Ik ben geen complete mongool, dus dagbesteding word hem niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet naar dagbesteding dan? Dan wordt je een beetje tegen jezelf beschermd.
Nicequote:
Nee, zeg het nog eens?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben ook socially awkward waardoor ik te veel ga praten en men dan denkt dat ik fucking sociaal ben niet wetende dat ik het juist awkward vind snap je.
Hele dagen rondzwerven en beetje hobbyen is dan wel een goed idee?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik ben geen complete mongool, dus dagbesteding word hem niet.
Ik kan gewoon aardig functioneren in het dagelijks leven, alleen met angsten, onhandigheden, en dingen traag begrijpen (Socially awkward voornamelijk)
Ja heb zin in morgen.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:42 schreef BaskervilleHound het volgende:
Vrijwel iedereen hier is in meer of mindere mate socially awkward.
Moet ik nu vragen wat er morgen is?quote:
Nee niet doenquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:43 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Moet ik nu vragen wat er morgen is?
Lieve schat, wáárom denk je dat ik 6/7 dagen gewoon thuis zit in dat schuurtje hier...quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Hele dagen rondzwerven en beetje hobbyen is dan wel een goed idee?
Autisme bijeenkomst.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:43 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Moet ik nu vragen wat er morgen is?
Builenpestquote:
HJB over hermann gekquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef Etsu het volgende:
Daar hebben we onze grootste flikker van FOK!
zag je jezelf even in de reflectie van je beeldschermquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:45 schreef Etsu het volgende:
Daar hebben we onze grootste flikker van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |