ik onthoud allesquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Fuck dacht dat niemand dat had onthouden.
Frass' moeder stinkt ook wel ja.quote:
Naar een van die landen gaan telt ook als emigratiequote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef Kurovski het volgende:
Sinds 10 oktober 2010 zijn de eilanden Bonaire, Sint Eustatius en Saba bestuurlijk gezien openbare lichamen die als bijzondere gemeenten functioneren binnen het land Nederland.
Lijkt mij dat men wajong gewoon daar kan krijgen.
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:06 schreef Kurovski het volgende:
Sinds 10 oktober 2010 zijn de eilanden Bonaire, Sint Eustatius en Saba bestuurlijk gezien openbare lichamen die als bijzondere gemeenten functioneren binnen het land Nederland.
Lijkt mij dat men wajong gewoon daar kan krijgen.
Nee, is een gemeente officieel.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar een van die landen gaan telt ook als emigratie
Ja, en?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:07 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
Nee, is een gemeente officieel.
Dus niet buitenland.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, en?
Gaat u in het buitenland wonen en heeft u een Wajong-uitkering? Dan stopt deze uitkering op de eerste dag van de maand na uw vertrek. Het maakt dan niet uit naar welk land u verhuist. Gaat u weer in Nederland wonen? Neem dan telefonisch contact op met UWV. Bel UWV Telefoon Werknemers via +31 88 898 20 01. U kunt dan misschien uw uitkering weer krijgen. In dat geval hoeft u niet opnieuw een uitkering aan te vragen.
Let op: in een aantal gevallen kunt u uw Wajong-uitkering wel houden:
U heeft een medische behandeling nodig in het buitenland.
U heeft een baan gevonden waarmee u zelf geld kunt verdienen.
Uw ouders of verzorgers moeten naar het buitenland verhuizen. En u bent voor uw verzorging van hen afhankelijk.
Geldt een van deze situaties voor u? Of is er een andere reden waarom u vindt dat u uw Wajong-uitkering in het buitenland moet houden? Stuur dan, zodra u weet dat u gaat verhuizen, een brief naar het UWV-kantoor waarmee u contact heeft. Geef daarin aan waarom u uw Wajong-uitkering wilt houden als u naar het buitenland verhuist. Wij beoordelen altijd uw individuele situatie en laten u dan weten of u uw uitkering mee kunt nemen naar het buitenland.
De wetgeving heeft het niet over emigreren, maar over buiten Nederland.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Naar een van die landen gaan telt ook als emigratie
'Het maakt dan niet uit naar welk land u verhuist.'quote:
Er staat toch Nederland? Daar vallen die onder.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Het maakt dan niet uit naar welk land u verhuist.'
En als ze wilden dat je de Wajong kon houden in een van de BES-eilanden, dan stond er wel 'Koninkrijk der Nederlanden'.
Brengt te veel mensen op ideeen. Volgens mij kan het.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Het maakt dan niet uit naar welk land u verhuist.'
En als ze wilden dat je de Wajong kon houden in een van de BES-eilanden, dan stond er wel 'Koninkrijk der Nederlanden'.
kan niet, mensen hadden dat idee al langquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Brengt te veel mensen op ideeen. Volgens mij kan het.
Koninkrijk der Nederlanden is toch wat anders dan alleen Nederland?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:11 schreef BaskervilleHound het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)rijk_der_Nederlanden
Lees ff artikel dan.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Koninkrijk der Nederlanden is toch wat anders dan alleen Nederland?
Kloptquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik je sprak man.
dat zegt niks. het gaat om de regelgeving die het uwv vd wajong hanteert en het kan niet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:11 schreef BaskervilleHound het volgende:
https://nl.wikipedia.org/(...)rijk_der_Nederlanden
BES eilanden zijn officieel Nederland, niet KdN, maar Nederland.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zegt niks. het gaat om de regelgeving die het uwv vd wajong hanteert en het kan niet.
Bron graag.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat zegt niks. het gaat om de regelgeving die het uwv vd wajong hanteert en het kan niet.
Dat je jezelf zo gaat verlagen zeg. Alleen het idee al.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
* Kurovski gaat wajong regelen
Autist was ik al, misschien stempeltje asperger ofzo halen.
ik heb het samengevat in de posts boven die van jou.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lees. Maar ik weet niet wat je wilt zeggen.
Vraag dan gewoon meteen plek aan bij Deltaquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:13 schreef Kurovski het volgende:
* Kurovski gaat wajong regelen
Autist was ik al, misschien stempeltje asperger ofzo halen.
Tot nu toe ben ik heel goed voor de financien van Nederland geweest. Hoogste tijd dat m'n land wat voor me terugdoet.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat je jezelf zo gaat verlagen zeg. Alleen het idee al.
Sneubal.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik heel goed voor de financien van nederland geweest. Hoogste tijd dat m'n land wat voor me terugdoet.
Niks meerquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Enkel SolarCoins en BTC.![]()
En jij?
Ben ik uitgeschopt.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon meteen plek aan bij Delta
Oh je bent serieus?quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik heel goed voor de financien van Nederland geweest. Hoogste tijd dat m'n land wat voor me terugdoet.
ja dramsco wat het zijn weet ik, ik wijs je er alleen op dat dat niks te maken heeft met de regelgeving rond wajong en de beschrijvingen die zij hanteren.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:14 schreef BaskervilleHound het volgende:
[..]
BES eilanden zijn officieel Nederland, niet KdN, maar Nederland.
Misschien is er een uitzondering, dat zou kunnen, maar staatsrechtelijk zijn het gewoon gemeenten.
Denken dat jij al netto toevoegtquote:Op vrijdag 18 maart 2016 19:16 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tot nu toe ben ik heel goed voor de financien van Nederland geweest. Hoogste tijd dat m'n land wat voor me terugdoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |