zo kort
paxconquote:Op vrijdag 18 maart 2016 20:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk donkerpaarse lipstick nu
Hey paxcon prof dr emogif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |